PR Arena 2025. okupila najuticajnije stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija

U prostoru ASA Instituta u Sarajevu, danas je održana konferencija PR Arena 2025., koja je i ove godine okupila vodeće komunikacijske i marketing stručnjake iz zemlje i regiona, predstavnike korporacija, institucija, medija i akademske zajednice, te više od stotinu mladih entuzijasta željnih znanja i inspiracije.

 

 

Ovogodišnja PR Arena, pod organizacijom Udruženja Inntera, ponudila je dinamičan i sadržajan cjelodnevni program ispunjen predavanjima, panelima, radionicama i umrežavanjem. Program je otvoren pozdravnim govorima predstavnika Udruženja, nakon čega je uslijedila uvodna sesija „Inovacije koje mijenjaju svijet osiguranja“ Mahera Al-Oste iz ASA Central osiguranja.

Kroz niz tematskih blokova i predavanja, učesnici su imali priliku slušati istaknute govornike poput Senada Zaimovića iz agencije Fabrika, Emine Džafić iz Akova Group, Hamdije Pašića iz agencije Communis, te Anise Fetahagić-Otanović iz Sparkasse Bank. Posebnu pažnju izazvala je sesija  pod nazivom ABC komunikacija, koju je prezentirao Jurice Belle iz Podravke na temu inovacija u komunikaciji i prodaji. U poslijepodnevnim satima, učesnici su se fokusirali na teme savremene digitalne komunikacije, a Senad Alibegović iz KENSHO Communications održao je zapaženo predavanje na temu „Sinergija uspjeha: Kako influenseri i brendovi grade moćne veze“.

Panel diskusija pod nazivom „Digitalni dijalog – AI u službi komunikacije“ počela je uvodnim govorom Harisa Bjelevca iz Ministry of programming. Panel je moderiran od strane Fahrete Djedović iz Orbico d.o.o., okupila je eksperte iz različitih oblasti: Nađu Lutvikadić-Fočo (BH Telecom) i Amilu Akagić (UNSA) i Nedima Sadovića (Microsoft). Ova sesija otvorila je važna pitanja o ulozi vještačke inteligencije u oblikovanju buduće komunikacije. Događaj je upotpunjen proglašenjem i dodjelom Student Awards nagrada, kao i inspirativnim izlaganjem Harisa Jusovića (JUSA) o kreativnom izražavanju u digitalnom dobu.

Konferencija je zaključena završnim obraćanjem organizatora, uz poruku da PR Arena ostaje posvećena edukaciji, povezivanju i promociji savremenih trendova u modernom marketingu i komunikacijama. „PR Arena je postala više od konferencije – ona je platforma za razmjenu znanja, inspiraciju i stvaranje novih poslovnih prilika. Ove godine smo pokazali da autentična, iskrena i strateška komunikacija nije samo poželjna, već i neophodna u svim segmentima društva i poslovanja“, izjavila je Adisa  Velić, predsjednica Udruženja Inntera.

 

Projekat PR Arena podržali su: generalni sponzor ABC, partneri projekta Hyundai Auto BH, BH Telecom, Rimmel i Bourjois; prijatelji projekta Deborah, Pupa, Real Techniques, Tangle Teezer, Origins, Banderas, Podravka, Bingo, Argeta Veggie, Oaza, Grand kafa, Asbis, ASA institut, ASA bolnica, SOS dječija sela, Bussines academy, te akademska zajednica – Univerzitet u Sarajevu Ekonomski fakultet i Fakultet političkih nauka.

Medijski partneri projekta:  FACE TV, HAYAT, Antena i RSG radio, Urban magazin, Furaj.ba, Visit B&H, Faktor, Bljesak.info, Cazin.net, Zdravi portal i Gracija.



ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content