10 razloga zbog kojih biste trebali šetati svakog jutra

    10 razloga zbog kojih biste trebali šetati svakog jutra

    Iako nismo svi jutarnji tipovi, neosporna je činjenica da rano ustajanje ima svojih prednosti.

    Foto: Pixabay/Ilustracija

    Čak i ako niste ljubitelj ranog ustajanja, potrudite se povremeno, pa vam možda pređe i u naviku da ujutro prakticirate jutarnju šetnju, jer može da vam promijeni život.

    Ovo su benefiti jutarnje šetnje na naše zdravlje:

    Niži rizik od dijabetesa

    Dijabetes je veliki zdravstveni problem savremenog doba, a tome svakako doprinosi i moderan način života. Ali, mala jutarnja šetnja može biti dobra prevencija. Naime, ona može pomoći u regulaciji šećera u krvi, te pomoći mišićima da sagore više masti i da koriste više glukoze. Sve to pomaže kod dijabetesa, ali na prvom mjestu snižava rizik obolijevanja od šećerne bolesti.

    Prevencija od kancera

    Jutarnja šetnja nije čudesni lijek koji će sam po sebi sprečiti obolijevanje od raka. Ali, u kombinaciji sa drugim zdravim životnim navikama, može pomoći u prevenciji.

    Pomaže u mršavljenju

    Gojaznost je također jedan od velikih zdravstvenih problema današnjice, a glavni razlog za to su loša ishrana i višesatno sjedenje, tj. manjak fizičke aktivnosti. Ako se ne krećete dovoljno, ugojit ćete se, ali jednostavna jutarnja šetnja to može spriječiti. Povećat će puls i pomoći tijelu da brže sagorijeva kalorije, zato izađite napolje i pokrenite se!

    Prevencija od infarkta

    Da ne bi došlo do infarkta, važno je da o srcu brinete dok je zdravo. Ljudi koji šetaju svakog jutra izloženi su znatno manjem riziku od infarkta. Naravno, važno je da jutarnja šetnja bude u kombinaciji sa drugim zdravim navikama.

    Bolje raspoloženje

    Jedna od velikih prednosti jutarnje šetnje je to što će vam popraviti raspoloženje! Šetnja je vid umjerenog treninga, što znači da dolazi do oslobađanja endorfina, zbog čega ćete se ubrzo osjećati bolje.

    Ljepša koža

    Želite da vam koža bude sjajnija? Jutarnja šetnja će poboljšati cirkulaciju i donijet će vam željene rezultate!

    Bolji san

    Ukoliko imate problem sa nesanicom, probajte da svakog jutra šetate, to će vam razbistriti misli i pomoći da navečer brže zaspite.

    Jači imunitet

    Još jedna prednost jutarnje šetnje! Koliko god da vam je jak imuni sistem, povremeno mu je potrebno malo pomoći da bi normalno funkcionirao, a dobar način za to su jutarnje šetnje.

    Pomaže u kontroli holesterola

    Ukoliko je povišen nivo lošeg holesterola, povećan je i rizik od srčanog udara. Zdrava ishrana prije svega, ali i aktivniji životni stil koji uključuje jutarnje šetnje, pomoći će u kontroli nivoa holesterola.

    Pomaže u borbi protiv depresije

    Sve je više ljudi koji pate od depresije, ali dobra vijest je da jutarnje šetnje mogu pomoći u ublažavanju simptoma (šetnja ne može zamijeniti pomoć stručnjaka, već samo ublažiti simptome!). Probajte – protegnite noge svakog jutra u šetnji i vidite kako će se to odraziti na vas…