Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga u dm-u BiH 

dm BiH nastavlja raditi kao i do sada, biti predvodnik trendova i drogerijski lider na polju održivog poslovanja, poslovnih uspjeha, zadovoljstva radnika i aktivnog člana lokalne zajednice

Kompanija dm je sredinom oktobra predstavila poslovne rezultate za proteklu poslovnu godinu 2022./2023., koja za ovog drogerijskog lidera na tržištu traje od 1.10. do 30.09. dm je na konferenciji predstavio ostvarene rezultate poslovanja, promet, broj novootvorenih dm prodavnica i planove za narednu godinu, koji će biti zasnivani na implementaciji, promovisanju i poticanju održivog razvoja.

Pored toga, dm je višestruki dobitnik priznanja za Najpoželjnijeg poslodavca BiH (11 puta, od čega devet zaredom). Tragom svih tih uspjeha, razgovarali smo s Admirom Isaković, voditeljicom Nabave i Marketinga dm BiH

Naša kultura poslovanja

Odlični rezultati dolaze samo kada sve karike jednog lanca daju svoj puni potencijal. Vaši rezultati govore u korist tome, ostvarujete sjajne rezultate u brojkama, zadovoljstvu zaposlenika, ali i aktivnom učešću u lokalnoj/regionalnoj zajednici. Da li za to postoji formula? 

– Mi u dm-u opredijeljeni smo za održivo poslovanje, i na tom putu radimo sve što je u našoj moći.

Naša održivost ogleda se u ulaganju u proizvodnju, proizvode koji nastaju upcycling metodama, ulaganju u zaposlenike i njihovo napredovanje na poslovnom i privatnom planu, u podršci i činjenju lokalne zajednice boljom i uspješnijom, do konačnice – proizvoda na polici, koji je zelen i održiv, i koji će po našu planetu napraviti što manju štetu jednom kada postane otpad.

Kako bi sve to funkcionisalo, potrebno je mnogo ulaganja, edukacija i školovanja, praćenja trendova na tržištu i osluškivanja potreba naših kupaca, što mi u dm-u njegujemo kao kulturu poslovanja. U protekloj poslovnoj godini ostvarili smo rast prometa za 26,2%,  naša ukupna ulaganja iznosila su 11,45 miliona KM.

U januaru smo našim zaposlenicima povećali platu za 25%, dok je više od 1,5 miliona KM izdvojeno za jačanje zajedništva i edukacije zaposlenika. Predani smo u poticanju balansa privatnog i poslovnog života, i vidimo da sve to, kada se zaokruži, dovede do toga da ostvarimo rekordan promet. 

Koliko dm BiH, kao dio veće grupe koja posluje po EU pravilima, može da primijeni dobre prakse i na kraju da utiče na promjenu često komplikovanih zakonskih pravila i odredbi kod nas u državi? 

dm BiH posluje kao dio dm grupe, uz još 13 zemalja članica. Iskustva i prakse koje na tom nivou imamo priliku vidjeti su za nas, kao još uvijek manju zemlju, od neprocjenjive vrijednosti. Dosta tih praksi provodimo i ovdje, međutim, zbog zakonskih odredbi koje su na snazi, često to nemamo priliku.

Svakako, to nam je samo podsticaj da radimo zajedno s drugim poslovnim subjektima na promjeni poslovne klime – da olakšamo poslodavcima, da zaposlenicima omogućimo sticanje radnih iskustava u zdravim radnim sredinama i da tržištu, opet zajedno, ponudimo konkurentne proizvode i usluge. 

Svaki poslovni subjekt ima i svoje lance vrijednosti. Koja iskustva dm-a iz takvog poslovnog procesa mogu poslužiti drugima kako bi mijenjali stvari na bolje? 

– Kratak odgovor bi bio: svima dati ono što im je i potrebno. U tome se opet vraćamo na poštivanje svakog zaposlenika, na pravilno i profesionalno ophođenje prema svakom poslovnom procesu, te, naravno, poštivanje svih zakonskih normi i odredbi. 

Krenimo od toga da svakom zaposleniku dajemo garant za konkurentnu platu na tržištu, koja će mu omogućiti da živi i radi. Pratimo trendove, koji su trenutno, nažalost, često negativni u obliku rastuće inflacije. U protekle dvije godine, u tri navrata smo zaposlenicima povećali plate (januar 2022., septembar 2022. i januar 2023.) uz benefite rada u dm-u: isplata regresa u iznosu plate te 13. plata.

Osim dobrih radnih uslova, radimo mnogo i na tome da budemo aktivni u lokalnoj zajednici prilikom svakog otvorenja dm prodavnice – renovirane ili nove. Podržavamo lokalne inicijative, a naša inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra svake godine izazove veliki interes, uz sada već tradicionalne aktivnosti poput Giving Fridaya, FEEL GOOD kampanje, dm ženske utrke

Ranije spomenuta ulaganja odnose se na ulaganja u infrastrukturu, renoviranje i otvaranje naših objekata, proširenje postojećih kapaciteta skladišta, kancelarijskih prostora. Sve nabrojane stavke doprinijele su da za priznanje na koje smo posebno ponosni – Najpoželjniji poslodavac, budemo većinski izabrani od osoba koje nisu naši zaposlenici.

Promocija ženskog zdravlja

Žensko zdravlje bilo je u fokusu aktivnosti. Da li ćete i u ovoj poslovnoj godini imati isti fokus, ili će to biti nešto drugo?  

– Tema ženskog zdravlja, mentalnog i fizičkog, veoma je opsežna. Potrebno je kontinuirano raditi na svim aspektima kako bi se napravili pomaci. Tokom protekle godine uložili smo više od 370.000 KM u različite formate, koji su na direktan ili indirektan način radili na poboljšanju i promovisanju ženskog zdravlja. Na ovogodišnju inicijativu {ZAJEDNO} za bolje sutra imali smo više od 150 prijava projekata iz cijele BiH. Kroz FEEL GOOD kampanju, već četiri godine podržavamo razvoj bh. poduzetnica i rast njihovih biznisa. I u ovoj poslovnoj godini nastavljamo podržavati unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. 

Kao poslovni subjekt ulažete u lokalnu zajednicu, ali i vaši zaposlenici učestvuju redovno u društveno korisnim aktivnostima i projektima. 

Svaki dm zaposlenik ima pravo da tokom jedne godine jedan radni dan posveti zajednici i obavi društveno koristan rad. Naši zaposlenici se rado odazivaju takvim aktivnostima. Do sada smo učestvovali na brojnim akcijama pošumljavanja, pripremi i podjeli obroka korisnicima narodnih kuhinja, aktivnostima prikupljanja, sortiranja pomoći za nastradale u zemljotresima, poplavama i slično. To je aktivnost na koju smo kao kompanija veoma ponosni.

Šta možemo očekivati od dm-a u narednom periodu? 

dm BiH nastavlja raditi kao i do sada, biti predvodnik trendova i drogerijski lider na polju održivog poslovanja, poslovnih uspjeha, zadovoljstva radnika i aktivnog člana lokalne zajednice. Već u januaru ćemo našim kupcima predstaviti jedan inovativan način kupovine.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content