Hyundai Motor automobilski partner Chelsea i Atletico Madrida

    Hyundai Motor automobilski partner Chelsea i Atletico Madrida

    Hyundai Motor službeno je objavio višegodišnje partnerstvo s FC „Chelsea“, čiji će nogometaši od naredne sezone,na svim utakmicama domaćeg takmičenja,na rukavu dresa nositi Hyundai logo. Ovo je prvi put da Hyundai,na ovaj način,ulazi na nogometno tržište Velike Britanije. Hyundai će biti automobilski partner „Plavaca“ sve do 2022. godine. Novo partnerstvo samo je još jedna potvrda prisutnosti Hyundai brenda u nogometnom svijetu u posljednjih 20 godina.

    Početak saradnje s “Plavcima” ozvaničen je  kratkim i vrlo zanimljivom videom u kojem su učestvovali Olivier Giroud, David Luiz, Tiémoué Bakayoko,koji su donijeli sjajnu atmosferu tokom službenog fotografisanja.

    “Već 20 godina Hyundai donosi energiju, strast i uzbuđenje nogometnim navijačima širom svijeta. Oduševljeni smo početkom novog partnerstva s Chelsea-em,  uspješnim i ambicioznim klubom koji se uklapa u globalne standarde i izazove Hyundaia”, izjavio je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik odjela za marketing i proizvode u Hyundai Motor Europe. “Mi uvijek postavljamo kupca na prvo mjesto i zato naše aktivnosti kroz ovakve projekte i kroz naš  dugogodišnji angažman u nogometu usmjeravamo upravo na njih. Želimo da ostvarimo što bolji kontakt s navijačima Chelsea i to je jedan od razloga zašto smo pokrenuli novo partnerstvo. Zajedno s našim postojećim partnerom  Olympique Lyonnom, označavamo početak novog paneuropskog sponzorskog pristupa koji će uključivati ​​i druge vrhunske klubove u Europi “.

    Komercijalni direktor FC „Chelsea“,Chris Townsend OBE ovom prilikom izjavio je: “Drago nam je što najavljujemo novo partnerstvo s Hyundaijem,čiji će se logo,od naredne sezone,naći na rukavu našeg dresa.. Mi u Chelsea-u smo  ponosni na partnerstvo s jednom od  vodećih svjetskih kompanija i veselimo se bliskoj saradnji s Hyundaiem koji nastoji nagraditi, angažovati i razveseliti  veliki broj naših navijača“.

     

    Hyundai logo na novom dresu Chelsea-a debitovat će 23. jula, kada će “Chelsea” u Australiji igrati prijateljsku utakmicu protiv „Perth Gloryja“, pred početak takmičarske sezone 2018/19 godine.

     

    Samo nekoliko dana nakon potpisivanja ugovora s FC „Chelsea“,Hyundai Motor potpisao je ugovor i sa “Atletico” Madridom koji  će važiti sve do 2021. godine. Kao i igrači Chelseaja i njihove kolege iz “Atletico” Madrida na rukavu dresova nosit će Hyundai

    logo na svim utakmicama domaćeg takmičenja.

     

    Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik odjela za marketing i proizvode u Hyundai Motor Europe, izjavio je:
    “Jako smo uzbuđeni što smo počeli novo partnerstvo s Atlético Madridom-izuzetno uspješnim klubom sa strastvenim navijačima. Bit će privilegija raditi s njima kako bi razvili aktivnosti koji će navijače staviti u središte našeg angažmana. „

    Enrique Cerezo, predsjednik Atlètico Madrida, rekao je:
    “Oduševljeni smo i ponosni na partnerstvo koje  potpisujemo s Hyundai-em. Mi se pridružujemo kompaniji koja želi da bude  i jeste  na vrhu kad je riječ o  tehnologiji i inovacijama. Uvjeren smo da ćemo zajedno dijeliti i uživati u dobrim vremenima, da ćemo s naporom, radom i predanošću biti još bolji u periodu pred nama ”

    Hyundai je ponosni partner  FIFA-e  od 1999. godine, a 18 godina sve do  2017. godine bio je partner i  UEFA-e. Hyundai sarađuje s mnogim  reprezentacijama i  klubovima širom svijeta,među kojima su  sada „Chelsea“ i „Atletico“ Madrid.