Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih

    Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih

    Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“ pokazuje da novac ne predstavlja problem za kreiranje posebnih iskustava.

    MC_Valentine_Twitter_01

    Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“, istraživanje kartičarskih plaćanja u periodu od tri godine, otkrilo je da je potrošnja u vezi sa iskazivanjem osjećanja porasla za 49%. Dok se većina kupovina i dalje obavlja uživo, ljubav je najnovija stvar koja je prešla na digitalnu platformu, te je zabilježen porast od 39% u broju on-line transakcija.

    Ukoliko i dalje niste odabrali nešto posebno za svoju voljenu osobu, ne brinite jer niste sami. Podaci pokazuju da se većina kupovina za Dan zaljubljenih obavi u posljednjem trenutku 13. februara, a da je na taj dan u prethodne tri godine obavljeno 47,4 miliona transakcija.

    U skorije vrijeme se pokazalo da put do nečijeg srca vodi preko stomaka, te je potrošnja u restoranima skočila za 102% od 2014. godine.

    „Iako se način na koji izražavamo ljubav promijenio prethodnih godina, iskazivanje naklonosti ka nekome 14. februara je popularnije nego ikada. Istraživanje Mastercard Love Index ukazuje na ključne globalne i regionalne trendove kako bi trgovcima moglo da ponudi neke neprocjenjive uvide u način na koji potrošači žele da provedu najromantičniji dan u godini“, izjavila je Jelena Ristić, direktorica prodaje u kompaniji Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

    Ovo istraživanje je analiziralo ponašanja potrošača u više od 200 teritorija širom svijeta i identifikovalo je dodatne potrošačke trendove.

    Lični pečat je i dalje važan: Uprkos stalnom rastu on-line kupovine, 95% kupovina oko Dana zaljubljenih se i dalje obavlja uživo. Potrošači u Latinskoj Americi najviše prelaze na on-line kupovinu, te je zabilježen rast od 250% od 2014. do 2016. godine, a za njima slijede područja Bliskog istoka i Afrike sa porastom od 56%.

    #LoveIndex