Sarajevski festival turizma: Bogata turistička, kulturna i gastro ponuda

    Sarajevski festival turizma: Bogata turistička, kulturna i gastro ponuda

    Jučer je u Centru Skenderija otvoren Sarajevski festival turizma.

    Ovo je prilika da na jednom mjestu Bosna i Hercegovina predstavi sve svoje turističke potencijale kako građanima, tako i turističkim agencijama i gostima iz inostranstva. Za tri dana festivala građani će imati priliku uživati u turističkoj, kulturnoj i gastronomskoj ponudi.

    – S ponosom možemo reći da je sajam turizma najstariji sarajevski sajam, koji je počeo 1970. godine. Od tad do sada se razvijao i postajao sve bolji. Ove godine spremili smo bogat program, a tema je gastro turizam. Cilj nam je da s ovoga sajma pošaljemo poruku svijetu da Sarajevo ponovo postaje centar dešavanja, te da im pokažemo da Sarajevo već jeste turistički centar Evrope – kazao je direktor Centra Skenderija Amer Kapo, koji je podsjetio i kako se u petak održava manifestacija pravljenja 13.000 palačinaka, čime kuhari iz BiH i regije žele ući u Guinnessovu knjigu rekorda.

    Na festivalu izlaže i Turistička zajednica Kantona Sarajevo, koja je ujedno i partner Sarajevskom festivalu turizma.

    – Turistička zajednica Kantona Sarajevo zaista podržava ovakve manifestacije, koje iz godine u godinu izrastaju u velike projekte. Pozitivno je to što pored domaćih, dolaze i inostrani izlagači. Primjer tome je da se godine na festivalu predstavlja Indija. Na taj način izmjenjujemo iskustva, a stvaramo i poslovna poznanstva. Jedni od drugih učimo kako se može još bolje raditi i ulagati u promociju svog grada. Za naš grad ovakve manifestacije su jako bitne jer gosti mogu da saznaju mnogo toga o Sarajevu. Pored domaćih festivala i sajmova, Turistička zajednica KS obilazi i inostrane, što je jako važno jer sve više imamo stranih gostiju. Kada poredimo s prošlom godinom, brojke nam ukazuju na to da je dolazak stranih gostiju u porastu za 18% – kazali su iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

    Posjetiteljima Sarajevskog festivala turizma turističku ponudu će predstaviti i primorske opštine iz Crne Gore.

    – Poznato je da Crna Gora, a posebno primorske opštine, učestvuju u svim evropskim sajmovima, gdje vide svoj interes, odnosno odakle imamo najviše gostiju. Osim festivala koji se održava u Beogradu, ovo je prvi put da možete vidjeti da sve primorske opštine Crne Gore i prijestolnica Cetinje izlažu svoju ponudu na Sarajevskom festivalu turizma. Drago nam je da smo mi kao Turistička organizacija Ulcinja uspjeli sve skupiti da dođu ovdje. To znači da svi mi cijenimo turiste iz Bosne i Hercegovine, a ono što je najbitnije svake godine imamo sve više turista iz vaše zemlje. Na nivou Nacionalne turističke organizacije Crne Gore imamo podatke da je ove godine posjećenost turista iz BiH povećana za 15% u odnosu na prošlu godinu, koja je bila rekordna. Ovo je prilika da mi još jednom predstavimo sve ono što nude sve primorske opštine, a tu je i novogodišnji program na otvorenom koji spremamo – kazali su nam iz Turističke organizacije Ulcinja.

    Da je vrlo važno predstaviti se na ovakvom festivalu, mišljenja su i predstavnici Javnog poduzeća “Parkovi” Ljubuški.

    – Pokušavamo što više pratiti ovakve festivale. Prije nekoliko mjeseci učestvovali smo na Međunarodnom sajmu turizma i ekologije u Lukavcu, a i Sarajevski festival turizma nezaobilazna je stanica za predstavljanje i promociju prirodnih ljepota opštine Ljubuški, Kravicu, Vodopad Koćušu i najstarijeg muzeja u BiH – Muzeja samostana sv. Ante na Humcu. Dosta naših gostiju dolazi s ovog područja, a tu su i gosti iz arapskih zemalja, kojima je Sarajevo početna tačka putovanja. Bez promocije i ulaganja u marketing, teško je ostvariti neki dobar rezultat. Mi smo prije četiri godine imali 80 hiljada posjetitelja na vodopadu Kravica, a nadam se da ćemo ovu godinu završiti s 200 hiljada posjeta. Ono što se u ove četiri godine promijenilo je da smo višestruko povećali ulaganje u marketing. Bosna i Hercegovina kao destinacija ima mnogo toga za ponuditi, međutim mi ni sami unutar države nismo svjesni koje prirodne ljepote imamo, a kamoli da ljudi koji dolaze iz drugih zemalja znaju za sve turističke ljepote kojima raspolažemo – kažu iz Javnog poduzeća “Parkovi” Ljubuški.

    Turističku ponudu na Sarajevskom festivalu turizma predstavlja i Olimpijski centar Jahorina.

    – Olimpijski centar Jahorina je u prethodnom periodu ostvario odlične rezultate kada je u pitanju ljetna sezona, ali i zimska. Uporedo s realizacijom ljetne sezone, kada smo oborili rekorde kada je u pitanju broj posjeta i ostvarenih prihoda, pripremali smo se i za zimsku sezonu. Možemo se pohvaliti pripremljenim sistemom za vještačko osnježavanje, tako da Jahorina od ove godine garantuje minimalno 120 dana skijanja. Izuzetno nam je velika čast i zadovoljstvo što je Sarajevski festival turizma ovako popularan. Iz tog razloga smo odlučili da im ukažemo povjerenje i pojavimo se na festivalu, te prezentujemo našu ponudu. Povodom našeg učešća na Sarajevskom festivalu turizma, OC Jahorina odobrava popust od 10% na sve ski karte koje se kupe u toku trajanja festivala – kažu iz Olimpijskog Centra Jahorina.

    Ulaz na festival je besplatan, a za sve posjetioce pripremljena je bogata ponuda.