Organizovano umrežavanje čeških i domaćih turističkih agencija

U partnerstvu Sparkasse Banke i USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) u Sarajevu je održan susret i umrežavanje turističkih agencija iz Češke Republike i Bosne i Hercegovine. Ovo je već druga godina zaredom kako se organiziraju ovi susreti, a događaj je okupio 25 agencija s ciljem uspostavljanja poslovnih veza i saradnje, čime se nastoji podstaknuti priliv čeških turista u BiH. “Networking event” predstavljao je završnicu petodnevnog boravka deset odabranih agencija iz Češke Republike u BiH, koje su imale priliku obići neke od najatraktivnijih turističkih destinacija.

Predstavnici čeških turističkih agencija; Foto: PR

Nakon uspješno realiziranih susreta turističkih agencija BiH i Austrije u prošloj godini, ove godine su se susrele turističke agencije BiH i Češke Republike. Događaj je upriličen u okviru programa „MeetBH“ koji ima za cilj promociju bh. turističkih potencijala i doprinos razvoju turističkog sektora. 

Snažnu podršku inicijativi na događaju pružile su i ambasadorica Republike Češke u BiH NJ. E. Jana K. Lolić Šindelková te savjetnica Ambasade BiH u Pragu Amira Mujkić, izrazivši  zadovoljstvo učešćem u projektu koji je rezultirao uspješnim umrežavanjem privrednika ove dvije zemlje. 

Gosti, turističke agencije iz Češke Republike, su u okviru ovog projekta imali priliku da u toku ove sedmice obiđu neke od najatraktivnijih bh. destinacija, a kroz ovaj susret i ostvare direktne poslovne kontakte s najvećim domaćim turističkim agencijama kako bi mogle ponuditi bh. destinacije svojim klijentima u Češkoj.

„Zadovoljstvo nam je poželjeti dobrodošlicu partnerima iz Češke Republike u sklopu napora Vlade SAD-a da poveže turistički sektor Bosne i Hercegovine s ključnim međunarodnim tržištima kroz USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini. Entuzijazam naših partnera za Bosnu i Hercegovinu dokazuje sve veći potencijal za produbljivanje veza između naših turističkih sektora. Iskoristit ćemo ovaj trenutak i nastaviti promovirati Bosnu i Hercegovinu kao atraktivnu i održivu destinaciju za češke putnike, i na taj način povećavati broj posjetitelja i dužinu njihovog boravka u našoj zemlji“, izjavila je Jasenka Ćorić, zamjenica direktora USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u BiH.

Iz Sparkasse banke ističu da su postavili strateški cilj jačanja ključnih sektora i industrija za održivi razvoj ekonomije i stvaranje novih radnih mjesta u BiH, sa posebnim fokusom na startupe, poljoprivredu i turizam. U tom kontekstu, podrška turističkom sektoru je za njih od izuzetne važnosti, a to ostvaruju ne samo kroz bankarske usluge nudeći prilagođene proizvode za turistički sektor, već i kroz ovakve inicijative koje izlaze iz uobičajenih okvira bankarskog poslovanja.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content