43. Međunarodni sajam turizma (24 – 27. mart)

Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu jugoistočne Evrope ove godine događaj je iščekivan sa posebnim nestrpljenjem. Pred nama je nezaboravan sajamski turistički doživljaj.

Sajam turizma u Beogradu jedinstven je događaj globalne turističke privrede, mjesto sveobuhvatne ponude i direktnih susreta ljudi sa zajedničkim poslovnim i putničkim interesovanjima.

Ovogodišnja manifestacija biće usmjerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Sa sajmom će krenuti talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.

Pored tradicionalno aktuelnih morskih destinacija, ljetnji turizam je poslednjih godina svoje mesto ustupio i planinskom turizmu, koji svojom ponudom prirodnih ljepota, čistog vazduha i brojnih kulturnih, gastronomskih i aktivnih tura izaziva pažnju turista. Slogan Sajma turizma „Između planina i mora“ potvrđuje ovaj trend i poziva ljubitelje putovanja u nove avanture.

Na Sajmu turizma u halama 1 i 4 Beogradskog sajma učestvovaće turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, međunarodni tur-operatori… Fokusirajući se na poslovne kontakte iz zemlje, regiona, kao i tradicionalnih tržišta gde naši ljudi putuju i onih odakle nam dolazi najveći broj turista, Sajam turizma kreiraće ambijent u kome će se spojiti ponuda i potražnja.

Ekskluzivne sajamske cijene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti

Posjetioci imaju priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, putovanja za mlade, daleke destinacije, koje mogu odabrati iz ponude: Grčke, Turske, Crne Gore, Egipta, Bugarske, Rusije, Sjeverne Makedonije, Tunisa, Rumunije, Slovačke, Mađarske i dr.

Prvi put na sajmu nastupa Malezija sa svojom bogatom turističkom ponudom.

Sajam turizma uz prateće manifestacije

prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posjetioce mogućnost za ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Turizam Srbije

Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom dijelu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. Raznoliki sadržaji za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… uz nadaleko čuveno gostoprimstvo, razlog je zbog kog u Srbiji uživaju gosti iz cijelog svijeta, ali i domaći turisti koji se sve češće opredjeljuju za odmor u svojoj zemlji.

Sajam će ove godine biti i u znaku koncepta Srbija stvara koji ističe važnost kreativnih industrija, nauke i ekonomije zasnovane na znanju, pruža se podrška umjetnicima i stvaraocima da izlaze na međunarodnu scenu i afirmišu se najviše savremene vrijednosti – kreativnost, inovativnost, autentičnost, znanje i talenat.

Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.

Poslovne aktivnosti na Sajmu turizma

U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu. U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1) zahvaljujući B2B poslovnom portalu namjenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posjetilaca održaće se veliki broj sastanaka. Očekuje se da ovaj segment bude atraktivan kao i 2020. godine, kada je tokom prva dva poslovna dana sajma održano preko 300 sastanaka.

Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.

17.Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24 – 27. mart) u halama 2A i 2C dio je velike i uspješne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede.

HORECA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim djelatnostima, novim trendovima poslovanja, snadbijevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

U izlagačkom dijelu posjetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, radnu odjeću i obuću, suvenire, stručnu literaturu i publikacije. Posebnu pažnju na Sajmu hotelsko – ugostiteljske opreme zavrjeđuju proizvođači i uvoznici poznatih brendova u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvjete.

12. Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 – 26. mart) u halama 3 i 3A

Veliki vinski događaj okupiće vodeće proizvođače, uvoznike i ljubitelje najkvalitetnijih vina.

Pored Srbije, na Sajmu vina ove godine učestvuju proizvođači vina i opreme iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Bosne i Hercegovine – Republike Srpske, Crne Gore, Ukrajine, Austrije, a očekuju se potvrde iz Francuske, Sjeverne Makedonije, Portugalije i dr.

Na sajmu će se predstaviti dosta novih izlagača iz Slovenije (Puklavec), Hrvatske (Badel 1862, Kutjevo, Galić, Kolarić, Jakovac, Mediteranski začini…), Mađarske, a po prvi put na sajam stiže izlagač iz Ukrajine.

Sekretarijat za privredu i turizam AP Vojvodine će upriličiti na velikom štandu nastup vinara iz Vojvodine.

Kroz predstavljanje i ocjenu aktuelne izlagačke ponude, edukaciju o novim trendovima u regionalnom i globalnom vinarstvu, degustaciju aktuelne berbe velikog broja proizvođača, posjetioci će dobiti priliku da uživaju u sinergiji koju BeoWine godinama uspostavlja.

U planu je bogat prateći program sa radionicama, masterklasovima, panel diskusijama i drugim sadržajima bez kojih se ne mogu zamisliti veliki vinski događaji.

 

Cjelodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posjetioci vole i iščekuju ovaj nezamjenljivi i vanserijski događaj.

 

Dobro došli na Sajam turizma!

 

Radno vrijeme sajmova:

ČET – SUB, 24 – 26. mart: 10:00 – 19:00

NED, 27. mart 10:00 – 18:00

Ulaznice: Cijena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica 300 RSD, grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD.

Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 RSD

Parking: 200 RSD po satu.

 

Novinarske akreditacije:

Zahtjev za novinarsku akreditaciju pošaljite na e mail press@sajam.rs

Medijski partneri manifestacije: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički Svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.

 

PRESS Beogradskog sajma press@sajam.rs

Web: www.beogradskisajamturizma.rs

 

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content