Rekordna godina za proizvođača automobila ŠKODA

    Rekordna godina za proizvođača automobila ŠKODA

    Svjetske isporuke ŠKODA vozila su u prošloj godini porasle za 6,8 %, tj. na 1.127.700 vozila (2015.: 1.055.500). U mjesecu decembru marka ŠKODA je ostvarila rast od 5,7 % sa 91.500 isporučenih vozila (decembar 2015.: 86.600).

    Autodesk VRED Design 2017 SP1
    Autodesk VRED Design 2017 SP1

    Do sada je ovo najbolji decembar u historiji kompanije. U prvom kvartalu 2017. godine planirana je snažna modelska ofanziva sa novim SUV modelom ŠKODA KODIAQ i sa redizajniranim modelom ŠKODA OCTAVIA.

     „Postignut je novi rekord u 2016. godini. Sa našom mladom i modernom modelskom gamom uspjeli smo da povećamo atraktivnost naše marke u protekloj godini.“, istakao je direktor marke ŠKODA, Bernhard Maier. „Uspijeva nam da sa emocionalnim dizajnom, najmodernijom tehnologijom i sa dosta praktičnih rješenja pridobijamo nove kupce. Nadamo se da ćemo i u 2017. godini nastaviti trend rasta. Sa redizajniranim modelom ŠKODA OCTAVIA i novim modelom ŠKODA KODIAQ očekujemo pozitivne impulse za marku u prvoj polovini 2017. godine.“, poručio je Maier.

    „Novi model ŠKODA KODIAQ starta novu SUV ofanzivu marke ŠKODA“, rekao je direktor marketinga Werner Eichhorn i dodaje: „Vrlo pozitivan podatak je da je na kraju 2016. godine 75% maloprodajnih objekata širom svijeta poprimilo novi izgled. Gotovo 3.200 maloprodajnih salona u svijetu ima novi korporativni identitet marke ŠKODA.“

    2016. godine je isporučeno 32.600 vozila (decembar 2015.: 31.100).

    U Istočnoj Evropi marka ŠKODA je porasla za 7,2 % na 35.100 vozila (2015.: 32.700). U decembru , u ovoj regiji, prodaja je porasla za  3,3 % / 2.800 isporuka (decembar 2015.: 2.700).

    U Rusiji je isporučeno 55.400 ŠKODA vozila (2015.: 55.000; +0,7 %).

    Dvocifreni rast u 2016. godini ostvaren je u Ukrajini (3.600 vozila; +57,2 %), Rumuniji (10.300 vozila; +14,4 %) i na Baltiku (6.500 vozila; +10,6 %).

    U Bosni i Hercegovini je takođe zabilježen dvocifren rast (1.400 vozila; +23,2 %). Tako  je marka ŠKODA i dalje zadržala status najprodavanije automobilske marke u Bosni i Hercegovini u 2016. godini.

    Poseban rast marka ŠKODA bilježi na teritoriji Centralne Evrope: Marka je porasla za 6,8 %, na 183.800 isporuka (2015.: 172.100). Prodaja ŠKODA vozila na domaćem terenu, u Češkoj, porasla je za 3,5 % / 88.000 vozila  (2015.: 85.000). Dvocifren rast je ostvaren u  Hrvatskoj (3.500 vozila; +12,7 %), Poljskoj (56.200 vozila; +12,3 %) i Sloveniji (6.300 vozila; +10,8 %).

     Rast je, takođe, zabilježen u Turskoj (28.900 vozila; +30,0 %) i Izraelu (20.400 vozila; +14,9 %).