Najluđe ispovjesti turističkih radnika

Vjerovatno ste puno puta pomislili kako bi korisno bilo zapisivati anegdote i komične situacije koje vam se događaju na poslu, ali nikako da krenete. Turistički radnici bi svakako imali mnogo toga zanimljivog da napišu i ispričaju, pa vam ovom prilikom otkrivamo nekoliko situacija kojih se prisjećaju.

Recepcioner:

-Navikli smo da slušamo dosadne priče i tuđe probleme, ali molim vas, gledajte da budete kratki. Na recepciji imamo dugme koje aktivira telefonsko zvono i tako nas često spašava predugih i dosadnih konverzacija.

-Ne ostavljaju svi bakšiš, ali ima gostiju koji ostavljaju zaista mnogo, tako da sam, u prosjeku, zadovoljan. Jednom su mi umjesto sitniša ostavili marihuanu.

-Da, čujemo vas dok vodite ljubav, ponekad čak i u lobiju, ponekad se međusobno i kladimo kakve će neko praviti zvuke.

Stjuardesa:

-Ljudi se u avionu ponekad ponašaju kao da su u sopstvenom kupatilu, mijenjaju djeci pelene, sijeku nokte na nogama i čačkaju nos, o gasovima da i ne govorim.

Nosač kofera

-Ne samo da nosimo kofere, kese i kućne ljubimce, već nas često šalju u nabavku svega i svačega. To nije nikakav problem i spada u opis našeg posla, ali nabacivanje starijih gospođa ponekad može da preraste u zaista neprijatnu situaciju.

Konobar:

-Nikada nisam video kolegu da je gostu pljunuo u tanjir, to su zablude.

-Najveće neprijatnosti se dešavaju kada su gosti nestrpljivi dok čekaju hranu pa dobacuju, štipkaju i bockaju nas viljuškom u nogu.

-Više od polovine sredovječnih gospođa uz bakšiš ostavlja i vizit kartu

Maser:

-Ljudi toliko ne znaju da se opuste, da stavljaju mobilne telefone na sto za masažu, i to pored glave

-Kada vam maser kaže da mora da izađe po kremu, vjerovatno odlazi u toalet. Jednom sam klijentu rekla da sam prosula ulje i izašla da povratim.

Vodič:

-Jednom su me u parku Nacionalnom parku Jelouston pitali “Gde drže životinje tokom noći?”

-Ljudi misle I da smo bejbi siteri, pa me je jedan par zamolio da im pričuvam dijete kako bi imali malo privatnosti.

Lažni gost:

-Kada se na nekom sajtu, kao što je TripAdvisor, pojavi negativna kritika za hotel, uprava me često angažuje da budem “lažni gost” i ispitam stvar. Do sada sam imala preko 500 inkognito noćenja, ali verujte, to je sve samo ne odmor!

Uvijek moram da nosim sa sobom razna pomagala, pa i metar. Traže od mene nevjerovatne stvari, na primjer da mjerim radijus dopiranja svjetlosti lampe. I cmizdrenje je dio mog posla, moram da se žalim na smrad u sobi iako je perfektno čista, samo da bih osmotrila reakcije zaposlenih. Mijenjala sam i baterije u daljinskim upravljačima, samo da bih izmjerila koliko vremena im je trebalo da to srede.

Radnik na kruzeru:

-Jednom je čovjek skočio u vodu za vrijeme plovidbe. Kada smo ga izvukli ljutio se što mu ne dozvoljavamo da uživa u plivanju.

-Gosti se žale da su alergični na gluten i zahtijevaju potpuno drugačiji meni, i tako sve dok na red ne dođe dezert. Tada zaboravljaju na alergiju.

-U restoranu naši konobari komuniciraju sa kuhinjom pomoću iPod-a. Jedna starija gospođa je poludjela od bijesa što joj se konobar obraća “pričajući mobilnim telefonom” da mu ga je istrgla i bacila na pod.

Agent “Honeymoon” putovanja:

-Sa jednim parom sam komunicirala meilom, ni oko čega nisu mogli da se slože. Sve se završilo raskidom vjeridbe, i to putem meila, u kom sam se i ja našla u “CC”.

-Jedan par je ušao u agenciju na posljednji sastanak oko putovanja na Maldive. Mlada i ja smo sve već detaljno isplanirale, a ostalo je samo da se odabere hotel. Mladoženja je poludio od bijesa: “Mislio sam da idemo u Italiju!!”

-Jedan par mi se sa Bora-Bore vratio tri dana ranije. Bilo im je dosadno!

Radnik na parkingu kazina:

-Parkirao sam na stotine automobila poznatih ličnosti, iznenadili bi ste se koliko su prljavi. Gotovo niko od selebritija ne ostavlja bakšiš, a rijetko se čuje i “Hvala”.

 

Izvor: Bookiraj.com

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content