Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kakanj
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Fojnica
    • Počitelj
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • Izletišta
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kakanj
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Fojnica
    • Počitelj
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • Izletišta
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. SEAT S.A. eksperti odgovaraju na česta pitanja o hibridnim vozilima
 SEAT S.A. eksperti odgovaraju na česta pitanja o hibridnim vozilima
Novosti

SEAT S.A. eksperti odgovaraju na česta pitanja o hibridnim vozilima

by Furaj.ba 5 min read

AA

Tri od svakih deset automobila koji se sada prodaju u Europskoj uniji su hibridi, prema  najnovijim studijama koje je do danas objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA). Objedinjujući 16 najvećih proizvođača vozila u Europskoj uniji, ACEA- ine brojke potvrđuju uzlazni trend u alternativnim pogonskim tehnologijama, od kojih su plug-in hibridi (PHEV) najistaknutiji. Ova napredna tehnologija otvara mnoga pitanja, a stručnjak iz SEAT S.A. odgovara na ona najčešće postavljena od strane korisnika širom Europe.

Koji je električni domet PHEV-a?

César Méndez, rukovodilac Hybrid R&D sektora u SEAT S.A., ističe da je “prednost PHEV-a to što ne zavise od motora sa unutrašnjim sagorijevanjem kako bi baterija bila napunjena.”  „Ima utičnicu za punjenje koja garantuje da će biti potpuno napunjena svakog jutra kada  uđete u auto“, dodaje on. Na primjer, SEAT Tarraco e-HYBRID ima električni domet od 49 kilometara. „To je dovoljno da vas svakodnevno odvede tamo gdje želite ići u 100% električnom načinu rada“, kaže César.

Da li su hibridi pogodni za duga putovanja?

„Apsolutno“, odgovara César, „zahvaljujući efikasnoj kombinaciji motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i električnih motora, srednja i duga putovanja mogu se preći bez ikakvih problema.“ U slučaju SEAT Tarraco e-HYBRID, ukupan domet je 730 kilometara.

Koliko dugo traje punjenje?

„Sve zavisi od kabla i maksimalne struje punjenja“, kaže César. Dobra opcija je imati SEAT Wallbox kod kuće. “Na ovaj način, pod optimalnim uslovima, možete napuniti svoj automobil za samo tri i po sata.”

Kako funkcionira regeneracija energije?

 „Na dva načina“ objašnjava César. S jedne strane, “kada otpustite papučicu gasa, motor počinje raditi kao generator koji koristi inerciju vozila.” S druge strane, „kada pritisnete papučicu kočnice, motor se ponaša kao generator tokom prvog istezanja i koristi svoj kočioni efekat; ovo je regenerativno kočenje.”

Kako se hibridi ponašaju na niskim temperaturama?

 „Bez problema“, odgovara César. „Dok su komponente visokonaponskog sistema ispod -10°C, motor sa unutrašnjim sagorevanjem će raditi, a kada se provozate i temperatura poraste, elektromotor će početi da radi“, zaključuje on.

5 Oktobra, 2022
  • 34K
    Share
    Facebook
  • 0
    Share
    Twitter
  • 0
    Share
    LinkedIn
  • 0
    Share
    Viber
  • 0
    Share
    WhatsApp
Previous post
Next post
Čitaj više
Održivi razvoj

Kanton Sarajevo dobija 275 zelenih otoka za razvrstavanje otpada

2 Juna, 2023
Korisne Informacije

Ljetovanje u Hrvatskoj – šta sve smijete prenijeti preko granice?

2 Juna, 2023
Novosti

FHMZ objavio sezonsku prognozu do 31. augusta

2 Juna, 2023
Novosti

Ljeto u Sarajevu

2 Juna, 2023
Pratite nas
  • 34.8K
    Fans
    34.8K
    Fans
  • 13K
    Followers
    13K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Održivi razvoj

Kanton Sarajevo dobija 275 zelenih otoka za razvrstavanje otpada

U okviru projekta “Efikasan sistem upravljanja otpadom u Kantonu Sarajevo“,

Korisne Informacije

Ljetovanje u Hrvatskoj – šta sve smijete prenijeti preko granice?

Planirate li ovog ljeta putovati u Hrvatsku sigurno se pitate

Novosti

FHMZ objavio sezonsku prognozu do 31. augusta

Federalni hidrometeorološki zavod objavio je sezonsku prognozu vremena za Bosnu

MARKETING

IMPRESSUM

KONTAKT

USLOVI KORIŠTENJA

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.