Čak 83% korisnika Facebook-a tvrdi da uživa gledajući fotografije svojih prijatelja.
Nedavno izvršena studija o navikama korisnika Facebook-a koji su u posljednjih godinu dana bili na barem jednom odmoru (analizirani su profili 3000 korisnika), pokazuje da je dominantna tema njihovih postova u tom periodu bilo upravo planirano ili završeno putovanje.
Facebook-ove statistike govore da kada ne putujemo niti planiramo to da radimo u skorijoj budućnosti, društvene mreže rado koristimo kao svojevrsnu kompenzaciju. Čak 83% korisnika Facebook-a tvrdi da uživa gledajući fotografije svojih prijatelja. Više od polovine ispitanika je priznalo da ih fotografije koje gledaju na ovoj društvenoj mreži često podstiču na razmišljanje o pakovanju kofera.
- 42% sadržaja postova na analiziranim profilima su činile fotografije koje su korisnici sami napravili na putovanju ili se odnose na planiranje putovanja.
- 97% ispitanika tvrdi da informacije o vremenu, savjetima, cijenama i vijestima sa destinacije pronalaze na Facebook-u.
- 91% priznalo je da se tokom putovanja nije moglo odvojiti od svog profila i da su ga provjeravali minimalno dva puta dnevno.
- 99% je odmah po povratku objavilo fotografije i utiske.
- 32% nije izdržalo ni da stigne kući, već je to uradilo odmah po slijetanju na aerodrom.
Izvor: Bookiraj.com