Robert Dacešin je influenser godine u BiH, a Ivana Paradžiković regiona

Četvrti Social Media Summit, održan jučer, okupio je brojne predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, marketinških agencija te influensere iz Bosne i Hercegovine, regiona, ali i šire.

 

Ovaj događaj bio je idealna prilika za razmjenu ideja, praćenje novih trendova u digitalnom marketingu i uspostavljanje značajnih profesionalnih kontakata.

„Zajednica se stalno razvija, a trendovi na društvenim mrežama se neprestano mijenjaju. Upravo zato nam je potreban ovakav događaj koji okuplja brendove, agencije i influensere – kako bismo zajedno učili, dijelili iskustva i bolje razumjeli potrebe tržišta. Važno je prepoznati značaj influensinga u savremenom marketingu i naučiti kako ga na pravi način koristiti“, istakao je Emir Muratović, direktor marketinga agencije Altermedia i lider projekta.

Programska direktorica Summita, Majda Berisavlić, dodala je kako je od izuzetne važnosti razgovarati o ključnim temama koje oblikuju savremeni marketing.

„Summit je važan ne samo zbog edukacije i uvida u najnovije trendove, već i zato što pruža priliku da se nagrade oni koji su kroz svoj rad ostavili poseban trag. Trud se mora prepoznati i valorizovati“, poručila je.

Tokom jučerašnjeg događaja uručene su nagrade za najbolje kampanje u nekoliko kategorija:

  • Integrisana kampanja godine – kompanija Telemach
  • Inovativna kampanja godine – Argeta Junior
  • Social Media kampanja godine – Cocta
  • Influencer marketing kampanja godine – essence
  • Content marketing kampanja godine – kompanija dm
  • Product Launch kampanja godine – El Grito
  • Rebranding kampanja godine – Oaza

Također, priznanja su dodijeljena i najistaknutijim influenserima iz BiH i regije, u pet kategorija.

U Bosni i Hercegovini, prema glasovima učesnika Summita, priznanja su osvojili:

  • Josip Milanović – Beauty, fashion & lifestyle
  • Ilda Humić – Mom influencer
  • Sead Hrustanović – Comedy
  • Adi bebanić – Food
  • Robert Dacešin – Travel & Influencer godine u BiH

Dodijeljena su i posebna priznanja za Mirzu Mustafagića koji je Clients Choice influenser te za Katarinu Šestić Baotić, koja je dobila priznanje za Most viral video.

Na regionalnoj sceni, priznanja su dodijeljena:

  • Maja Bučanin – Beauty, fashion & lifestyle
  • Violeta Vukčević – Mom influencer
  • Viktor Vlajić – Comedy
  • Ivan Lončar – Food
  • Ivana Paradžiković – Travel & Influencer godine u regiji

Social Media Summit još jednom je potvrdio svoj značaj kao centralno okupljanje stručnjaka i kreatora sadržaja, koji zajedno oblikuju budućnost digitalne komunikacije.

Generalni pokrovitelj Summita bio je Telemach, dok su značaj i potencijal događaja prepoznali i brojni sponzori: essence i Catrice kozmetika, dm, Insta Grand, Argeta, Oaza voda, MI99, Cedevita, Jysk, Badel, Hercegovina produkt, Smoki i Nivea.

 

Četvrti Social Media Summit, koji je održan jučer, okupio je brojne predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, predstavnike agencija i influensere iz Bosne i Hercegovine i zemalja regiona, ali i šire.

Bila je ovo prilika za sve učesnike da nauče nešto novo, čuju o novim trendovima i razmijene ideje te uspostave kontakte za potencijalnu buduću saradnju.

„Ova zajednica se konstantno razvija i konstantno dolaze novi trendovi kada su društvene mreže u pitanju te mislim da je neophodno da postoji jedan ovakav projekat koji će okupiti brendove, agencije i influensere na jednom mjestu kako bi imali priliku dodatno se edukovati i čuti o nekim novim trendovima. Također, veoma je važno i prepoznati važnost influensinga u današnjem svijetu marketinga i znati kako najbolje komunicirati i sa njima, ali i prepoznati šta. Je to što klijentima treba“, kazao je Emir Muratović, direktor marketinga u agenciji Altermedia i lider projekta.

Programska direktorica Social Media Summita Majda Berisavlić, istakla je kako je veoma bitno da se priča o temama važnim za marketing i influensing.

„Ovakav događaj je bitan u smislu edukacije, učenja nekih novih informacija, novih trendova. Ova je prilika i da nagradimo one koji su napravili dobar posao u proteklom periodu, da pokažemo da se trud isplati, da ne ostane neprimijećen“, kazala je Berisavlić.

Na jučerašnjem Summitu dodijeljene su nagrade za najbolje kampanje u nekoliko kategorija. Tako je za Integrisanu kampanju godine nagradu dobo Telemach, za Inovativnu kampanju Argeta junior. Nagrada za najbolju Social media kampanju u protekloj godini  pripala je Cocti, za Influenser marketing kampanju kozmetici esence, za Content marketing kampanju godine nagradu je osvojila kompanija dm, Product launch kampnju El Grito, a za Rebrending kampanju godine nagrada je pripala vodi Oaza.

Nagrađeni su i influenseri iz Bosne i Hercegovine i regiona koji su se u proteklom periodu istakli i to u pet kategorija. Tako je u Bosni i Hercegovini, prema glasovima učesnika Summita, u kategoriji Beauty, fashion i lifestyle u protekloj godini najbolji bio Josip Milanović, u kategoriji Mom influenser Ilda Humić, u kategodiriji Comedy Sead Hrustanović, a Food kategoriju osvojio je Adi Bebanić. Robert Dacešin osvojio je priznanje za najboljeg travel influensera u BiH, a ujedno je proglašen i ukupnim pobjednikom za najboljeg influensera u BiH u 2024. godini.

Kada je u pitanju influens scena regiona, priznanja su dodijeljena u istim kategorijama, a Maja Bučanin izglasana je kao najbolja u kategoriji Beauty, fashion i lifestyle, dok je Violeta Vukčević pobjednica u Mom kategoriji. Viktor Vlajić dobitnik je priznjanja u kategoriji komedije, a Ivan Lončar u kategoriji hrane. Ivana Paradžiković dobitnica je priznanja za travel influensera, a zatim je izabrana i za Influensera godine kada je u pitanju region.

09.05.2025.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content