Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
    • Zenica
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
    • Zenica
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. GTM u organizaciji DZT-a u Vizbadenu: Snažan nastup njemačke turističke industrije
 GTM u organizaciji DZT-a u Vizbadenu: Snažan nastup njemačke turističke industrije
Novosti

GTM u organizaciji DZT-a u Vizbadenu: Snažan nastup njemačke turističke industrije

by Furaj.ba 4 min read

AA

Turistička organizacija Njemačke (DZT) je organizovanjem 45-og po redu GTM-a, najvažnijeg prodajnog događaja za njemački dolazni turizam, upisala još jedno uspješno poglavlje u historiju GTM-a.

O ovome svjedoči i anketa koju je DZT sprovela po završetku dvodnevnog workshopa u kojoj su njemački ponuđači iz oblasti turizma imali priliku da daju svoju ocijenu događaja. Anketa je pokazala da je 18% njih prvi put prezentovalo svoju ponudu na GTM-u, 81% je učestvovalo makar po drugi put dok je preko 38% ponuđača učestvovalo više od 10 puta. Ocjena samog događaja je još bolja nego prethodne godine: 98% ponuđača je bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojim učešćem (naspram prošlogodišnjih 94%); 94% se izjasnilo da želi da učestvuje i iduće godine; 85% je ocijenilo GTM kao dobru ili veoma dobru platformu za sklapanje novih poslova; 80% je ostvarilo makar 6 novih kontakata sa KAM menadžerima – od kojih je preko polovine pridobilo više od 10 novih kontakata.

Na 45. GTM-u koji je održan u periodu od 12. do 14. maja 2019. u Vizbadenu učestvovalo je više od 500 profesionalaca industrije turizma iz cijelog svijeta kao i stručni novinari iz svih emitivnih tržišta. Tokom edukativnog programa Turistička organizacija Njemačke i njeni partneri su gostima iz cijelog sveta pružili informacije o novim trendovima, razvoju i turističkim ponudama Njemačke. Oko tri stotine predstavnika iz oblasti hotelijerstva, transporta, agencije za dolazni turizam i lokalnih i regionalnih turističkih organizacija su tokom dvodnevnog workshopa organizovanom u RheinMein Kongresnom Centru prezentovali širok dijapazon i kvalitet svojih ponuda stručnoj publici iz cijelog svijeta. Tom prilikom je, korišćenjem networking tool-a zakazano čak 18.000 termina za sastanke.

Učesnici su ove godine naročito pohvalili plan, program i organizaciju događaja a pozitivne utiske su ostavili i organizovani obilasci Vizbadena, kao i upotreba javnog prevoza u svrhu očuvanja životne sredine.

Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora Turističke organizacije Njemačke, je zaključila: „Ovogodišnji GTM je još jedan u nizu pokazatelja o tome koliko menadžeri turističke industrije iz cijelog svijeta cijene i poštuju spregu efikasne organizacije sa jedne, i ličnog kontakta sa druge strane. Zahvaljujem se odgovornim licima grada Vizbadena, organizacionom timu Wiesbaden Marketing GmbH i HA Hessen Agentur GmbH kao i svima ostalima koji su učestvovali, na zaista profesionalnoj organizaciji. Oni su partnerima Njemačke turističke organizacije pružili odličan okvir za uspješno poslovanje.“

Martin Michel, generalni direktor kompanije Wiesbaden Marketing GmbH, dodaje: „Mi smo, u tome što smo bili domaćin GTM-a, vidjeli veilku šansu da naš grad direktno predstavimo donosiocima odluka u turističkoj industriji. Sigurni smo da će ovogodišnji GTM dati jasne podstreke i doprinose u pozicioniranju Vizbadena kao grad kulture koji treba da bude upisan kao destinacija na mapi internacionalnog tržišta.“

Organizacija savremenih događaja:

Komunikacija na social media kanalima i Green Event

I ove godine je, sa ciljem da prezentuje događaj što širem auditorijumu, Turistička organizacija Njemačke u svoju komunikaciju uključila social media kanale, kao na primer Twitter sa hashtag-om #gtm2019. GTM se od 2012. godine realizuje kao Green Event, pa se i ovog puta vodilo računa o aspektima ekološke održivosti. To, na primjer, uključuje podršku učesnicima u organizovanju svog prevoza na ekološki prihvatljiv način (na primjer vozom), organizaciju keteringa iz regionalnih izvora, prestanak korišćenja posuđa za jednokratnu upotrebu i uključivanje javnog prevoza u organizaciju događaja.

Uručivanje pehara

Završetak GTM-a obilježava jedna lijepa tradicija. Naime, grad domaćin predaje GTM pehar svom nasledniku – destinaciji koja će iduće godine biti domaćin, što je ovog puta savezna pokrajina Meklenburg – Zapadna Pomerania, gde će se, u gradovima Rostok i Šverin održati GTM 2020. u periodu od 10. do 12. maja.

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

8. Festival dječije umjetnosti FEDU je donio radost hiljadama mališana

28 Juna, 2022
Novosti

Skokovi na Bentbaši i summer event 6. i 7. augusta

28 Juna, 2022
Novosti

Pogledajte kako će izgledati skywalk “Sarajevo Eye”!

28 Juna, 2022
Izdvojeno

Na pakovanjima Nutelle fotografije ljepota BiH fotografa Dženada Džine

28 Juna, 2022
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Novosti

8. Festival dječije umjetnosti FEDU je donio radost hiljadama mališana svih uzrasta

Organizovane brojne i raznolike festivalske aktivnosti ovogodišnjeg Festivala dječije umjetnosti FEDU

Novosti

Skokovi na Bentbaši i summer event 6. i 7. augusta

„Bentbaša Cliff Diving“ je takmičenje u skokovima u vodu (

Novosti

Pogledajte kako će izgledati skywalk “Sarajevo Eye”!

Gradonačelnica Grada Sarajeva Benjamina Karić predložila je gradnju popularnog skywalka na području

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.