Pet načina za jačanje imuniteta

    Pet načina za jačanje imuniteta

    Za bolje zdravlje i jači imunitet neophodno je da organizam bude što čistiji iznutra. Potrebno je izbaciti loše, a u ritam života uvrstiti dobre navike.

    Tokom jeseni i zime organizam oslabi i podložniji je infekcijama. Da bismo se izborili s tim, potrebne su nam zdrave namirnice, no u tu borbu za jači imunitet treba uključiti i nekoliko dobrih navika koje u užurbanom načinu života zaboravljamo praktikovati. Jednostavnije aktivnosti poput masaže, druženja s prijateljima i smijanja, pomoći će vam da dugotrajno ojačate svoj imunološki sistem.

    #1 Smijeh je lijek

    Dokazano je da smijeh djeluje ljekovito na cijeli organizam. Istraživanja potvrđuju da ljudi koji se smiju naglas time utječu na svoje ćelije da djeluju protiv raznih bolesti. Ako su vas nevolje stisle sa svih strana i ne možete da pronađete razlog za smijeh, pustite neki smiješan video snimak i nasmijat ćete se do suza. Kupite karte za neku komediju u pozorištu, film u kinu ili jednostavno idite na kafu s duhovitim prijateljem i vaše tijelo će vam biti zahvalno.

    #2 Masaža

    Masaža djeluje blagotvorno na organizam, podstiče ćelije na borbu i jača imunološki sistem. Ako se odlučite za masažu nakon napornog treninga,  u toj kombinaciji nema greške, posebno ako ste svjesni koliko moć vježbanja ima utjecaj na vaše zdravlje. Nakon relaksirajuće masaže povećava se broj bijelih krvnih stanica koji služe kao štit imuniteta i istovremeno smanjuje nivo hormona stresa kortizola.

    #3 Nabavite kućnog ljubimca

    Postoji razlog zašto ih zovemo čovjekovim najboljim prijateljima, ali psi i ostali kućni ljubimci nisu samo dobri prijatelji. Podstiču nas na vježbanje i dobro djeluju na sveukupno zdravlje. Vlasnici kućnih ljubimaca imaju niži krvni pritisak, nivo holesterola i zdravo srce. Psi mogu ojačati djetetov imunološki sistem i spriječiti mogućnost razvoja alergija. Kada mazite životinje u vama se javlja osjećaj dobrote, a  prema nedavnim istraživanjima i podstiče imunitet.

    #4 Više se družite

    Istraživanja su dokazala da osobe s bogatijim društvenim životom uživaju u boljem zdravlju i žive duže od onih koji vole provoditi vrijeme sami. U svakodnevnoj interakciji dobijate više smijeha, znanja, a samim tim smanjujte brigu i razmišljanje o nekim trivijalnim, svakodnevnim stvari.

    #5 Pozitivne misli

    Razmišljate li pozitivno, mnogo bolje ćete funkcionisati. Pozitivne misli privlače pozitivne stvari, lijepa dešavanja, dobre prijatelje, te doprinose jačanju imunološkog sistema i zdravlju cijelog organizma. Želite zauvijek zadržati osjećaj sreće i mira? Radite stvari koje volite. Pokušajte u teškim trenucima pronaći nadu i svjetlost.