Džulijus Din, jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu sa 20 miliona online...

    Džulijus Din, jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu sa 20 miliona online pratilaca, je novi Spark.me 2019 govornik

    Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj a koja se organizuje pod generalnim sponzorstvom kompanije m:tel i to po prvi put u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog govornika konferencije Spark.me 2019 – Džulijus Din (Julius Dein), jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu koji je za samo tri godine uspio da izgradi online publiku od preko 20 miliona pratilaca.

     Mađioničarski trikovi koje izvodi uz veliku dozu humora i otkrivajući nove svjetske destinacije, su Dina učinili pravom internet senzacijom. Tragajući za dobrim pričama i novom publikom, Din je posjetio više od 20 zemalja i radio sa nekim od najvećih zvijezda svijeta kao što su Drejk, Post Malone i Šon Mendez i mnogi drugi. Na Spark.me konferenciji pričaće o tome na koji način je uspio da probudi interesovanje za mađioničarske trikove među toliko širokom publikom, kao i na koji način su mu društvene mreže i digitalni marketing pomogli u tome.

    MONACO, MONACO – FEBRUARY 18: Novak Djokovic and magician, Julias Dean share a joke during the 2019 Laureus World Sports Awards on February 18, 2019 in Monaco, Monaco. (Photo by Matthew Lewis/Getty Images for Laureus)

    Organizatori Spark.me su ranije objavili imena sljedećih govornika – u pitanju su Andrew Keen (autor bestselera „Kult amatera – kako Internet ubija kulturu“ i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komenatora digitalne revolucije na svijetu), Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti), Peter Shankman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; dnevne novine „The New York Times” su ga opisale kao „rok zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Brooke Saward (osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona), Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Goodwin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih advertajzing agencija na svijetu), Sam Conniff Allende (višestruko nagrađivani preduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog preduzetništva i autor bestselera), Brian Fanzo (osnivač kompanije iSocialFanz, u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP), Lars Silberbauer (potpredsjednik Viacom Digital Studios, odjeljenja Viacoma koje je zaduženo za kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja nekih od globalnih lidera u industriji zabave, kao što su MTV, Nickelodeon i Comedy Central) i Cate Murden (osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja). U narednim danima će biti objavljena imena ostalih govornika.