Senad Olovčić, direktor kompanije Porsche BH: Uvijek spreman za izazove!

Zahvaljujući dobro uigranom timu, kojeg predvodi direktor Olovčić, sve marke VW grupacije zauzele su zavidnu poziciju na bosanskohercegovačkom tržištu i čvrsto mjesto kod kupaca

Razgovarala: Elma Zećo

Foto: Edvin Kalić

Automobil u našem životu znači mnogo. Nije on stvar prestiža, ni imidža, nego prije svega potreba. Stoga nas ne čudi da ga kupci poistovjećuju s najvažnijim materijalnim stvarima u životu, poput stana, ili kuće.

“Zbog toga, prilikom kupovine, ta njihova ushićenost bude toliko jaka da se i na vas automatski prenosi, i to je ono što ovom poslu daje posebnu čar”, kaže Senad Olovčić, direktor kompanije Porsche BH, kojem, osim kontakta s kupcima, veliko zadovoljstvo u radu donose i zajednička putovanja s trgovcima iz BiH, koji sarađuju s VW grupacijom, a ima ih čak 37!

“Zajedno razgledamo nove modele i s oduševljenjem svoje iskustvo kasnije prenosimo na kupce. Automobilska industrija je izuzetno dinamična sfera, koja pojedincu otvara mnoga vrata za individualni razvoj i napredak u životu. Čovjek vidi mnogo toga, učestvuje u razmjeni novih tehnologija, na izvoru je novih informacija, jednostavno osjeća da je dio modernog svijeta.”

Audi – premium brend

Obnašate zahtjevnu dužnost. S kakvim očekivanjima prema samome sebi započinjete svaki radni dan?

–  S ljudske strane je najvažnije da je čovjek zdrav, u dobroj formi i spreman za posao. Podjednako je važno da je i vaša organizacija usredsređena na posao, odnosno planirane dnevne aktivnosti. Moji radni dani započinju uvijek veoma rano. Prvi stižem u kompaniju i najčešće posljednji odlazim, što je u skladu s odgovornosti i obavezama generalnog direktora. Prirodno je da on više vremena provodi u svojoj firmi, s uposlenicima, a prije svega s kupcima.

Šta biste izdvojili kao najveće izazove koji Vas stalno prate?

–  Izazovi su različiti. Mogu biti unutrašnji u obliku poslovnih problema, no, moram reći, njih nema mnogo u odnosu na općenite probleme bh. poslovnog ambijenta. Stanje izazvano političko-ekonomskom situacijom u potpunosti onemogućava privredni razvoj društva i države. Kao takvo reflektira se na sve segmente rada, a u našem poslu je to prodaja vozila. I to je zaista najveći izazov s kojim se morate naučiti nositi. Rast ekonomije uslovljava rast standarda i tržišta automobila. Velike probleme također stvara regulativa naklonjena uvozu rabljenih vozila, a posljedice toga uviđamo svaki dan. Imamo nezdravu okolinu u kojoj živimo, pogotovo u zimskim mjesecima, ali i veliki broj saobraćajnih nesreća, koje se, naravno, dešavaju i na lošim putevima, što opet direktno možemo dovesti u vezu sa činjenicom da se zemlja ne razvija. Veoma važno bi bilo da ekonomija doživi potpuni zaokret i bude usmjerena isključivo u pravcu brzog napretka.

VW, Audi, SEAT, Škoda i Porsche, ko se na bh. tržištu ipak uspio izboriti za primat?

–  Škoda je najprodavanija u BiH, no to nužno ne znači da je i najpopularnija. Volkswagen čini kičmu naše grupacije zahvaljujući dobrom iskustvu iz prošlosti, odnosno činjenici da se nekada proizvodio u Vogošći, gdje je bila smještena Tvornica automobila Sarajevo (TAS). Ovaj brend je kod nas poželjan i prepoznatljiv. Ako smo zainteresovani za premium segment, onda se kao prava mjera izdvaja Audi, koji objedinjuje sve premium osobine jednog brenda u automobilskoj industriji. Upravo Audi slovi za premium brend kako u BiH tako i šire. Ipak, ukoliko neko želi više od njega, postoji Porsche koji predstavlja vrhunac u izradi i dizajnu. On je najbolji spoj moći, snage i dizajna u automobilskoj industriji. Sve naše marke imaju svoju poziciju na tržištu i mjesto kod kupaca. Zadovoljan sam s našim načinom djelovanja u BiH.

