U Sarajevu je tokom oktobra održan niz in-store promocija u okviru kampanje “Peach Flavors”, koju finansira Evropska unija. Promocije su organizirane u deset najboljih Bingo objekata u glavnom gradu, gdje su degustacije oduševile posjetitelje i približile im okuse visokokvalitetnih konzerviranih breskvi.
Kupci su imali priliku uvjeriti se u vrhunski kvalitet proizvoda, dok je kampanja značajno doprinijela podizanju svijesti o evropskim standardima sigurnosti i kvalitete hrane. Ove promocije predstavljaju izvrstan način za približavanje domaćim potrošačima, skrećući pažnju na važnost odabira namirnica koje zadržavaju svježinu, nutritivne vrijednosti i autentičan okus zahvaljujući visokim standardima proizvodnje.
Uz degustacije, posjetitelji su dobili informativne brošure s podacima o nutritivnim vrijednostima konzerviranih breskvi i prijedlozima za njihovu upotrebu u svakodnevnim jelima. Organizatori su ovim događajem istaknuli važnost balansirane i raznolike prehrane, uz podršku lokalnoj i evropskoj proizvodnji, koja garantuje vrhunski kvalitet.
Kampanja “Peach Flavors” pokrenuta je od strane Delcof S.A., mreže grčkih proizvođača konzerviranog voća, kako bi promovisala proizvode visoke kvalitete, proizvedene u skladu s najvišim standardima sigurnosti hrane.