Nestlé tim po prvi put predstavio poslovanje u BiH i buduće planove kompanije

Pred okupljenim predstavnicima medija, članovi Nestlé upravnog tima su, po prvi put u Bosni i Hercegovini, govorili o konkretnim brojevima kompanije, na globalnom i lokalnom nivou, ali i planovima, te ciljevima za naredni period.

Nestlé tako danas globalno ima 413 tvornica, 34 istraživačka centra, a posluje u 189 zemalja svijeta zapošljavajući čak 308.000 ljudi. Na području BiH, djeluje kao kompanija Nestlé Adriatic i u BiH direktno zapošljava 17 ljudi, dok kroz široku mrežu distributera, vozača i ostalih zaposlenika koji čine cijeli tim, indirektno zapošljava više od 100 ljudi.

„Činjenica da se svakog dana u svijetu proda preko milijardu Nestlé proizvoda govori o tome koliko veliku odgovornost prema potrošačima, okolišu i zajednicama u kojim djelujemo zapravo imamo. Nestlé je, kao kompanija, u prethodnoj godini na području BiH zabilježila rast od 2,6%, te prodaju od 19,24 miliona švicarskih franaka, a rasti smo nastavili i ove godine. Tako je, u prvoj polovini 2019. godine zabilježen rast od 2,9%, te prodaja od ukupno 9,36 miliona švicarskih franaka. Za to su, svakako, zaslužne kontinuirane inovacije u portfoliju proizvoda, ali i unapređenje i pojednostavljenje poslovnih procesa. Na tržištu BiH smo pristuni u sedam kategorija, a tržišni smo lideri u kategorijama instant kafe i kulinarskog asortimana. U kategoriji instant kafe vodeći smo s brendom Nescafé, sa 61,6%, te u kulinarskoj kategoriji majoneze, s brendom Thomy, s 42%. To nam daje dodatnu motivaciju da neprekidno razvijamo i ostale kategorije s kojima smo prisutni na tržištu.“ istakao je ovim povodom Dinko Jurišić, voditelj prodaje za BiH.

Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je dio većeg tržišta Nestlé Jugoistočne Europe koja, s Rumunjskom i Bugarskom, sada obuhvata čak 50 miliona potrošača. Svi oni mogu birati proizvode više od 35 brendova, u 11 kategorija. Iza kontinuirano rastućeg broja proizvoda, ističu, stoji stalno istraživanje tržišta i prilagođavanje lokalnim specifičnostima. Upravo se tu krije ključ uspjeha, istakla je Nadja Soldat, CCSD kategorijska menadžerica, prisutnima predstavljajući nove proizvode iz asortimana, renovirani NESCAFÉ 3in1, 2in1, NESCAFÉ Gold Crema, NESCAFÉ Dolce Gusto – Peru i Columbia, THOMY nove umake tartar i chilli, te novi Lion2Go.

„U proteklih 5 godina proveli smo značajan broj istraživanja, u kojima je sudjelovalo više od 100.000 naših potrošača iz regije. Na temelju preferencija koje su iskazali u okviru ovih istraživanja, nastavili smo raditi na razvoju svog asortimana. Potrošači u BiH prate svjetske trendove; oni prvenstveno žele kvalitetnu i nutritivno bogatu hranu, ali istovremeno žele znati i od čega je ona pripremljena, odnosno koji sastojci se u njoj nalaze. Mi aktivno radimo na unapređenju svakog pojedinačnog proizvoda, povećanjem količine voća, povrća, mikronutrijenata i cjelovitog zrna, a do sada smo iz proizvoda uklonili 40.000 tona šećera, 15.000 tona soli, i 6.200 tona zasićenih masti. Do 2030. godine smo sebi zadali još ambicioznije ciljeve, koji nas izuzetno vesele.“ dodala je Soldat.

O agendi 2030. govorila je i Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé Adriatic, ističući tri ključna područja djelovanja – zdraviji život za 50 miliona djece, bolji životni standard za 30 miliona ljudi povezanih uz poslovanje kompanije i nulti utjecaj na zagađenje okoliša.

„Samo u BiH, od 2012. godine do danas je u projekat Zdravo, koji za cilj ima educiranje osnovaca o zdravim životnim navikama s fokusom na pravilnu prehranu i važnost svakodnevnog bavljenja tjelesnom aktivnošću, na području BiH uloženo je više od 250.000€. Više od 12.000 djece, iz 100 osnovnih škola, bilo je dio projekta, a istraživanja pokazuju da prosječna stopa povećanja znanja iznosi 14%. Dakako, ovaj projekat smo radili u suradnji sa našim partnerom, Atletskim Savezom BiH, a njegovu važnost su prepoznali i Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske, te Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke.“ istakla je Kurtanjek.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content