Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. 20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel
 20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel
Novosti

20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel

by Samra Višnjić 4 min read

AA

Iako je 2020. donijela nevjerovatne izazove, otvorila je i potpuno nove mogućnosti za povezivanje s potencijalnim klijentima, kupcima i zaposlenicima. Neustrašivo smo prihvatili sve digitalne trendove i iskustva, svakodnevno testiramo nove strategije i komunikacije do naše publike, gdje god se nalazili, potpuno odbacujući frazu ”jer smo to uvijek radili”.

Na 8. Sarajevo Marketing Summitu 6. i 7. oktobra saznat ćemo kako sve naučene marketinške lekcije možemo odmah primijeniti na svoj biznis i unaprijediti poslovanje.

Zašto trebate biti dijelom konferencije?

U dva dana programa 20 marketinških stručnjaka predstavit će najnovije trendove, istraživanja i dobre prakse pomoću kojih svaki biznis i marketing sektor može da unaprijedi svoje poslovanje, poveća prodaju i na učinkovit i precizan način komunicira sa svojom publikom.

Govornici koji su potvrdili svoje učešće na 8. Sarajevo Marketing Summitu su: Miranda Mladin (Atlantic Grupa), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), Julijan Komšić (Ipsos), Martin Filzmair (HL Display), Barbara Imenšek (How to LinkedIn s Barbarom), Ilhana Hodžić (ADLINK Technology GmbH), Semir Musić (Lilium), Aleksander Mitrović (Dtransforma), Siniša Gavrilović (SEO specijalista i konsultant), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Ismir Omeragić i Malik Hodžić (WORKBEE), Suzana Tihi-Babić (Addiko Bank), Erna Saljević (Influencer), Ejub Kučuk (Mita Group), Brankica Janković (Aquarius)…

Prvog dana konferencije bit će predstavljena istraživanja o trendovima potrošnje medija u 2021. godini, zatim šta je to #nextlevel u advertisingu i kako je to svaki zaposlenik zapravo najveća neiskorištena marketinška prilika.

Nezaobilazna tema bit će i utjecaj društvenih medija i influencera, sinergija klijenata i influencera, te dobri primjeri te saradnje.

Posebna pažnja, prvog dana ovogodišnje konferencije, bit će na dodjeli prestižnih priznanja struke za Marketing Superstar kandidate 2021. koja će ponijeti tri marketara koja su, u izazovnom periodu iza nas, sa svojim timovima kreirali zavidne kampanje i rezultate.

Nakon dodjele priznanja, sve učesnike 8. Sarajevo Marketing Summita očekuje i jedinstveni Super Marketing party koji će zatvoriti prvi dan konferencije i najaviti atraktivan program i drugog dana.

Drugog dana Sarajevo Marketing Summita očekuje nas cjelodnevni edukativni, inspirirajući i  praktični dio programa u kojem će biti predstavljeni neki od najvećih marketinških eksperata Adria regiona.

Saznat ćemo koji su to novi izazovi u komunikaciji sa potrošačima, kako da pomognemo brendovima da povećaju svoju prodaju, kako trgovci mogu pouzdano inovirati u cilju optimiziranja brenda i dostizanja next levela u biznisu.

S obzirom na to da vrijeme koje živimo zovemo ”novo normalno”, saznat ćemo kako isto utječe na marketinšku učinkovitost brendova.

U mnoštvu digitalnih i tradicionalnih kanala komunikacije, kako izdvojiti brend bit će jedno od ključnih predavanja i prikazano na praktičnom primjeru brenda Glovo.

Blok digitalizacije upotpunit će i aktuelne teme poput: SEO 2021, LinkedIn, eCommerce, kroz koje će biti prikazani stvarni primjeri učinkovitosti i kako ovladati potpuno novim alatima komunikacije.

Koliko su zaposlenici važni za svaki kolektiv, bit će prikazano u primjeru o značaju i ulozi internog marketinga u poslovanju svake kompanije, kao i primjere marketara koji će poslužiti kao inspiracija svojim pričama kroz razvoj i rast u kompanijama.

O važnosti i ulogama marketinških agencija, ali i pojedinaca koji brendovima i kompanijama pomažu na njihovom putu izgradnje i diferencijacije u odnosu na konkurenciju govorit će se u završnom bloku. Predstavit će se dobre prakse saradnje klijenta i agencije, te kako uz pomoć agencije izgraditi uspješan brend.

Više o programu, govornicima i prijavama na: www.marketing-summit.ba

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Uspješne priče

Lana Pudar prvakinja Evrope

17 Augusta, 2022
Izdvojeno

Hotel Zoku – Nova kategorija u hotelskoj industriji

17 Augusta, 2022
Novosti

Dođite na Dane dijaspore Bosne i Hercegovine

17 Augusta, 2022
Novosti

Cross Border Coworking Conference se vraća i ove godine!

17 Augusta, 2022
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Uspješne priče

Lana Pudar prvakinja Evrope

Nakon što je osvojila bronzu u trci na 100 metara

Izdvojeno Zanimljivosti

Hotel Zoku – Nova kategorija u hotelskoj industriji

Hotel Zoku je amsterdamski pionir hibridne home-office filozofije s hotelskim

Novosti

Dođite na Dane dijaspore Bosne i Hercegovine

Građane Sarajeva i sve goste glavnog grada BiH tokom devet

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.