Armin Mulović, brend menadžer marke Porsche za BiH: Živim Porsche

    Armin Mulović, brend menadžer marke Porsche za BiH: Živim Porsche

    “U 2020. godini i pored teške situacije prodali smo i isporučili na tržište BiH 65 novih Porsche vozila. Uvijek smo se znali prilagoditi novim situacijama sa stavom da ćemo uspjeti”

    Foto: Irfan Redžović

    Razgovarala: Elma Zećo

    Foto: Irfan Redžović

    Svoju karijeru izgradio je u jednoj od najcjenjenijih branši – automobilskoj industriji. Već na samom početku prije 14 godina osjetio je zadovoljstvo koje će s vremenom samo rasti. I mada nije mogao naslutiti da će se jednoga dana njegovo ime vezati za svjetski popularni brend Porsche, spremnost na nesebični rad i izazove, iskustvo i znanje vodili su ga ka poziciji na kojoj se zasluženo nalazi.

    Pozitivan stav 

    Preko deset godina nalazite se u ulozi brend menadžera marke Porsche za BiH, sinonima za luksuzne automobile visokih performansi. Bez kojih osobina je nemoguće opstati na ovoj poziciji?

    – Pozicija zaista iziskuje snalažljivost, dugoročni pogled na kreiranje kvaliteta i imidža marke Porsche, stav i harizmu, poseban osvrt na iskrenost i otvorenost prema klijentima u svakom poslovnom pogledu, i, naravno, spremnost da živite brend 24 h. 

    Foto: Irfan Redžović

    Ko Vam je uvijek bio inspiracija za napredak?

    – Inspiraciju posmatram na više načina. Uvijek počinjem i za mene sve kreće od porodice, ali me također nadahnjuju markantne osobe u autoindustriji s jasnim ciljem do čijeg ostvarenja i dolaze. 

    Pandemija je snažno uticala na biznis u posljednjoj godini. Kako je Porsche odgovorio novonastaloj situaciji?

    – Pandemija nas je iznenadila početkom 2020. godine, ali smo brzo odgovorili na nastalu situaciju, implementirali online prodaju novih vozila, kao i nove ideje kako da servisiramo vozila, a da ne dođemo u kontakt s osobljem. Sve to nas je brzo vratilo na pravu stazu. U 2020. godini i pored teške situacije prodali smo i isporučili na tržište BiH 65 novih Porsche vozila. Uvijek smo se znali prilagoditi novim situacijama sa stavom da ćemo uspjeti. 

    Za kojim modelima vlada najveći interes na našem tržištu?

    – Važni su SUV modeli Cayenne/Coupe i Macan, sportski segment 911, koji je ikona brenda Porsche, te u konačnici Panamera G2 II generacije i 718 modeli Cayman i Boxster

    Foto: Irfan Redžović

    Biti drugačiji

    Porsche se fokusira na razvoj koji donosi vrijednosti. Koje su trenutno najvažnije?

    Porsche uvijek ulaže u razvoj svojih vrijednosti. Imidž je važan, ali i biti drugačiji od ostalih ekskluzivnih brendova. Drugačijim očima gledamo na brend i osobe kojima prodajemo vozila. Želimo biti posebni i u tome uspijevamo. Porsche podrazumijeva poseban status. 

    Proizvođači vozila našli su se pred ogromnim izazovom zbog prelaska na e-mobilnost te digitalizacije proizvoda i procesa. S kojim ciljevima je Porsche ušao u nove proizvodne tokove?

    – Prvi električni Porsche model Taycan za nas je od krucijalnog značaja. U njegov razvoj Porsche je uložio 6 milijardi EUR. Danas je na nama zadatak da što više ovakvih vozila promovišemo i prodamo. Želimo da prodajemo ove automobile i uvjerimo klijente da se radi o pravom Porsche vozilu. Prodali smo 2 vozila u 2021. godini, a imamo i testna vozila. Moram naglasiti da cijela Volkswagen grupacija ima jasan cilj u ovim projektima. Očekuje se da će 2025. godine 50% Porsche vozila biti električna, dok se 2030. očekuje da taj procenat bude 80%. 

    Foto: Irfan Redžović

    S kojom kampanjom ste postigli najbolje rezultate u BiH?

    – Zapravo smo ponosni na više kampanja, a takve su Porsche Road Tour ili Experience, Porsche on Track na stazi F1 u Istanbulu, te Promocija novih modela. Zasigurno velika očekivanja imamo od promocije Taycan Cross Turisma u 2021. godini, kao i od promocije novog modela Macan III generacije. 

    Na čemu trenutno radite?

    – Fokus u autoindustriji su električna vozila. Mnogo napora ulažemo da približimo klijentima prednosti električnog vozila. Za neke je električno vozilo budućnost, no lično smatram da je to već sadašnjost. To je projekat koji je uvijek prisutan. Uz to, naravno, stalno radimo na jačanju imidža brenda Porsche u BiH. 

    Porodica kao osnova za uspjeh 

    Foto: Irfan Redžović

    Ko daje najveću podršku Vašem poslovnom životu?

    – U poslu ne možete biti maksimalno fokusirani, ako imate privatne probleme. Porodica je stabilnost i osnova za uspjeh. Sve drugo je trud, red i disciplina, koja rezultira ispunjenjem planova na poslu. Morate biti koncentrisani na dvije stvari – prodaju zadate količine vozila i finansijske rezultate. 

    Kako se relaksirate nakon napornog radnog dana?

    – U današnjem turbulentnom poslovnom životu čovjek se mora znati ‘isključiti’ i emocije svesti na minimum. Energiju obnavljam poslije posla kroz različite aktivnosti koje me čine sretnim. Na taj način se spremam za novi radni dan koji je unaprijed isplaniran. Moj kalendar je uvijek popunjen, a kada se desi nagla promjena, onda je važno pokazati prilagodljivost najbitnijoj obavezi u datom momentu. 

    Gdje provodite ljetne odmore?

    – Nikada na istom mjestu. Ali uvijek pazim koliko se nudi i za koliko novca, i šta se shodno tome može očekivati. Najbitnije je imati adekvatno mjesto za sve prilike. S porodicom je složenije planirati odmor, jer mnogo aspekata igra ulogu. Odmor može biti more, ali i ne mora. Navikao sam da ljetni odmor uvijek provodim na jadranskoj obali, ali uvijek na drugom mjestu. Možda to ove godine bude drugačije…

    Šta Vas čini sretnim čovjekom?

    – Zdravlje i porodica. Nakon toga, ako nižete uspjehe, onda ste još ispunjeniji, imate satisfakciju i vežete se za posao. Svoj posao volim, i to me također čini sretnim.


    “Prvi električni Porsche model Taycan za nas je od krucijalnog značaja. U njegov razvoj Porsche je uložio 6 milijardi EUR. Danas je na nama zadatak da što više ovakvih vozila promovišemo i prodamo”