Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. Content je kralj, ali i test za sve marketing timove
 Content je kralj, ali i test za sve marketing timove
Novosti

Content je kralj, ali i test za sve marketing timove

by Furaj.ba 4 min read

AA

Završen je prvi konferencijski dan 8. Sarajevo Marketing Summita koji je okupio marketinšku i oglašivačku industriju regiona, te će u dva dana ponuditi sadržaje koji pozivaju na #nextlevel u biznisu i marketingu.

Foto: Altermedia

Content kao kralj, ali i najveći izazov i test za sve marketing timove, postavlja se kao ključ problema, ali i uspjeha, kako svakog medija, tako i brendova i kompanija koje se na istim oglašavaju.

Istraživanja Ipsosa pokazala su neznatan pad od 1,2% u medijskoj industriji, dok su predviđanja do 2022. rast do čak 15%. Glavni nositelj tog rasta i dalje su digitalni mediji, koji će do 2025. imati i do 70% vrijednosti potrošnje medija. Unutar same potrošnje u digitali je display advertising u odnosu na search.

Najveći nositelji unutar digitalnih medija su: Facebook, Google, Alibaba, Amazon i Instagram.

Kada je riječ o televiziji, direktor Hayat TV, Elvir Švrakić poručio je: ”Sve dok više od 90% stanovništva ima TV uređaj, pa čak i do tri uređaja po domaćinstvu, televizija će da živi.”

Ono što je ključno jeste kreiranje kvalitetnog contenta sa kojim će se lako poistovjetiti i povezati svaki gledatelj/kupac. Kada je riječ o produkciji, fokusi moraju biti na proizvodnji domaćeg contenta, a da se ostalim sadržajima, kao npr. serijama, popunjava program.

Foto: Altermedia

Još jedna zanimljiva tema prvog dana konferencije, koja je privukla pažnju učesnika jeste i podcast kao najveći potencijal za oglašivače.

Podcasti kao medij emituju zanimljiv i zabavan sadržaj, koji se uglavnom sluša u pokretu, i to do 40 minuta dnevno, danas bilježe rast od 75%.

Kada govorimo o influencer marketingu, u panelu sa utjecajnim influencerima i youtuberima saznali smo što se to promijenilo u proteklom periodu, i kada je riječ o njihovoj publici kao konzumentima sadržaja koji plasiraju, ali i samom odnosu sa brendovima koje oglašavaju na svojim social media kanalima.

Ono što je zaključak kroz sve navedene medije jeste sadržaj koji će da ih održi i u budućnosti. Ne postoji loš medij, već samo sadržaj koji će njihovi konzumenti uživati i osjećati ih kao da se svakom pojedincu lično obraćaju.

Govornici prvog konferencijskog dana 8. Sarajevo Marketing Summita su: Julijan Komšić (Ipsos), Elvir Švrakić (Hayat TV), Marko Šobot (Una TV), Džemal Šabić (RTVFBiH), Uroš Bogdanović (Radijski i Podcast expert i konsultant), Erna Saljević (Influenserica i komunikologinja) i Adnan Cerić (Youtuber i Gamer).

Tradicionalno, i ove godine, dodijeljena su i tri Marketing Superstar priznanja za direktore marketinga domaće, regionalne i internacionalne kompanije. Marketing Superstar priznanja dodjeljuju su direktorima marketinga za njihove uspjehe, tj. uspjehe kampanja koje su obilježile 2020/2021. godinu. Značajno je naglasiti da ovo priznanje dodjeljuje marketing struka u sastavu bh. i regionalnih marketinških eksperata, programskog direktora konferencije, agencije organizatora i svi prethodni Marketing Superstar dobitnici.

Ovogodišnja priznanja ponijele su tri marketing stručnjakinje: Nermina Kadrić (Alma Ras), Berina Stambol (International Health) i Lejla Zorlak (Coca-Cola).

U toku je drugi konferencijski dan, a više o programu i govornicima na: www.marketing-summit.ba

Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia.

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

Web3 i blockchain u BiH: Prijavite svoja istraživanja i radove

26 Januara, 2023
Novosti

FIS Europa kup u OC Bjelašnica okupit će najelitnije skijaške

26 Januara, 2023
Novosti

U produkciji BH Content Laba: Snima se novi sitcom „Princ

25 Januara, 2023
Novosti

RAMAZANSKA UMRA II

24 Januara, 2023
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Altermedia
Novosti

ZAVRŠEN 9. SARAJEVO MARKETING SUMMIT

Sarajevo je u protekla dva dana bilo mjesto susreta i

Novosti

Sarajevo sutra postaje mjesto susreta marketinških stručnjaka iz BiH i regiona

Sutra u Sarajevu počinje 9. Sarajevo Marketing Summit koji se

Novosti

Tony Durham dolazi u Sarajevo!

Iskoristite jedinstvenu priliku i poslušajte predavanje svjetski poznatog marketing stručnjaka

MARKETING

IMPRESSUM

KONTAKT

USLOVI KORIŠTENJA

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.