Novi načini upotrebe hotelskih televizora

Većina nas na putovanjima koristi svoje mobilne telefone ili prenosive računare kako bi se zabavili i informisali, a TV prijemnici u hotelskim sobama polako su počeli da sakupljaju prašinu, tako barem tvrde rezultati nedavnih istraživanja.

Kako će hoteli doskočiti potrebama  zahtjevima savremenog gosta, ostaje da vidimo, ali na sreću, sve češće se obraćaju stručnjacima koji znaju kako da pronađu rješenje svakog problema. Kako istraživanja pokazuju, najvažnije je da se gostima ponudi što veći izbor TV kanala, muzike i filmova. Kompanije koje se bave kreiranjem TV ponude za hotele, kao što je Sonfi, koji trenutno brine o TV ponudi u čak 1,4 miliona hotelskih soba, trude se da obezbjede izbor sadržaja po pristupačnim cijenama u rangu od 99 centi do 4,99 dolara.

Kako oni kažu, ključ uspjeha je u kvalitetu i prilagođenosti sadržaja, tako da, na primjer, gosti u spa hotelima imaju pred sobom veći izbor programa o zdravlju, fitnesu i ishrani, dok gosti u sportskim centrima imaju na raspolaganju veliki broj sportskih kanala i sl.

Istraživanje koje je izvršila kompanija Samsung, pokazalo je da projsečan hotelski gost gleda TV samo 30 minuta, nakon čega, zbog lošeg izbora kanala, brzo prelazi na zabavu pomoću sopstvenih elektronskih uređaja.

Turisti na put kreću naoružani presnimljenim filmovima i muzikom, kako bi prekratili vrijeme tokom čekanja na aerodromima ili tokom vožnje, pa hotelijeri postavljaju pitanje: zašto bi oni nastavljali da gledaju u te male ekrane i kada se smjeste u sobe, umjesto da gledaju željeni program na velikim TV ekranima?

Rješenje je svakako u mogućnosti povezivanja malih uređaja sa TV prijemicima, baš kao kod kuće, za šta se predviđa da će biti sljedeća velika novina u hotelima širom svijeta.

 

Izvor: bookiraj.com

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content