10 savjeta kako da zadržite trening rutinu tokom ramazana

    10 savjeta kako da zadržite trening rutinu tokom ramazana

    Ako ste među onim postačima koji ne propuštaju vježbanje, obradovat će vas činjenica da možete uz malo modificiranja vaše trening rutine, možete vježbati i za ramazan.

    Ilustracija: Pixabay

    Poslušajte ovih 10 savjeta kako da u pretrpanom ramazanskom rasporedu nađete vremena da ostanete fit:

    1. Unos tečnosti

    Pijte dosta tečnosti noć prije nego što ćete vježbati. Najbolje je da se svakog dana potrudite da na sehuru unesete dovoljnu količinu tečnosti koja će vas moći držati tokom dana i predvečernjeg trčanja, navodi Mvslim.

    2. Ključno je vrijeme

    Probajte isplanirati vaše trčanje pred iftar, tako da imate dovoljno vremena da se istuširate pa da se omrsite, a tako da niste dehidrirali tokom trčanja.

    3. Usporite

    Vježbanje vas ne mora ubiti. Odradite prosječan trening tako da olakšate vašem tijelu koje posti veliki broj sati. Ne morate imati ekstreman trening, nek se samo vaše tijelo pomjera.

    4. Odaberite lakši put

    Nemojte trčati brdovitim predjelima ili planinama. Probajte odabrati lakšu rutu koja neće izmoriti vaše tijelo.

    5. Obucite se u skladu sa vremenom

    Tek treba da otopli, no nemojte da vas zavara osjećaj da je vani hladno. Nađite odjeću u kojoj možete disati i u kojoj vam neće biti prevruće kad se zagrijete!

    6. Odmorite se

    Usporite i malo prošetajte tokom vašeg trčanja. Dovoljno je što ste izašli da trčite…

    7. Isplanirajte unaprijed

    Pripremite iftar ranije tako da se možete odmoriti nakon trčanja i ne morate žuriti da pripremate iftar u posljednjim minutama.

    8. Voda je vaš najbolji prijatelj

    Kada se vratite sa trčanja, ako ste isplanirali tačno, trebalo bi da je vrijeme iftaru. Nadoknadite tečnost do spavanja!

    9. Jedite

    Vaš iftar nakon trčanja trebao bi biti mješavina proteina, karbohidrata i šećera. Ne zaboravite unijeti i dovoljnu količinu tečnosti ili svježeg voćnog soka. Obroci poput oraha, jaja, hljeba od cijelih žitarica, pasti i hrana bogata proteinima poput piletine pravi je izbor za vaš iftar.

    10. Odspavajte

    Na kraju, potrudite se da se fino naspavate noć prije nego što planirate vježbati. Vaše tijelo treba vremena da prikupi energiju koju je izgubio tokom dana.