Tri četvrtine stoljeća su iza Porschea, branda koji je simbol luksuza, sigurnosti i udobnosti. 75. rođendan obilježen je i u Sarajevu, u kojem se uskoro otvara novi salon.
Koliko godina unaprijed se prave planovi u auto industriji, postoje li naznake gdje će Porsche biti kada zaokruži veliku stotku i na mnoga druga pitanja za naš magazin je otkrio Armin Mulović, brand manager marke Porsche za Bosnu i Hercegovinu.
Porsche Brand za svako tržište radi petogodišnji plan tokom kojeg smo fokusirani na razvoj modela, inovativnost, ali i buduće strategije kada su u pitanju tehnologije koje će biti instalirane u vozila. Već sada možemo kazati da će vozila biti drugačija po pitanju konstrukcije i materijala, ali isto tako veliki je fokus na elektrifikaciji vozila, kaže Mulović.
Ulazak u sferu luksuza
U našoj zemlji uskoro otvarate novi salon. Radi li se samo o proširenju kapaciteta ili planirate kupcima ponuditi novi koncept poslovanja?
To je potpuno novi koncept nazvan Porsche Destination. Kupci će imati priliku da provode više vremena u potpuno novom ambijentu. Brand ulazi u sferu luksuza.
Jeste li, kao brand, zadovoljni poslovanjem u Bosni i Hercegovini?
Da, zadovoljni smo u kojoj se fazi nalazimo. Radimo mnogo i želimo ostvariti još mnogo toga. Prešli smo brojku od 1.150 Porsche vozila registrovanih u Bosni i Hercegovini.
Porsche je i suvlasnik u Rimac automobilima, od prije nepune tri godine udio u vlasništvu se povećao na 24 procenta. Je li to više pametan poslovni potez ili investicija u „zelenije“?
Inžinjeri u auto-industriji su veoma značajan segment za razvoj. Budućnost ima jasan pravac, znanje se mnogo cijeni i zato su nam potrebni partneri koji mogu iznijeti buduću strategiju i razvoj u elektrifikaciji.
Zelena vrijednost
Električni automobili sve su vidljiviji na ulicama. Prepoznaju li ljudi, ali istinski, vrijednost zelenih automobila i njihov efekat na kvalitetu budućeg života na zemlji?
Ima mnogo aspekata i može se dosta toga kazati, ali mi možemo reći da su električna vozila činjenica koja već živi u Bosni i Hercegovini, mada ne na nivou na kojem bismo mi željeli. Zato postoji projekti koje podržavamo, kako bi razvoj tog segmenta bio značajnih i brojniji. Električna vozila su sadašnjost, nikako budućnost. Potrebna nam je bolja i jača infrastruktura.
Porsche automobili su posebni i po tome što se njihovi vlasnici okupljaju u Porsche klubove. Kako funkicioniše i da li je aktivan Porsche klub u BiH?
Porsche Club BH postoji u našoj zemlji od 2018/2019 godine i trenutno ima 30-ak članova. Organizuju razne događaje uz podršku Porsche centra Sarajevo.
Da li je kupcima u BiH na raspolaganju porsche roof tent i kako do njega mogu doći?
Naravno. Sve je spremno za naše klijente. Roof tent je na raspolaganju kod naših kolega u maloprodaji i može se poručiti preko dodatne opreme.
Prednosti brojnih aplikacija
Šta vozačima znači integrisanje Google softvera u Porsche automobilima bez povezivanja Android telefona?
Porsche ima Google i Android auto u svojim modelima. Dosta se ulaže u inovativnosti kao što su Porsche Connect, Google maps Navigacija, Satelite map… Kupac će zasigurno s većim užitkom voziti svoj Porsche automobil imajući mogućnost korištenja različitih aplikacija.