Njemačka kao turistička destinacija – ponovno tržišni lider među evropskim kulturnim destinacijama

Jedinstveni umjetnički i kulturni krajolik Njemačke snažan je motiv putovanja za međunarodne turiste. Od 173 miliona kulturnih putovanja Evropljana širom svijeta u 2023, 18,7 miliona vodilo je u Njemačku, što je čini odredištem broj jedan za putovanja inspirirana kulturom za Evropljane. Istodobno, gradska putovanja važan su segment njemačkog dolaznog turizma: od ukupno 31,5 miliona turističkih putovanja Evropljana u Njemačku 2023., 12,9 miliona putovanja vodilo je u metropole – što čini udio od čak 41 posto. Od januara do decembra 2023. godine ostvareno je 289.000 putovanja iz Bosna i Hercegovine u Njemačku što predstavlja porast od 11,6% u odnosu na isti period prethodne godine i postavlja Njemačku na treće mjesto na ljestvici inozemnih turističkih destinacija iz Bosna i Hercegovine.

Foto: Furaj.ba

Ciljanim tematskim marketingom Turistička organizacija Njemačke (German National Tourist Board – GNTB) dodatno proširuje svoju predanost pozicioniranju Njemačke kao kozmopolitske i održive destinacije za putovanja inspirirana kulturom. Ovim povodom u Sarajevu je održano ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali mogućnost boljeg upoznavanja s kampanjama Njemačke turističke zajednice: Cultureland Germany, 52 mjesta UNESCO svjetske baštine, Simply FEEL GOOD, Stay Longer, 250 godina rođenja Caspara Davida Friedricha i dr. Prisutnima se obratila Maja Lunić, PR menadžerka regionalnog ureda Turističke organizacije Njemačke.

Foto: Furaj.ba

Od aprila 2024. nova inspirativna kampanja Cultureland Germany predstavlja kozmopolitsku kulturnu i umjetničku scenu kao bitnu komponentu urbane kvalitete života u metropolitskim regijama i kao osnovu regionalnog identiteta u ruralnim regijama.

 

Foto: Furaj.ba

Fokus je na modernim aspektima, poput kulturnih žarišta gdje se okupljaju umjetnici iz cijelog svijeta, umjetnosti u javnom prostoru, modernog duha vinogradarstva u tradicionalnim kulturnim krajolicima ili međunarodno cijenjenih glazbenih događaja. Sa druge strane, kampanja GNTB-a “52 mjesta svjetske baštine UNESCO-a u Njemačkoj” bavi se aspektima zaštite spomenika, njegovanjem običaja i tradicije kao i održivim doživljajem kulture i prirode. U skladu s inicijativom GNTB-a za duži ostanak, osam itinerara također stvara poticaje za duže održive boravke u Njemačkoj. To je i osnovna ideja GNTB-ove kampanje održivosti Simply FEEL GOOD, koja promovira certificirane destinacije i ponude.

Foto: Furaj.ba

Još jedan fokus kulturnog turizma je 250. godišnjiica rođendana Caspara Davida Friedricha. Obilježavanjem 35. godišnjice od pada Berlinskog zida GNTB promovira inovativni razvoj u regijama koje su nekada bile odvojene unutarnjemačkom granicom, s posebnim akcentom na rastući segment Workation.

A s pogledom na 2025, GNTB promovira Chemnitz kao Evropsku prijestolnicu kulture.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content