dm – lider na drogerijskom tržištu BiH

    dm – lider na drogerijskom tržištu BiH

    Status lidera na drogerijskom tržištu Bosne i Hercegovine i u 12. godini poslovanja kompanija dm drogerie markt potvrdila je izvanrednim rezultatima ostvarenim u poslovnoj 2017/2018. godini (oktobar 2017. – septembar 2018.) koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za medije.

    Poslovnu godinu dm je zaključio ukupnim prometom od 161,4 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 12,15%. Uspješno poslovanje ogleda se i u širenju prodajne mreže, koja broji 70 prodavnica u 40 bh. gradova. Nove dm prodavnice svoja vrata kupcima su otvorile u Mostaru, Gračanici i Ljubuškom, dok je, s ciljem unapređenja doživljaja kupovine, preuređeno deset postojećih dm prodavnica od kojih je jedna, u Derventi, preseljena na novu lokaciju. U modernizaciju prodajnih objekata, otvorenje novih kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra investirano je ukupno 5,9 miliona KM. dm timu pridružio se 51 novi zaposlenik, čime je broj zaposlenih sa 616 porastao na 667, što predstavlja povećanje od 8,3%.

    – Dvocifreni rast u protekloj poslovnoj godini dio je kontinuiteta i rezultat je naše predanosti u nastojanjima da  kreiramo što kvalitetniju ponudu i uslugu za naše kupce. Pokazatelj da kupci prepoznaju naš trud je i činjenica da su svakoga dana, u prosjeku, naši zaposlenici u dm prodavnicama bili na usluzi više od 29.000 kupaca koji kod nas obavljaju kupovinu. Stalni rast prometa kontinuirano prati i dosljedno ulaganje dm-a u društvenu zajednicu kroz različite projekte i inicijative. Posebno smo ponosni na pokretanje društveno odgovorne inicijative Startajmo {ZAJEDNO}, u okviru koje smo podržali deset bh. proizvođača u razvoju njihovih proizvoda i osigurali im mjesto na policama dm prodavnica. Zahvaljujemo svima koji su pružili podršku u realizaciji ove inicijative. Posebno ističem Fondaciju Mozaik koja kroz svoju djelatnost traži, osnažuje i investira u mlade ljude nastojeći kreirati dobru ekonomiju u BiH – izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.

    Damir Šlosel

    dm osnažuje domaću proizvodnju

     Na policama dm-a svoje mjesto trenutno ima 466 domaćih proizvoda. Zahvaljujući inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} kao i redovnim nastojanjima da se ponuda dm-a upotpuni domaćim proizvodima, ovaj broj će narasti na 500 čime će biti ostvaren cilj postavljen na početku godine. Ponudom novih domaćih proizvoda, dm želi odgovoriti na potrebe kupaca za kvalitetnim bh. proizvodima, podržati privredu naše zemlje te podijeliti znanje i iskustvo sa mladim poduzetnicima.

    – Zajedno s deset proizvođača iz cijele BiH koji su odabrani kroz inicijativu nestrpljivo iščekujemo uvrštavanje 30 novih domaćih proizvoda u naš prodajni lanac. Kao mentori nastojimo prenijeti naše znanje i iskustvo kako bismo proizvođačima pružili mogućnost da na tržište plasiraju što kvalitetniji i konkurentniji proizvod. Uvijek rado sarađujemo s pojedincima koji imaju kreativne i dobre ideje – izjavila je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

    Na današnjoj konferenciji za medije o inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} govorili su i domaći proizvođači.

    – Značaj ovog projekta za nas je ogroman – kazala je Fatima Čekrić Ratajc, proizvođač ljutih sosova „Ljutko“ iz Tuzle, koji su do sada svoje proizvode prodavali putem društvenih mreža.

    – Stručni timovi dm-a na najprofesionalniji način radili su s nama kako bi nas upoznali sa svim procesima potrebnim za plasiranje naših proizvoda na tržište, od redizajna etikete, nabavke ambalaže do proširenja proizvodnih kapaciteta – pojasnila je i istakala kako će njihove mašine raditi i do 10 puta više kako bi se postigli rezultati kojima će opravdati ukazanu im priliku.

    Proces uvrštavanja 30 domaćih proizvoda u asortiman dm-a počeo je u oktobru te će svi naći svoje mjesto na policama najkasnije do februara 2019. godine.

    Kontinuitet djelovanja na području ljepote i zdravlja

    U protekloj poslovnoj godini dm je svoj asortiman obogatio i s tri nove dm marke. Ponuda je tako nadopunjena s kvalitetnim ženskim čarapama dm marke Stella Jones, Balea Colornique linijom boja za kosu te markom dekorativne kozmetike 183 days. Želeći razviti inovativne proizvode koje će ponuditi kupcima ekskluzivno samo u dm prodavnicama, dm je ostvario suradnju s nekoliko poznatih ličnosti i influensera. Tako su razvijeni proizvodi ekskluzivnih marki LVLY za njegu lica, Langhaarmädchen za njegu kose te Strassenkicker za mušku njegu.

    Društveno odgovorno djelovanje dm-a bilo je usmjereno i na usvajanje zdravih životnih navika te odgovornog odnosa prema zdravlju. U julu je održana 2. dm ženska utrka koju je uspješno završilo više od 700 sudionica i prva dm babybonus utrka za mališane. S ciljem podizanja svijesti o značaju preventivnih dermatoloških pregleda realizovana je kampanja „Mi volimo sunce“ u okviru koje je besplatne dermatološke preglede i savjetovanja obavilo 837 građana u tri bh. grada.