Porsche Destination – novi koncept u poslovanju – Armin Mulović, brand manager marke Porsche za BiH

Tri četvrtine stoljeća su iza Porschea, branda koji je simbol luksuza, sigurnosti i udobnosti. 75. rođendan obilježen je i u Sarajevu, u kojem se uskoro otvara novi salon. 

Koliko godina unaprijed se prave planovi u auto industriji, postoje li naznake gdje će Porsche biti kada zaokruži veliku stotku i na mnoga druga pitanja za naš magazin je otkrio Armin Mulović, brand manager marke Porsche za Bosnu i Hercegovinu.

Porsche Brand za svako tržište radi petogodišnji plan tokom kojeg smo fokusirani na razvoj modela, inovativnost, ali i buduće strategije kada su u pitanju tehnologije koje će biti instalirane u vozila. Već sada možemo kazati da će vozila biti drugačija po pitanju konstrukcije i materijala, ali isto tako veliki je fokus na elektrifikaciji vozila, kaže Mulović. 

Ulazak u sferu luksuza

U našoj zemlji uskoro otvarate novi salon. Radi li se samo o proširenju kapaciteta ili planirate kupcima ponuditi novi koncept poslovanja? 

To je potpuno novi koncept nazvan Porsche Destination. Kupci će imati priliku da provode više vremena u potpuno novom ambijentu. Brand ulazi u sferu luksuza. 

Jeste li, kao brand, zadovoljni poslovanjem u Bosni i Hercegovini?

Da, zadovoljni smo u kojoj se fazi nalazimo. Radimo mnogo i želimo ostvariti još mnogo toga. Prešli smo brojku od 1.150 Porsche vozila registrovanih u Bosni i Hercegovini.

Porsche je i suvlasnik u Rimac automobilima, od prije nepune tri godine udio u vlasništvu se povećao na 24 procenta. Je li to više pametan poslovni potez ili investicija u „zelenije“? 

Inžinjeri u auto-industriji su veoma značajan segment za razvoj. Budućnost ima jasan pravac, znanje se mnogo cijeni i zato su nam potrebni partneri koji mogu iznijeti buduću strategiju i razvoj u elektrifikaciji. 

Zelena vrijednost

Električni automobili sve su vidljiviji na ulicama. Prepoznaju li ljudi, ali istinski, vrijednost zelenih automobila i njihov efekat na kvalitetu budućeg života na zemlji? 

Ima mnogo aspekata i može se dosta toga kazati, ali mi možemo reći da su električna vozila činjenica koja već živi u Bosni i Hercegovini, mada ne na nivou na kojem bismo mi željeli. Zato postoji projekti koje podržavamo, kako bi razvoj tog segmenta bio značajnih i brojniji. Električna vozila su sadašnjost, nikako budućnost. Potrebna nam je bolja i jača infrastruktura. 

Porsche automobili su posebni i po tome što se njihovi vlasnici okupljaju u Porsche klubove. Kako funkicioniše i da li je aktivan Porsche klub u BiH? 

Porsche Club BH postoji u našoj zemlji od 2018/2019 godine i trenutno ima 30-ak članova. Organizuju razne događaje uz podršku Porsche centra Sarajevo.  

Da li je kupcima u BiH na raspolaganju porsche roof tent i kako do njega mogu doći? 

Naravno. Sve je spremno za naše klijente. Roof tent je na raspolaganju kod naših kolega u maloprodaji i može se poručiti preko dodatne opreme. 

Prednosti brojnih aplikacija

Šta vozačima znači integrisanje Google softvera u Porsche automobilima bez povezivanja Android telefona? 

Porsche ima Google i Android auto u svojim modelima. Dosta se ulaže u inovativnosti kao što su Porsche Connect, Google maps Navigacija, Satelite map… Kupac će zasigurno s većim užitkom voziti svoj Porsche automobil imajući mogućnost korištenja različitih aplikacija. 

 

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content