Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. Kompanija Marbo preuzela distribuciju Pepsija u Bosni i Hercegovini
 Kompanija Marbo preuzela distribuciju Pepsija u Bosni i Hercegovini
Novosti

Kompanija Marbo preuzela distribuciju Pepsija u Bosni i Hercegovini

by Furaj.ba 3 min read

AA

Kompanija Marbo d.o.o. koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, svom portfoliju pridružila je i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton.

Na taj način, dio Marbo porodice pored već poznatih brendova grickalica – Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, ovsene kaše Quaker i brenda Minut Pire, postali su i najpoznatiji svjetski brendovi bezalkoholnih napitaka.

Distribucija brendova koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona svijeta, otpočela je u januaru 2019. godine, a na taj način kompanija Marbo na tržištu Bosne i Hercegovine značajno je proširila poslovne aktivnosti.

„Pepsi se vraća  na velika vrata – poruka je koju želimo da pošaljemo i našim potrošačima, ali i našim partnerima i ključnim kupcima. Poslje 18 godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine, veliko nam je zadovoljstvo što našem portfoliju priključujemo i napitke,  po kojima je kompanija PepsiCo svjetski poznata. To znači, da ćemo kao dio jedne od najvećih kompanija za proizvodnju hrane i pića na svijetu, biti u prilici da primjenimo najbolja iskustva, inovacije i prakse sa mnogobrojnih svjetskih tržišta, kao i da će brendovi Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton imati priliku da postignu dinamičan rast, kakav zaslužuju“ istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.

Brend Pepsi je nastao 1898. godine, a značajniji rast doživljava nakon Velike depresije u Sjedinjenim Američkim Državama. Od ’50 i ’60 godina XX vijeka povezuje se sa najboljim sportskim klubovima i poznatim zvijezdama filmske i muzičke industrije.  Od 2010. godine brend Pepsi dobija novi vizuelni identitet.

Pepsi Max predstavlja dio portfolija gaziranih sokova bez šećera, Mirinda na tržište Bosne i Hercegovine dolazi sa ukusom narandže, dok je 7UP osvježavajuće piće sa ukusom limuna i limete. Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine, svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka.

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

Web3 i blockchain u BiH: Prijavite svoja istraživanja i radove

26 Januara, 2023
Novosti

FIS Europa kup u OC Bjelašnica okupit će najelitnije skijaške

26 Januara, 2023
Novosti

U produkciji BH Content Laba: Snima se novi sitcom „Princ

25 Januara, 2023
Novosti

RAMAZANSKA UMRA II

24 Januara, 2023
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Novosti

Web3 i blockchain u BiH: Prijavite svoja istraživanja i radove za izlaganje na naučno/znanstvenoj konferenciji u INTERA TP-u

Neupitno je da tehnologija napreduje iz dana u dan, a

Novosti

FIS Europa kup u OC Bjelašnica okupit će najelitnije skijaške nacije

Na 39. godišnjicu XIV. Zimskih olimpijskih igara i 34. godišnjicu

Novosti

U produkciji BH Content Laba: Snima se novi sitcom „Princ iz Eleja“

U okviru BH Content Lab platforme BH Telecoma, u sarajevskom

MARKETING

IMPRESSUM

KONTAKT

USLOVI KORIŠTENJA

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.