Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. ZAVRŠEN 8. SARAJEVO MARKETING SUMMIT
 ZAVRŠEN 8. SARAJEVO MARKETING SUMMIT
Novosti

ZAVRŠEN 8. SARAJEVO MARKETING SUMMIT

by Samra Višnjić 8 min read

AA

Jučer je uspješno realiziran 8. Sarajevo Marketing Summit koji je okupio marketing industriju regiona, a na kojem je prezentirano više od 20 trendova i tema koje su govorile o #nextlevelu u marketinškim strategijama i komunikaciji, oglašavanju i kreativnom izražavanju.

Tokom dva dana konferencije dominirale su teme o kreiranju contenta, njegovog značaja u diferencijaciji i hiljadama oglasa koje vidimo tokom dana, do toga, kako to marketinški stručnjaci, pojedinci i agencije pomažu brendovima u njihovom rastu i prodaji.

U ogromnom broju poruka, a broje se i do 6000, koje tokom dana dolaze do samo jedne osobe u Evropi, od ključne je važnosti biti drugačiji.

Danas, kada tehnologija i digitalni mediji imaju najveću ekspanziju, važno je koristiti ih na najbolji način, a to je analiziranje i praćenje potreba i ponašanja kupaca, osluškivanje trendova i reakcija pojedinaca na iste, te nakon toga, započinjanje dijaloga i kreiranje kampanja koje će svaka osoba doživjeti kao lične i povezati se sa proizvodima ili uslugama. 

Najveći konzumenti tehnologija i digitalnih medija jesu mladi ljudi, pa treba dobro razmisliti o tome ko su kupci, i kome se brendovi danas najviše obraćaju.

U BiH je danas 86% internet korisnika, dok ih 55%, aktivno na nivou mjeseca, koristi digitalne medije, a njih 114% dolazi sa mobilnih uređaja. 

Ono što je pored trendova u komunikaciji i najvažnije, jesu ljudi.

Oni su ključ biznisa, kao i svih odnosa i komunikacije, a znamo da su odnosi sve.

S obzirom na to da danas socijaliziramo doslovno sve, uključujući i naš posao, angažman svih zaposlenika u komunikaciji kompanije i brendova ključ je uspjeha. Ono što zaposlenici govore o svojoj kompaniji, je ono i kako je drugi vide. U toj socijalizaciji, dnevno se na društvenim medijima podijeli 3.2 milijarde fotografija i 720.000 sati videosadržaja.

”Kada govorimo o diferencijaciji i angažmanu kroz sadržaj, vrijeme je da brendovi počnu da se bave temama različitosti i uključivosti, jer bez toga nemaju budućnost. Klinci koji su kupci i followeri brendova su upravo takvi, drugačiji, različiti i takve trebaju biti i kampanje, koje brendovi komuniciraju s njima. Komunikacija treba sadržavati poruke podrške različitostima, da poziva na slobodu i da svi mogu da kažu i pokažu ko su i što su”, navela je u svom predavanju i primjeru iz prakse Manuela Šola, vlasnica marketinške agencije Komunikacijski laboratorij iz Zagreba.

Trendovi u marketingu i oglašavanju govore da više vremena provodimo online nego spavajući, što također pomaže brendovima i kompanijama u kojem pravcu treba da ide njihova komunikacijska transformacija. Jedna osoba dnevno svoj mobilni telefon i društvene medije pogleda svakih 6-10 min.

Jedna od poruka konferencije jeste da je ”brend živo biće koje treba naučiti da komunicira, obećava i ispunjava obećanja. To će brendovi i agencije postići samo ako se dobro razumiju u svoju komunikaciju, zajedno otkriju prave probleme i kreiraju kampanju koja će riješiti iste”, poručila je Milena Mijatović, vlasnica marketinške agencije Mint. 

”Marketing biznis se ne mijenja, niti će doći do toga. To je industrija ideja i nove inspiracije, novih procesa i istraživanja koja doprinose dobrim idejama. Ako se vratimo na početak pandemije do danas, istraživanja pokazuju da ljude inspiriraju teški i depresivni momenti, i to na način da dođu do potpuno suprotnog, tj. pozitivnog rješenja i jako pametnih ideja”, poručio je Nikola Žinić, co-chairman i chief creative officer reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa zajedničkim klijentima.  

”Kada je riječ o klijentima i brendovima, važno je da vjeruju marketinškim stručnjacima i kreativcima, kao što vjeruju doktoru, i puste ih da urade ono što najbolje znaju i energiju koju žive prenesu na brend”, poručio je Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika. 

Govornici 8. Sarajevo Marketing Summita bili su: Julijan Komšić (Ipsos), Elvir Švrakić (Hayat TV), Džemal Šabić (RTVFBiH), Marko Šobot (Una TV), Uroš Bogdanović (Radijski i Podcats expert i konsultant), Erna Saljević (Influenserica i komunikologinja), Adnan Cerić (Youtuber i Gamer), Nedim Muratović (Philip Morris International), Miranda Mladin (Atlantic Grupa), Ejub Kučuk (Mita Group), Aleksander Mitrović (Dtransforma), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Siniša Gavrilović (SEO specijalist), Barbara Imenšek (How To LinkedIn s Barbarom), Semir Musić (Lilium), Suzana Tihi Babić (Addiko Bank), Ilhana Hodžić (ADLINK Technology GmbH), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Irena Miličević-Vukoja (Mercator BH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), Milena Mijatović (Mint) i Bojan Hadžihalilović (Fabrika), Ismir Omeragić (Workbee) i Malik Hodžić (Workbee).

Organizator konferencije marketinška agencija Altermedia. www.marketing-summit.ba

 

 

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

Stojčevac sve ljepši i uređeniji

10 Augusta, 2022
Novosti

Sarajevo dobilo bistu Alije Isakovića

10 Augusta, 2022
Novosti

Super ponuda za vas ovog ljeta – još bolji Travel

9 Augusta, 2022
Novosti

Kako do ulaznica za 28. SFF?

9 Augusta, 2022
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Novosti

Stojčevac sve ljepši i uređeniji

Nastavlja se uređivanje izletišta Stojčevac nadomak Ilidže, te je uz

Novosti

Sarajevo dobilo bistu Alije Isakovića

Bista Alije Isakovića postavljena je jučer na novouređenom Trgu oslobođenja

Novosti

Super ponuda za vas ovog ljeta – još bolji Travel paketi

Za korisnike BH Telecoma stižu super vijesti – niža cijena

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.