U Mercator centru Ložionička, održana je prezentacija projekta MUST HAVE kao i dodjela priznanja za proizvode i brendove koji su obavezan asortiman na policama trgovačkih lanaca i domaćinstava u 2023. godini.
InStore magazin, koji je organizator ove promocije, je komunikacijska platforma koja spaja proizvođače, distributere i trgovce, te pokriva široke kategorije proizvoda kroz izuzetnu saradnju sa vodećim regionalnim i svjetskim istraživačkim agencijama kao što su Mediana, IPSOS, NielsenIQ, Focus, GfK i Euromonitor International. Prateći lansiranja novih proizvoda, ali i aktivacije na već etabliranim brendovima, InStore magazine približava novitete i trendove bh. tržištu. Stoga se prije šest godina javila ideja, za realizacijom jednog ovakvog projekta, koji donosi niz benefita, svim učesnicima FMCG industrije na našem tržištu.
– Već tradicionalno na kraju godine promovišemo brendove, koji se u narednoj godini trebaju naći na policama trgovačkih lanaca i koji su se kao takvi odvojili od konkurencije, prije svega kvalitetom. Od ove godine projekat je proširen i prema krajnjim potrošačima, kojim je omogućeno da u većim prodajnim objektima naših trgovaca-partnera, na jednoj polici donesu lakšu odluku o pametnoj kupovini i da ih ta ista kupovina učini sretnima, istaknuo je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina.
Predstavnicima brendova i kompanija koji su ove godine ponijeli titulu MUST HAVE brendova, se riječima dobrodošlice obratio i predsjednik Uprave kompanija Konzum BH i Mercator BH Nihad Imširović, te izrazio iznimno zadovoljstvo, jer je Mercator Ložionička domaćin ovoga, za retail industriju u BiH, veoma važnog događaja.
Promovisani brendovi su oni koji oblikuju tržište, donose novitete, prate trendove, a samim tim uspješno posluju, jer su pronašli put do potrošača, a stečeni imidž nastoje zadržati i dodatno graditi, učestvujući u ovakvim projektima.
– Čast nam je da i ove godine učestvujemo u projektu MUST HAVE BRANDS, da možemo ispričati svoju priču i pokazati svoju snagu koju posjedujemo na tržištu, jer je Perutnina Ptuj lider u kategoriji mesnih prerađevina sa brendom Poli, izjavila je Elma Ganić, vođa marketinga u kompaniji Perutnina Ptuj.
Proizvođači nastoje pored izuzetnog kvaliteta, ponuditi i stalne inovacija u asortimanskom dijelu, kako bi zadržali lojalne kupce, ali osvojili i nove.
– Već godinama ponosno podržavamo projekat MUST HAVE i svjesni smo da je naša uloga podržati potrošače, ponuditi im najkvalitetnije proizvode na tržištu i biti tu za njihove potrebe, te im omogućiti da u određenom trenutku kupe i konzumiraju baš ono što žele, navela je Liljana Vasić, regionalna menadžerica kompanije Bambi za Bosni i Hercegovini i Crnu Goru.
Svi predstavnici vodećih kompanija iz FMCG industrije, a koji su bili dijelom ovog događaja, istakli su važnost postojanja projekta, koji u fokus stavlja najpotentniju industriju u cjelokupnoj bh. privredi.
MUST HAVE brendovi za 2023 su Leda voda, Dolcela muffins, Eurocompany Perfect Day, Štark Kremasta bananica, La Bomba krem namaz, XL Energy Drink, Pfanner, Mak Zara, Basso, Somersby, Tuborg, Vegeta, Plantago čajevi, Grand Gold kafa, Najlepše želje čokolade, Premi, wellness keks, Hell Energy Drink, Nutrino Lab, Meggle Cream soup, Milka čokolade, 7Days Croissants, Poli, Bic brijači, Jana prirodna mineralna voda, MI99 Natura Jogurt 2,8% m.m., MI99 Natura Trajno mlijeko 2,8% m.m., Ornel omekšivači, Vivia, Neoplanta mesni doručak, Bonito začini, Vitaminka, Bonito čajevi, Hercegovina Produkt, Shell Lubricants, AENO, Nelt d.o.o., Orbico d.o.o., NLB Banka i Vienna osiguranje VIG.