Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. Njemačka za bh. turiste druga najatraktivnija destinacija
 Njemačka za bh. turiste druga najatraktivnija destinacija
Novosti

Njemačka za bh. turiste druga najatraktivnija destinacija

by Furaj.ba 4 min read

AA

Danas je u Sarajevu, Sunnyland Trebević, održano godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT). Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se Tijana Đuričić (glasnogovornica) i Miona Veselinov (marketing menadžerica) govoreći o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji Culinary Germany.

Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku. Ovo je porast od 5% u odnosu na prethodnu 2016. godinu. Tokom 260.000 putovanja zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je 15% market sharea svih putovanja u inozemstvo, te ponovo stavlja Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. 63% građana posjećuje rođake i prijatelje, 27% odlazi na odmor, a tek 9% poslom putuje u Njemačku. Najpopularnija su kružna putovanja (59%), a najčešće se putuje autobusom (45%), automobilom (33%) ili avionom (19%). 45% posjetitelja rezervira svoje putovanje (22% koristi internet, 16% bukira direktno kod transportnih preduzeća, a 12% posredstvom turističkih agencija) i troši u prosjeku 29 eura po noćenju, te 737 eura po putovanju.

Tijana Đuričić

Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi tematsku kampanju Culinary Germany. Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja kako na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, tako i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama. Restorani i kafići odmah poslije turističkih znamenitosti predstavljaju najatraktivnija odredišta posjetioca iz inozemstva. Na adresi Germany Travel je dostupna podstranica kampanje. Šesnaest video materijala su u srcu početne stranice na kojoj se dvije svjetski poznate stručnjakinje iz područja gastronomije i enologije pod motom Follow the Taste otiskuju na kulinarsko putovanje otkrića i predstavljaju delicije svih regija. Pod #EnjoyGermanFood na društvenim mrežama objedinjuju se ostali oblici online komunikacije u okviru kampanje.

Miona Veselinov

U toku prezentacije dva gosta su nagrađena tortom i putovanjem za dvoje u Donju Saksoniju.

Njemačka turistička zajednica

DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je Njemačka turistička zajednica koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva gospodarstva i energije (BMWe), na temelju odluke Njemačkog parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30 predstavništava širom svijeta. Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici našega tiskovnog centra: www.germany.travel/presse

 

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Intervjui

Maestro Safet Zec: Njemu se divimo

11 Augusta, 2022
Novosti

Planetarno popularni napitak Bubble tea sada i u Sarajevu

11 Augusta, 2022
Novosti

I ove godine projekcije Sarajevo Film Festivala na trgu ispred Vijećnice

11 Augusta, 2022
Zanimljivosti

Večeras na nebu posljednji Supermjesec u godini i zvijezde padalice

11 Augusta, 2022
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Intervjui Izdvojeno Magazin

Maestro Safet Zec: Njemu se divimo

Ekipa magazina Furaj.ba posjetila je velikana slikarstva, Safeta Zeca, u

Novosti

Planetarno popularni napitak Bubble tea sada i u Sarajevu

Jedan od omiljenih napitaka mnogima širom svijeta Bubble tea stigao

Novosti

I ove godine projekcije Sarajevo Film Festivala na trgu ispred Vijećnice

Povodom početka 28. Sarajevo Film Festivala, čiji će se dio

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.