Nestlé u Novom normalnom s ambicioznim planovima

    Nestlé u Novom normalnom s ambicioznim planovima

    Novo normalno termin je s kojim se posljednjih mjeseci susrećemo svakodnevno. Iako su konteksti njegovog spominjanja različiti, ono s čim se svi slažu jeste da je u sve segmente naših života novo normalno unijelo brojne promjene, a između ostalog i potaknulo nove trendove.

    Kada je riječ o prehrambenim navikama, ovi trendovi kreću se u smjeru brige o pravilnoj prehrani, korištenja prirodnih i svježih namirnica, te pripremanja zdravijih obroka u vlastitom domu. To je prepoznao i Nestlé, koji je jučer predstavio novosti iz portfolija proizvoda, te najavio brojne planove vezane uz educiranje mladih, zaštitu okoliša i daljnje provođenje projekta Nestlé Zdravo! u BiH. 

    Bh. građani poznati su kao veliki ljubitelji kafe, stoga će nesumnjivo uživati u novim NESCAFÉ Ivory Coast, te NESCAFÉ 3u1 Frappe proizvodima, a uzbudljive novosti za sve ljubitelje dobrog sendviča ili roštilja stižu s novim THOMY senfom s medom.

    „Bosanci i Hercegovci vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih jela. Ponosan sam jer je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli, te više povrća i cjelovitih žitarica. Na tom putu, lansirali smo i inovaciju na bh. tržište, dodatak jelima s povrćem, ‘Magija okusa.’, istakao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu.

    Foto: Nestle

    Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost.

    “Preuzeli smo na sebe obavezu da i dalje ostanemo uz bh. društvo, kontinuirano podržavamo njegov daljnji razvoj i napredak, te u budućnosti poduzimamo aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije”, dodao je Dukić, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osnovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, te s inicijativama za očuvanje okoliša.

    U implementaciju projekta Nestlé Zdravo!, tokom prethodnih osam godina, kompanija je uložila pola miliona KM. Realizacija ovog projekta se nastavlja, a u 2020. godini Nestle u BiH se obavezao da će dodatno dosegnuti 3.200 djece i 1.000 roditelja, iz 32 škole sa područja cijele BiH.

    „Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini”, poručio je Dukić za kraj.

    Više informacija možete pronaći na stranici Nestlé.