Turistička zajednica Grada Bihaća povodom obilježavanja Svjetskog dana turizma predstavila je u Starom gradu Sokolac četiri nova infrastrukturna projekta čijom će realizacijom Sokolac biti korak bliže da se otvori posjetiteljima i postane jedan od novih turističkih brendova grada na Uni.
Prisutnim medijima projekte su prezentirali predstavnici Rotary kluba Bihać Mirsad Bašić i Almir Kurtović, Adnan Mekić – predsjednik Turističkog klastera Una i Armin Amidžić – v. d. direktor TZ Bihać.
Radi se o projektima koji se realiziraju u saradnji sa više donatora, poput projekta dovođenja strujnog priključka do Sokolačke kule u saradnji sa Gradskom upravom grada Bihaća, što preduvjet za mnoge druge projekte čija realizacija ovisi upravo o postojanju elektromreže, zatim unaprijeđenju infrastrukture na postojećoj trim stazi Debeljača koji se realizira sa Rotary klubom Bihać, a u okviru kojeg će ova staza dobiti novo odmorište sa spravama za vježbanje, kao i dvije ljubavne klupe sa pogledom na grad Bihać.
Kraljevski Sokolac – grad kojeg je sagradila jedna od tri sestre | Furaj.ba
Na prostoru naše domovine u davna vremena vodile su se istinske bitke za prijestolja kraljevskih gradova, među kojima je jedan od popularnijih i ljepših grad izgrađen na visokoj i strmoj stijeni smješten na lijevoj obali rijeke Une.
Turistička zajednica vlastitim sredstvima pokreće projekat postavljanja rasvjetnih stubova od naselja Sokolac pa sve do Kule, a na koji je planirano postavljanje solarnih svjetiljki s ciljem dodatnog propagiranja ekološke svijesti u našoj destinaciji.
Četvrti i najvažniji projekat koji je danas predstavljen je projekat izgradnje srednjovjekovne pozornice koji zajedno sa TZ Bihać podržava razvojni projekat Market Makersi, finansiran od Vlade Švicarske, a koji će ovaj grad otvoriti za predstave i razne zabavne sadržaje, te staviti na raspolaganje svim udruženjima, grupacijama i pojedincima koji će na ovoj lokaciji moći predstaviti svoja djela i ideje, te mu na taj način udahnuti jedan sasvim novi život.
“Po okončanju ovih projekata, javnosti ćemo predstavit novi brend koji smo nazvali „SOKA kulturna scena“, a s kojim će se ovaj srednjovjekovni grad u budućnosti predstaviti na turističkom tržištu. Ovo je naredni korak ka oživljavanju našeg kulturno historijskog spomenika. Više od hiljadu godina historije, mitova i legendi dobit će ljetnu pozornicu na kojoj će se pisati nova kulturna, umjetnička i zabavna budućnost turističke ponude grada Bihaća”, kazao je v. d. direktor Turističke zajednice Grada Bihaća Armin Amidžić.