Radeći na kruzeru posjetila sam 5 kontinenata

Tokom dvije godine koje sam provela radeći na kruzeru posjetila sam dijelove Evrope, Sjeverne Amerike, Afrike, Azije i Australije.  Danas, kada pogledam unazad donošenje odluke da se upustim  u ovakvu avanturu je bila najbolja stvar koju sam mogla uraditi sa svoje 23. godine.  S vremena na vrijeme sjetim se svih dijelova svijeta koje sam posjetila i svaki od tih dijelova mi budi različite uspomene i sjećanja. I određenu vrstu ponosa što sam bila dovoljno hrabra da se zaputim sama u nepoznato i krenem za svojim snovima.

Na svoju prvu brodsku avanturu sam krenula iz Španije gdje sam prvo uživala u ljepotama Baskije, zatim sam posjetila Nordijski festival u Francuskoj, provela 15 dana u Hamburgu radeći na dry dock-u, zatim kruzirala Norveškim fjordovima, vidjela najsjeverniju tačku svijeta Nordkapp, kupala se u Plavoj laguni na Islandu, ponosno gledala našu zemlju predstavljenu na izložbi meda u St. Petersburgu, jela kolače u Talinu, uživala u sladoledu krijući se od galebova u Helsinkiju, probala ćevape u restoranu Balkanika u New Yorku, šetala Central Parkom, pila kafu u zamku Frontenak u Quebecu, preživjela uragan Sandi i nakon prvih šest mjeseci rada, učenja i povremenog uživanja vratila se kući prepuna utisaka i dogodovština. Sa tog prvog dijela svog putovanja uvijek izdvajam Norvešku i Kanadu kao zemlje koje su me posebne oduševile, što svojim prirodnim ljepotama, tako i organizovanošću, ljudima i građevinama.

Nakon kratkog predaha u Sarajevu, krećem dalje. Ovaj put idem u Aziju, u Singapur gdje se trebam pridružiti svom novom brodu. Singapur me ostavlja bez daha, kao da sam došla u film Avatar. Uvijek se iznova čudim ljepoti tog grada i sjećam se nekih od najljepših trenutaka koje sam tamo provela. Samo neki od njih su večernja vožnja rijekom, hop on-hop off autobus, pogled sa 57-og sprata na Marina Bey-u, posjeta Flyeru i mohitos prije spavanja. Nema veze da li je 12 h ujutro ili uvečer u tom gradu se uvijek osjećate sigurno, a stopa kriminala im je među najnižima u svijetu. Nakon Singapura avanture se nastavljaju pa sam tako posjetila Indiju i vozila se u tuk-tuku, vidjela pravi vešeraj i sušeraj iz prošlosti, posjetila muzej Mahatme Gandhija, plesala u Hard Rock kafeu u Mombaju, zatim vozila Quad po Sahari, posjetila sveti grad Jerusalem, uživala u ljepotama Grčke, šopingovala u Turskoj, uživala u hrani Italije, šetala zidinama Valete (glavnog grada Malte), plovila Crnim morem i konačno stigla u naše krajeve, u Dubrovnik i Kotor.

Svoju avanturu sam nastavila iz Evrope krećući prema Aziji koja ja zaista predivna. Na Tajlandu sam jahala slonove i držala tigra za rep, u Maleziji probala najbolju supu od morskih plodova posluženu u hljebu, na Baliju sam šetala hramovima i hranila majmune bananama, u Indoneziji sam posjetila otok Komodos i zmajeve, zatim sam šetala gradovima Australije i vidjela najveći Koraljni greben na svijetu, posjetila Opera House u Sydney-u, kruzirala fjordovima Novog Zelanda i posjetila Hobbiton okrug gdje su snimljeni filmovi Gospodar prstenova i Hobiti. Da se nisam odlučila za rad na brodovima, ništa od ovoga ne bih ni vidjela. Zemlje koje su mi se najviše svidjele su Španija, Norveška, Kanada, Singapur, Malta, Grčka, Oman, Novi Zeland, Indonezija i uvijek draga Italija.

Dijana Mirojević, Furaj.ba

Zato što jedan članak nije dovoljan…

MOJ ŽIVOT NA KRUZERU

KOLIKO JE RAD NA KRUZERU SIGURAN

MOJ PRVI DAN NA BRODU

KAKO RADITI I ZARADITI NA KRUZERIMA

KAD STVARI KRENU NIZ BRDO

MOJ SUSRET SA STARNIM ZMAJEVIMA

POSJETILA SAM HOBBITON MOVIE SET

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter