Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Intervjui
  3. Mirsad Purivatra, direktor SFF-a: Srce koje kuca za Sarajevo
 Mirsad Purivatra, direktor SFF-a: Srce koje kuca za Sarajevo
Intervjui Magazin

Mirsad Purivatra, direktor SFF-a: Srce koje kuca za Sarajevo

by Furaj.ba 7 min read

AA

Mirsad Purivatra čovjek je kojeg motivišu vrijedni i proaktivni ljudi. Oni koji ostavljaju nešto iza sebe

Razgovarala: Elma Zećo

Foto: Irfan Redžović

“Sarajevo Film Festival rezultat je strasti prema filmu i želje da se njime bavimo. Već više od 20 godina tvrdoglavo i uporno idemo ka našem cilju, a to je afirmacija i promocija regionalne kinematografije i regionalnih autora. Svake godine nastojimo biti bolji od prethodne. Osim finansijske strane, veliki nam je problem, i to ponavljam već godinama, nedostatak infrastrukture. Festival je davno prerastao gradsku infrastrukturu, stoga svake godine krećemo iznova gradeći kina i festivalske lokacije”, govori za naš magazin Mirsad Purivatra, prvi čovjek Sarajevo Film Festivala, uoči početka njegovog 22. izdanja.

NAJVEĆA SREĆA

U kakvoj atmosferi dočekujete ovogodišnji festival?

– Svaki novi festival za nas je novi veliki izazov i uvijek ga – bez obzira na ogroman posao – iščekujemo s nestrpljenjem. Ponosni smo na činjenicu da isto uzbuđenje vlada i kod samih građana Sarajeva s kojima zajedno rastemo već 22 godine. Ta radost iščekivanja početka festivala ono je što nas dodatno motiviše.

Šta biste istaknuli kao posebnost Sarajevo Film Festivala?

– Ono što naš festival nudi nije samo film, već i susret s onima koji su taj film pravili. Interaktivnost festivala nije nikada bila važnija nego sada. Koncept festivala baziran je upravo na ovom direktnom kontaktu koji ne samo da je važan za publiku, već je i jedno snažno iskustvo za filmske ekipe. Zbog toga se autori vraćaju u Sarajevo, a novi autori žele doći.

Postoji li do sada održani Sarajevo Film Festival koji Vam je posebno prirastao srcu?

– Oni koji rade sa mnom znaju da je svako izdanje festivala novi i drugačiji izazov, također muka, ali i najveća moguća sreća za nas. Festival nosi nove avanture, nove izazove, tako da ne mogu izdvojiti jedan kao poseban, jer svih 21 do sada su posebni i značajni na svoj način. No, ako već moram, mislim da je drugi festival 1996. godine bio specijalan zbog otvaranja Open Aira.

JEDINSTVEN OSJEĆAJ GLEDANJA FILMOVA

Koliko uspijete pogledati filmova koji pristignu na SFF?
–
Na samom festivalu zapravo ne pogledam niti jedan fim. Međutim, tokom trajanja selekcije za festivalske programe većinu pogledam, posebno filmove takmičarskih selekcija kao i filmove izOpen Air programa.

Koja Vam je najdraža pohvala koju ste dobili svih ovih godina?  

– Veoma sam sretan što za svoj grad i svoju državu radimo dobru i pozitivnu stvar. Najveća pohvala za nas su reakcije naše publike, činjenica da ljudi planiraju svoje godišnje odmore prema festivalu i da naša dijaspora dolazi u grad upravo u vrijeme njegovog trajanja. Najsretniji smo zbog činjenice da u gradu pravimo neponovljivu atmosferu, bar tih deset dana u augustu, i što našoj publici pružamo priliku da istinski uživa u dobrom filmskom programu i da osjeti jedinstven osjećaj gledanja filmova.

Šta bi, prema Vašem mišljenju, festival trebao značiti Sarajevu?

– Utjecaj Sarajevo Film Festivala na razvoj lokalne zajednice i turizam izuzetno je veliki. Sarajevo u tom periodu posjeti veliki broj turista, na ulicama vlada posebna atmosfera, a otvaraju se i velike mogućnosti za privatni biznis, dok tih dana pozitivnu sliku o Sarajevu šire brojni svjetski mediji. Već u fazi pripreme festivala uključuje se veliki broj saradnika, a tokom festivala angažovano je oko 600 zaposlenih i 500 volontera. Za potrebe festivala i popratnih aktivnosti uključi se još jedna armija različitih dobavljača i servisa koji ostvaruju značajne dodatne prihode. Treba pratiti samo procenat zauzetosti smještajnih kapaciteta u gradu uoči i za vrijeme festivala.
Naš cilj je daljnje razvijanje svijesti o značaju kulture i filmske umjetnosti. Ujedno želimo da još snažnije kreiramo platformu za razvoj filmske i prateće kreativne industrije, što bi ujedno bila i najbolja podrška promociji Sarajeva i cijele države kao jedne od najinteresantnijih turističkih i kulturnih destinacija Jugoistočne Evrope. Manifestacioni turizam jedna je od grana privrede koja se u posljednje vrijeme razvija vrtoglavo na globalnom nivou. Turisti više ne putuju po svijetu da bi vidjeli i fotografisali neki spomenik. Oni putuju da bi stekli novo iskustvo, bili dio nekog kulturnog, religijskog, edukativnog ili sličnog sadržaja. U tom kontekstu Sarajevo sa SFF-om ima zaista šta da ponudi.

Za kraj, koliko u prosjeku spavate dok traje festival?

– Nedovoljno! Ali ne samo u vrijeme samog održavanja festivala, već mnogo ranije, jer završne pripreme festivala traju mjesec, dva prije početka i već tada počinje vrijeme nespavanja, sastanaka, razgovora s timom kolega u svako doba noći. Ali, mislim da smo se već svi navikli na taj ritam.

____________________________________________________

Highlight ovogodišnjeg festivala

Uz odličnu selekciju filmova takmičarskog programa, SFF ove godine pokreće dva nova projekta vezana za unapređenje produkcije i koprodukcije, platformu za razvoj čitave audio-vizuelne produkcije u bivšoj Jugoslaviji.

“Jedan od njih je CineLink Drama, projekat osmišljen kao odgovor na rastući evropski i svjetski trend proizvodnje televizijskih sadržaja nastalih ukrštanjem vrhunske filmske produkcije i televizijskih serijala visokog kvaliteta, takozvane filmo-televizije. Na jednom mjestu će okupiti autore, producente i finansijere iz regije i svijeta sa željom da doprinesemo proizvodnji i promociji kvalitetnih TV serija na području bivše Jugoslavije po ugledu na popularne američke i skandinavske produkcije. Drugi projekat nazvan je Suočavanje s prošlošću. Sarajevo je grad koji ima pravo i zadatak da pokreće teme s kojima se još uvijek nismo suočili i koje bi mogle da posluže kao inspiracija filmskim autorima. U okviru projekta prikupljene su priče, svjedočenja, dokumenti o proteklom periodu u bivšoj Jugoslaviji i služit će kao otvoreni izvor ideja za stručnjake i profesionalce koji su u stanju da ih transformišu koristeći se filmskim jezikom na način da doprinesu promociji izgradnje mira – kako u našoj regiji tako i širom svijeta. Svjedočanstva će biti predstavljena na True Stories Marketu u okviru CineLink Industry Days.”

 

 

  • 34K
    Share
    Facebook
  • 0
    Share
    Twitter
  • 0
    Share
    LinkedIn
  • 0
    Share
    Viber
  • 0
    Share
    WhatsApp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

Red Bull Cliff Diving u septembru ponovo na Starom mostu

23 Marta, 2023
Novosti

Brand New Game – da li ste dovoljno hrabri!?

23 Marta, 2023
Novosti

ODLAZAK NA UMRU U MAJU!

23 Marta, 2023
Izdvojeno

Sajam turizma Place2go 2023.

23 Marta, 2023
Pratite nas
  • 34.8K
    Fans
    34.8K
    Fans
  • 13K
    Followers
    13K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
U nastavcima

Prvi “Sarajevo Film Festival” u opkoljenom gradu

Dvadeset sedmog oktobra 1995. godine održan je prvi Sarajevo Film

Novosti

Asghar Farhadi predsjednik žirija Takmičarskog programa – igrani film

S ponosom objavljujemo da će jedan od najznačajnijih filmskih stvaralaca

Kolumne Magazin

Sarajevo, fest, film i val

Hercegovci bi nekom ko je dosadan rekli “neka te”. K’o

MARKETING

IMPRESSUM

KONTAKT

USLOVI KORIŠTENJA

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.