Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  • EnglishEnglish
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Cazin
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. 20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel
 20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel
Novosti

20 marketing trendova i praksi koje će vaš biznis održati i podići na #nextlevel

by Samra Višnjić 4 min read

AA

Iako je 2020. donijela nevjerovatne izazove, otvorila je i potpuno nove mogućnosti za povezivanje s potencijalnim klijentima, kupcima i zaposlenicima. Neustrašivo smo prihvatili sve digitalne trendove i iskustva, svakodnevno testiramo nove strategije i komunikacije do naše publike, gdje god se nalazili, potpuno odbacujući frazu ”jer smo to uvijek radili”.

Na 8. Sarajevo Marketing Summitu 6. i 7. oktobra saznat ćemo kako sve naučene marketinške lekcije možemo odmah primijeniti na svoj biznis i unaprijediti poslovanje.

Zašto trebate biti dijelom konferencije?

U dva dana programa 20 marketinških stručnjaka predstavit će najnovije trendove, istraživanja i dobre prakse pomoću kojih svaki biznis i marketing sektor može da unaprijedi svoje poslovanje, poveća prodaju i na učinkovit i precizan način komunicira sa svojom publikom.

Govornici koji su potvrdili svoje učešće na 8. Sarajevo Marketing Summitu su: Miranda Mladin (Atlantic Grupa), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), Julijan Komšić (Ipsos), Martin Filzmair (HL Display), Barbara Imenšek (How to LinkedIn s Barbarom), Ilhana Hodžić (ADLINK Technology GmbH), Semir Musić (Lilium), Aleksander Mitrović (Dtransforma), Siniša Gavrilović (SEO specijalista i konsultant), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Ismir Omeragić i Malik Hodžić (WORKBEE), Suzana Tihi-Babić (Addiko Bank), Erna Saljević (Influencer), Ejub Kučuk (Mita Group), Brankica Janković (Aquarius)…

Prvog dana konferencije bit će predstavljena istraživanja o trendovima potrošnje medija u 2021. godini, zatim šta je to #nextlevel u advertisingu i kako je to svaki zaposlenik zapravo najveća neiskorištena marketinška prilika.

Nezaobilazna tema bit će i utjecaj društvenih medija i influencera, sinergija klijenata i influencera, te dobri primjeri te saradnje.

Posebna pažnja, prvog dana ovogodišnje konferencije, bit će na dodjeli prestižnih priznanja struke za Marketing Superstar kandidate 2021. koja će ponijeti tri marketara koja su, u izazovnom periodu iza nas, sa svojim timovima kreirali zavidne kampanje i rezultate.

Nakon dodjele priznanja, sve učesnike 8. Sarajevo Marketing Summita očekuje i jedinstveni Super Marketing party koji će zatvoriti prvi dan konferencije i najaviti atraktivan program i drugog dana.

Drugog dana Sarajevo Marketing Summita očekuje nas cjelodnevni edukativni, inspirirajući i  praktični dio programa u kojem će biti predstavljeni neki od najvećih marketinških eksperata Adria regiona.

Saznat ćemo koji su to novi izazovi u komunikaciji sa potrošačima, kako da pomognemo brendovima da povećaju svoju prodaju, kako trgovci mogu pouzdano inovirati u cilju optimiziranja brenda i dostizanja next levela u biznisu.

S obzirom na to da vrijeme koje živimo zovemo ”novo normalno”, saznat ćemo kako isto utječe na marketinšku učinkovitost brendova.

U mnoštvu digitalnih i tradicionalnih kanala komunikacije, kako izdvojiti brend bit će jedno od ključnih predavanja i prikazano na praktičnom primjeru brenda Glovo.

Blok digitalizacije upotpunit će i aktuelne teme poput: SEO 2021, LinkedIn, eCommerce, kroz koje će biti prikazani stvarni primjeri učinkovitosti i kako ovladati potpuno novim alatima komunikacije.

Koliko su zaposlenici važni za svaki kolektiv, bit će prikazano u primjeru o značaju i ulozi internog marketinga u poslovanju svake kompanije, kao i primjere marketara koji će poslužiti kao inspiracija svojim pričama kroz razvoj i rast u kompanijama.

O važnosti i ulogama marketinških agencija, ali i pojedinaca koji brendovima i kompanijama pomažu na njihovom putu izgradnje i diferencijacije u odnosu na konkurenciju govorit će se u završnom bloku. Predstavit će se dobre prakse saradnje klijenta i agencije, te kako uz pomoć agencije izgraditi uspješan brend.

Više o programu, govornicima i prijavama na: www.marketing-summit.ba

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

BH Telecom pravi filmove o historiji Bosne i Hercegovine

3 Februara, 2023
Novosti

BH Telecom donirao 50.000 KM za izgradnju Muzeja 505.viteške brigade

3 Februara, 2023
Novosti

Uspješno završen snow control – Sve je spremno za FIS

2 Februara, 2023
Novosti

Ramazanska UMRA

2 Februara, 2023
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Novosti

BH Telecom pravi filmove o historiji Bosne i Hercegovine

Generalni direktor BH Telecoma Sedin Kahriman danas je sa bliskim

Novosti

BH Telecom donirao 50.000 KM za izgradnju Muzeja 505.viteške brigade

BH Telecom je sa 50.000 KM pružio podršku izgradnji savremenog

Novosti

Uspješno završen snow control – Sve je spremno za FIS Europa kup u OC Bjelašnica, FIS potvrdio kvalitet staza

Danas je u OC Bjelašnica održan snow control, finalna provjera

MARKETING

IMPRESSUM

KONTAKT

USLOVI KORIŠTENJA

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.