Međutim, postoji grupa ljudi koja hoteli nisu magično mesto luksuza – hotelsko osoblje.
Na anonimnoj aplikaciji Whisper, čistačice, recepcionari i drugo osoblje zaduženo za vaš ugodan boravaka, otkrili su stvari koje ih najviše nerviraju kod gostiju i kako se oni izbore sa tim.
Pročitajte šest njihovih ispovjesti, koje će uzdrmati svaki vaš naredan boravak u nekom hotelu:
1. Jedna osoba je istakla da u zavisnosti od toga koliko je gost ljubazan, takvu sobu i dobije.
“Radim u hotelu. Kada su gosti bezobrazni prema meni, smjestim ih u najgoru moguću sobu.”
2. Da li ste sigurni da ćete se pokriti ćebetom?
“Zaposlena sam u hotelu i ćebad se pere jednom godišnje.”
3. A posteljina?
“Radim u hotelu i ponekad ne skinem prljavu posteljinu sa kreveta i zamijenim je čistom, već samo namjestim krevet i usisam dlake sa njega. Smanji mi vrijeme koje provodim čisteći za pola.”
4. Ako volite da se zavalite u hotelski krevet i naručite hotelsku hranu…
“Kao zaposleni u hotelu, ponekad donosim naručenu hranu gostima u sobe. Mi nikad ne kupujemo ili nosimo ručak od kuće, jer stalno uzmemo dio hrane sa tanjira gostiju pre nego što je pošaljemo u sobe.”
5. Iznervirali ste recepcionara?
“Radim u hotelu i kada me gosti iznerviraju, ja im deaktiviram ključ-karticu samo da im napravim neprijatnost.”
6. Ali, ako ste neko ko je fin…
“Radim u hotelu i svaki put kada dođe neko ko ne može sebi da priušti sobu, ja im je dam besplatno.”
Pa, vi sada dobro razmislite kojim putem želite da idete kada je ponašanje prema hotelskom osoblju u pitanju.
Izvor: Mondo.rs