Qatar Airways postala najpraćenija aviokompanija na Facebooku

    Qatar Airways postala najpraćenija aviokompanija na Facebooku

    Qatar Airways je postala najpraćenija aviokompanija na Facebooku, sa više od 20 miliona pratitelja. Nagrađivana aviokompanija započela je putovanje na društvenim mrežama 2012. godine, a danas je dosegla više od 26 miliona pratitelja širom svijeta putem svojih aktivnih platformi društvenih mreža, uključujući Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

    Aviokompanija je prvi put postala najpopularniji prijevoznik ikada na Facebooku kada je u decembru 2014. godine nadmašila osam miliona pratitelja i od tada drži titulu bez prekida, jer nastavlja da stupa u interakciju sa svojim putnicima i pratiteljima stvaranjem inspirativnog i informativnog sadržaja.

    Facebook je posebno postao ključna platforma za Qatar Airways preko koje je u kontaktu sa svojim putnicima kada je nezakonita blokada protiv Katara uvedena 2017. godine, što je dodatno ojačalo njihovo povjerenje u brend.

    Stalni uspon aviokompanije kao najomiljenije globalne aviokompanije na Facebooku rezultat je sve većeg ulaganja u stvaranje privlačnog sadržaja za svoje pratitelje. Pored privlačenja pažnje svojih pratitelja viralnim, inovativnim kampanjama, kao što su dodjela 100.000 karata za medicinare, kampanja isporuke A350-1000, FIFA Svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018, kao i lansiranje destinacija, aviokompaniju su takođe pomno pratili tokom pandemije jer je koristila svoje društvene platforme da svoje putnike obavijesti o svom radu i mjerama sigurnosti.

    Viša potpredsjednica Qatar Airwaysa za marketing i korporativne komunikacije, gospođa Salam Al Shava rekla je: „Izuzetno smo ponosni na ovo dostignuće jer smo postali prva aviokompanija na svijetu koja je premašila 20 miliona fanova na Facebooku, potvrđujući svoju poziciju najpopularnije aviokompanije na svijetu na najpopularnijoj mreži društvenih medija. Činjenica da smo tokom pandemije porasli za četiri miliona pratitelja govori o vjerodostojnosti i otpornosti naše aviokompanije. Važnost društvenih medija za Qatar Airways kao način da direktno dođemo do naših putnika ne može se zanemariti, jer neprestano težimo stvaranju kvalitetnog sadržaja, dok aktivno komuniciramo sa našim pratiteljima na način koji je njima blizak i razumljiv.“

    „Dostigli smo 20 miliona pratitelja 2020. godine na Facebooku i uvjerena sam da ćemo dostići 30 miliona pratitelja prije 2022. godine na svim platformama, jer naša sve veća virtuelna porodica nastavlja da raste jer se raduju putovanjima kao i prije.“

    Prema najnovijim podacima IATA-e, Qatar Airways je postao najveći međunarodni prijevoznik od aprila do jula ispunjavajući svoju misiju sigurnog vraćanja ljudi svojim kućama. Ovo je omogućilo aviokompaniji da akumulira neuporedivo iskustvo u sigurnom i pouzdanom prijevozu putnika i jedinstveno pozicionira aviokompaniju da efikasno obnovi svoju mrežu. Prijevoznik je strogo primjenio najnaprednije mjere sigurnosti i higijene na svojim avionima kao i na najboljem aerodromu na Bliskom istoku, međunarodnom aerodromu Hamad.

    Višestruko nagrađivana aviokompanija, Qatar Airways proglašena je za najbolju aviokompaniju na svijetu za 2019. godinu, od strane Skytraxa. Takođe je proglašena za najbolju aviokompaniju na Bliskom istoku, dobitnik je nagrada za najbolju biznis klasu na svijetu i najbolje sjedište u biznis klasi, kao i priznanje za svoje revolucionarno iskustvo u biznis klasi Qsuite. Jedina je aviokompanija koja je pet puta nagrađena željenom titulom „Aviokompanija godine“, koja je prepoznata kao vrhunac izvrsnosti u avioindustriji. HIA je nedavno proglašena za „Treći najbolji aerodrom na svijetu“, među 550 aerodroma širom svijeta, na Skytrax dodjeli nagrada 2020.