Njemačka za bh. turiste druga najatraktivnija destinacija

    Njemačka za bh. turiste druga najatraktivnija destinacija

    Danas je u Sarajevu, Sunnyland Trebević, održano godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT). Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se Tijana Đuričić (glasnogovornica) i Miona Veselinov (marketing menadžerica) govoreći o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji Culinary Germany.

    Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku. Ovo je porast od 5% u odnosu na prethodnu 2016. godinu. Tokom 260.000 putovanja zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je 15% market sharea svih putovanja u inozemstvo, te ponovo stavlja Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. 63% građana posjećuje rođake i prijatelje, 27% odlazi na odmor, a tek 9% poslom putuje u Njemačku. Najpopularnija su kružna putovanja (59%), a najčešće se putuje autobusom (45%), automobilom (33%) ili avionom (19%). 45% posjetitelja rezervira svoje putovanje (22% koristi internet, 16% bukira direktno kod transportnih preduzeća, a 12% posredstvom turističkih agencija) i troši u prosjeku 29 eura po noćenju, te 737 eura po putovanju.

    Tijana Đuričić

    Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi tematsku kampanju Culinary Germany. Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja kako na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, tako i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama. Restorani i kafići odmah poslije turističkih znamenitosti predstavljaju najatraktivnija odredišta posjetioca iz inozemstva. Na adresi Germany Travel je dostupna podstranica kampanje. Šesnaest video materijala su u srcu početne stranice na kojoj se dvije svjetski poznate stručnjakinje iz područja gastronomije i enologije pod motom Follow the Taste otiskuju na kulinarsko putovanje otkrića i predstavljaju delicije svih regija. Pod #EnjoyGermanFood na društvenim mrežama objedinjuju se ostali oblici online komunikacije u okviru kampanje.

    Miona Veselinov

    U toku prezentacije dva gosta su nagrađena tortom i putovanjem za dvoje u Donju Saksoniju.

    Njemačka turistička zajednica

    DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je Njemačka turistička zajednica koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva gospodarstva i energije (BMWe), na temelju odluke Njemačkog parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30 predstavništava širom svijeta. Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici našega tiskovnog centra: www.germany.travel/presse