Doživjeti, ne samo gledati – Neprocjenjivo!

    Doživjeti, ne samo gledati – Neprocjenjivo!

    Mastercard, koji je po treći put zlatni sponzor Sarajevo Film Festivala, vodi korisnike Mastercard i Maestro kartica, koji kupuju u Bingu, na ovaj prestižni događaj.

    Sarajevo Film Festival održava se od 11. do 18. augusta 2017., a ove godine će dva korisnika Mastercard ili Maestro kartica iz Bosne i Hercegovine proći crvenim tepihom pored brojnih filmskih zvijezda i filmskih stvaralaca.

    Mastercard je pripremio ovo neprocjenjivo iskustvo za dva korisnika kartica, koji kartična plaćanja obavljaju svojim Mastercard ili Maestro karticama u Bingo prodavnicama širom BiH u periodu od 1. do 30. jula. Za učestvovanje u nagradnoj kampanji, korisnici se trebaju registrovati na web stranici www.bingotuzla.ba/mastercard i unijeti nekoliko podataka o njihovoj kupovini, bez obzira na iznos: ime, adresu, kontakt, ime banke, samo prvih 6 cifara kartice (potvrđujući brend kartice i banku koja ju je izdala) i šifru autorizacije sa slipa, kojeg treba zadržati radi provjere identiteta prilikom preuzimanja nagrada. Pobjednici će biti izabrani 6. augusta.

    Dva sretna dobitnika osvojit će zvjezdani vikend koji podrazumijeva nezaboravno iskustvo Sarajevo Film Festivala, uključujući dva noćenja u hotelu s 5* u Sarajevu za dvije osobe, kao i poklon karticu za kupovinu, frizerske i make-up usluge. Pobjednici će imati na raspolaganju automobil i vozača koji će ih odvesti na festival, gdje će proći crvenim tepihom i gledati film u otvorenom kinu. VIP večer završava zabavom s filmskim zvijezdama, koje već tradicionalno dolaze na ovaj relevantni festival. Također, obezbjeđene su dodatne nagrade – još četiri vlasnika Mastercard i Maestro kartica dobit će tablet uređaj.

    Izražavajući zadovoljstvo što je Mastercard treći put partner Sarajevo Film Festivala, Amir Trokić, account manager za BiH u kompaniji Mastercard, rekao je: “Naša kompanija svakodnevno radi na poboljšanju iskustava – od bržeg, pouzdanijeg i sigurnijeg plaćanja do uvođenja inovacija u poslovanje kako bi vlasnicima kartica priuštili jedinstvena iznenađenja. Naša zajednička kampanja s maloprodajnim lancem Bingo izvrsna je prilika da iznenadimo naše klijente neprocenjivim iskustvom i zahvalimo na lojalnosti. Nadam se da će naši korisnici kartica, ljubitelji filma, uživati u prilici da dožive Sarajevo Film Festival kao prave filmske zvijezde.”

     Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Bingo, ovim povodom je izjavila: “Drugu godinu za redom Bingo i Mastercard nagrađuju svoje vjerne kupce nezaboravnim i nesvakidašnjim iskustvom. Drago nam je što zajednički možemo omogućiti kupcima da osvoje nagradu i da se barem tokom ovog filmskog festivala osjećaju kao filmske zvijezde, jer to i zaslužuju.”