VW grupacija misli na svakog vozača

Postoji li razlika u muškoj i ženskoj percepciji kvalitetnog automobila?

–  Na osnovu iskustva s kupcima, stiče se dojam da je filozofija promatranja automobila kod žena u prvom planu okrenuta ka dizajnu, no želim reći da su danas i žene veoma informisane o kvaliteti, potrošnji, važnim tehničkim detaljima. Dizajn je važan i muškoj populaciji, ali muškarci prije svega uzimaju u obzir tehnologiju, te potom i ekonomski faktor. Njima je važno da taj automobil i nakon nekog određenog vremena i dalje ima svoju vrijednost, što je tipično za vozila naše grupacije. Bilo koji da prodajete, imat ćete veliku šansu da veoma brzo pronađete kupca i isto tako da dobijete optimalnu svotu novca nazad. Dizajn i tehnologija su zajednički i jednim i drugim, samo ne u istom omjeru.

Koji automobil lično Vi vozite?

–  Kako sam dugo radio kao brend menadžer za Audi, pozicija i prošlost učinili su da uvijek rado vozim ovaj automobil. Danas je to Audi A6, to je moj model, ali ujedno model koji izuzetno dobro kotira u poslovnom svijetu. Ljudi koji preferiraju, ili mogu, ili žele nešto drugačije, neće pogriješiti s Porscheovom Panamerom, ili Porscheovim Cayenne SUV-om. Volkswagen i Passat spadaju u najpopularnije poslovne limuzine u BiH, iako će sigurno mnogi reći da je Octavia također dobar automobil u poslovnom svijetu. Naravno, i Škoda se pobrinula da proizvede vlastitu poslovnu limuzinu – Superb.

Koje karakteristike mora posjedovati dobar vozač?

–  Dobar vozač uvijek treba težiti da ima dobro vozilo, jer, kako se u narodu kaže, bez alata nema zanata. Auto treba biti siguran i pouzdan, što se ubraja u osnovne faktore. S vozilima iz naše grupacije vozač zasigurno može izvući maksimum, jer ona to svojom tehnologijom omogućavaju po svim aspektima. Dobar vozač također uvijek razmatra isplativost kupovine jednog automobila, jer jednog dana poželjet će novi, a za stari, ukoliko je napravio odličan izbor i kasnije se adekvatno brinuo o svom autu, uvijek može izvršiti povrat nezanemarivog novca u svoj budžet.

Na kraju, kakav automobil preporučujete početnicima?

–  Prema mom mišljenju, početnici bi trebali krenuti sa skromnim zahtjevima. Uvijek toplo preporučujem Polo, Fabiju, ili SEAT Ibicu. Kasnije se mogu apetiti i standardi povećavati. Mogućnosti su različite i teško je izdvojiti bilo koji automobil, posebno što se prevashodno na prvom mjestu nalaze lične preferencije. Za nekog to može biti Golf, nekog drugog Audi A3, no neko će u startu htjeti uzeti limuzinu, ako je to njegova familijarna opcija. Naša kompanija u BiH ima široku ponudu, koja može odgovoriti različitim zahtjevima i ličnim sklonostima budućih vozača, te generalno svih kategorija vozača.



U koraku s najnovijim dostignućima

“Najsigurniji automobil je zasigurno novi automobil koji u sebi objedinjuje sve tehnološke napretke, posebno one koji se odnose na sistem sigurnosti prilikom direktnih ili indirektnih udesa. VW grupacija ulaže velike investicije čineći svoje automobile iz kategorije u kategoriju, od postojećeg do novog modela, dodatno sigurnijim. Granice se konstantno pomjeraju.”

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content