Sanela Kisić i Aldina Adžemović: Bosanke stvaraju sjajnu američku priču

Na američko tržište lansirana je nova linija regenerativne kozmetike, izrađena od prirodnih sastojaka, pod brandom My Nutriality. Iza ovoga branda stoji vlasnica kompanije My Nutriality, Sanela Kisić, naše gore list, Banjalučanka koja u obećanoj zemlji živi svoj “American dream”.

Sanela Kisić, nekad i sad, s 20 i 40 godina

Ova uspješna poslovna žena, likovna umjetnica, vlasnica privatne kompanije i humanitarna radnica, članica je i fondacije “Vođe 21. vijeka”, rame uz rame, kao jedina osoba iz bivše Jugoslavije, sa svjetskim filmskim zvijezdama, naučnicima svjetskoga glasa, dobitnicima Nobelove nagrade.

I da ne zaboravimo, Sanela je za zaštitno lice svoje kolekcije angažirala 52-godišnju Aldinu Adžemović, također Bosanku sa američkom adresom.

– Ja čvrsto vjerujem da žena može odlično izgledati bez obzira na godine i sretna sam što sam sve ono što moja kozmetička linija treba da predstavlja našla u ženi koja je naše gore list. Naša Aldina je primjer kako se fantastično može izgledati sa 52 godine, uz zdrav život, zdravu ishranu i ispravnu prirodnu kozmetiku. Ta žena će sjajno izgledati i sa 60 i sa 70. Ne pretjerujem ako kažem da ona bez problema može stati uz svaku dvadesetpetogodišnjakinju i savršeno joj, bez imalo kompleksa, parirati izgledom. Ima dvije kćerke od 30 i 25 godina, četvero unučadi i izgleda kao filmska zvijezda. Nikada nije bila u sličnom biznisu, za što mislim da možda i jeste taj famozni X faktor koji je čini tako posebnom.

Dvije žene slučajno su se srele i upoznale na prijedlog zajedničke prijateljice. Sanela kaže kako je na prvu bila impresionirana i oduševljena Aldininom ljepotom, kako vanjskom, tako i duševnom.

– Ona je jedna plemenita osoba i jako sam ponosna da je baš ona zaštitno lice moje kozmetike. U njoj je sublimirano sve ono u što ja duboko vjerujem i primjenjujem u svom životu. Ogledalo je svega što moja kolekcija predstavlja i savršen dokaz da ne trebamo imati milion dolara da bismo izgledale kao milion dolara.

Aldina Adžemović

A kako je sve počelo?

Sanelina kompanije My Nutriality propagira zdravi životni stil i zdravu ishranu. Zapošljava diplomirane i licencirane stručnjake iz različitih zdravstvenih oblasti – liječnike, dijetetičare i nutricioniste sa dugogodišnjim iskustvom. Njihov je posao da ljudima pomažu u postizanju određenog cilja – gubljenja kilaže, poboljšanja zdravlja ili tek praktičnih uputa kako da isprave neke navike koje će im poboljšati kvalitet života.

Kako je uvijek rado davala savjete ljudima koji su je pitali i danas pitaju koja je tajna njenog mladalačkog izgleda i vitalnosti, odlučila je spontano da to postane dio njenog profesionalnog života.

Svoju životnu priču Sanela opisuje kao američki san. Od rodne Banje Luke, preko Prijedora i Njemačke do Amerike, krčila je i utabavala stazu svoga privatnog I profesionalnog uspjeha.

– U Ameriku sam došla kao izbjeglica i počela novi život. Suprug i ja nismo imali nikoga na koga bismo se oslonili. Krenuli smo, narodski rečeno, od kašike. Amerika i američki sistem života su meni omogućili da iskoristim svoje talente i ostvarim snove. Da, živim svoj američki san.

No, ni njeni snovi nisu se ostvarili preko noći. Trebalo je mnogo rada, vremena, truda, pa i vlastitih problema sa zdravljem koji su je naveli na put da stvori My Nutriality.

-Uvijek sam se zdravo hranila, bila svjesna važnosti zdrave ishrane i to mi je bio stil života. Također sam uvijek bila jako aktivna, bavila se gimnastikom i drugim sportovima. Međutim, kad sam ušla u četrdesete, doživjela sam nešto što baš nisam očekivala, a to je pojava takozvanih odraslih akni. Moje tijelo je signaliziralo da trebam korigovati neke stvari u ishrani, koja jeste bila zdrava, ali očito nije bila odgovarajuća. Krivac je, otkrila sam, bila preosjetljivost organizma na gluten. Dugogodišnje konzumiranje pšeničnih proizvoda uzrokovalo je propusnost crijeva. Laički rečeno, stijenke crijeva propuštale su čestice hrane koje inače ne bi smjele da se nađu u krvotoku, pa je organizam “zbunjen” tim dešavanjima počeo da napada sam sebe. Korigovanjem ishrane vrlo brzo sam riješila svoj problem i vratila organizam u ravnotežu.

Aldina Adžemović

Stabilnost My Nutriality kompanije i njena prepoznatljivost među zadovoljnom klijentelom odvela je Sanelu na put ostvarivanja novoga sna – kreiranja kozmetičke linije s njenim potpisom. 

– Preda mnom je sada još jedan veliki izazov i vrlo sam uzbuđena. Za nekoliko dana lansirat ćemo liniju preparativne kozmetike, napravljene od stopostotno prirodnih sastojaka. Na vlastitoj koži sam se uvjerila da hemikalije koje se nalaze u svakodnevnoj kozmetici jednako škode kao da ih oralno konzumirate. Uz zdravu ishranu trebamo imati i zdravu kozmetiku jer to ide jedno uz drugo. Ova kozmetička linija bila je karika koja nedostaje. Naši preparati ne sadrže parabene, vazelin, mineralna ulja, propilen glikol i natrijum lauril sulfat. Takvih proizvoda na tržištu nema i to je jedan od razloga zašto jako vjerujem u uspjeh ove priče.

I na kraju, kome je namijenjena kozmetika iza koje stoji ova Bosanka I kakvi su dalji planovi, pitali smo.

-My Nutriality Skin Line je namijenjena svakome ko želi poboljšati teksturu, izgled i kvalitet kože lica i tijela. U ovoj liniji imamo bogatu ponudu tako da smo uspjeli pokrijiti sve probleme koje naši klijenti imaju i zbog kojih nam se javljaju. Stvorili smo liniju koja može riješiti problem svih tipova kože. Što se tiče planova, nisam skromna, želim izgraditi My Nutriality u brand prepoznatljiv širom svijeta.



Bosanski tim

Vaši poslovni planovi nikada ne isključuju domovinu, pa je cijeli tim ljudi s kojima radite ovu divnu priču ili iz Bosne ili živi u Bosni.

Ja sam jako ponosna na svoje porijeklo i nikada nisam zaboravila odakle potičem. Smatram da je moja priča, ne samo američka, već i bosanska, jer ja sam porijeklom Bosanka. S velikim ponosom mogu reći i čast mi je da je moj čitav tim koji radi na My Nutriality kozmetičkoj liniji iz Bosne i Hercegovine.



 

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content