Nakon četverodnevne ture kroz Regensburg stigli smo u Bayreuth, grad domaćin Incoming & Brand Summita 2025 Njemačke nacionalne turističke zajednice (GNTB). Samit, koji je održan od 31. augusta do 2. septembra, okupio je oko 70 novinara iz 32 zemlje svijeta. Svako od nas prethodno je imao priliku odabrati jednu od šest ponuđenih tura, a potom smo se svi zajedno susreli na ovogodišnjem Summitu.
Otvaranje u futurističkom duhu
Konferencija je otvorena na nesvakidašnji način – uz Emu, njemačku AI turističku influenserku. Ova digitalna ambasadorica, sposobna da govori 20 jezika, osmijehom i toplim riječima dobrodošlice unijela je dašak nove ere u promociju turizma.
Potom je uslijedilo uvodno obraćanje Petre Hedorfer, direktorice GNTB-a, koja je u svom prepoznatljivom stilu kombinovala precizne podatke sa neposrednošću i toplinom. Njena tema „Dolazni turizam – Zašto je destinacija Njemačka jaka“ naglasila je otpornost i snagu njemačkog turizma u globalnoj konkurenciji.

Fokus na brend Njemačke
Radni dio konferencije otvoren je predavanjima o pozicioniranju brenda Njemačke na međunarodnom tržištu. Justin Reid, viši direktor u TripAdvisoru, održao je prezentaciju „Destinacija Njemačka – Gdje se inspiracija pretvara u iskustvo“, kroz koju je govorio o inovacijama, digitalnim platformama i načinima na koje savremeni putnici doživljavaju Njemačku.
Glasovi kulture, zanata i gastronomije
Poseban dio programa bio je posvećen kulturnim vrijednostima Njemačke, predstavljenim kroz lična iskustva i primjere. Na osnovu međunarodno priznatih atrakcija poput Bayreuth festivala, baroknog opernog festivala te bogate tradicije zanatstva, vina i piva, stručnjaci i umjetnici podijelili su svoja viđenja spoja tradicije i inovacije.
Klaus Florian Vogt, jedan od najpoznatijih njemačkih tenora, govorio je o ulozi izvođačkih umjetnosti i tradicije u oblikovanju kulturnog identiteta Njemačke.
Jeff Maisel, nasljednik i vlasnik pivare Maisel, predstavio je kako se višestoljetna pivarska tradicija prilagođava novim tržišnim trendovima, a upravo u njegovom Maisel’s Beer Experience održan je veliki dio programa.
Alexander Herrmann, vlasnik šest restorana i dobitnik dvije Michelinove zvjezdice, pokazao je kako njemačka gastronomija spaja tradiciju i savremenost. Njegov restoran Aura by Alexander Herrmann & Tobias Bätz jedan je od najpoznatijih kulinarskih adresa u zemlji, a on sam je prepoznat kao zvijezda TV emisija The Taste i Kitchen Impossible.

Spektakl u kuhinji
Te večeri imali smo čast biti Herrmannovi gosti u njegovom restoranu s Michelinovom zvjezdicom. Umjesto klasične kulinarske prezentacije, dočekali su nas muzika, ples i servirana jela – pravi mali spektakl koji je pretvorio večer u nezaboravno iskustvo i poseban trenutak cijelog putovanja.

Bayreuth kao domaćin
Organizatori nisu slučajno odabrali Bayreuth. Grad poznat po festivalima, operi i zanatskoj tradiciji idealno je utjelovio temu Summita „Tradition Meets Innovation: Culture, Crafts & Culinary Delights“. Time je Bayreuth dobio priliku da se predstavi međunarodnim medijima ne samo kao simbol kulturne baštine, već i kao grad otvoren za nove ideje.
Incoming & Brand Summit 2025 u Bayreuthu pokazao je da Njemačka turizam gradi na čvrstoj ravnoteži između autentičnog naslijeđa i inovacija koje odgovaraju potrebama savremenih putnika. Kroz predavanja, susrete i doživljaje, samit je poslao jasnu poruku – Njemačka ostaje vodeća kulturna destinacija Evrope, ali i destinacija koja zna kako se prilagoditi budućnosti.

