Simply FEEL GOOD – globalna kampanja za održivost Turističke organizacije Njemačke

Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja posvećeno raditi na promociji Njemačke kao održive turističke destinacije. Nedavno je, u saradnji s Furaj.ba magazinom i portalom, organizovala ugodno okupljanje medija u Sarajevu, tokom kojeg je predstavljena trenutna kampanja DZT-a pod nazivom “Simply FEEL GOOD”.

Njemačka se, na međunarodnom planu, sve više ističe kao održiva destinacija. U Indeksu održivog razvoja (Sustainable Development Goals – SDG), koji mjeri napredak 193 zemlje u ostvarivanju klimatskih ciljeva UN-a, Njemačka je napredovala sa šestog na četvrto mjesto u 2023. godini.

Prema analizi koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta IPK International u septembru 2022. godine, potencijalni posjetioci stavljaju Njemačku na treće mjesto u poređenju sa 27 destinacija kada je riječ o održivosti i klimatskim akcijama. U skladu sa ovim pozitivnim podizanjem svijesti, Turistička organizacija Njemačke (DZT) ponovo pokreće svoju globalnu vodeću kampanju za održivost pod nazivom Simply FEEL GOOD, koja sadrži mnoge ideje za održiva putovanja.

Petra Hedorfer, predsjednica upravnog odbora  DZT-a, o pokretanju kampanje: „Od 2021. godine, nagrađivana kampanja FEEL GOOD uspješno promovira naš širok spektar certifciranih održivih ponuda na međunarodnim tržištima. Kampanja za 2023. godinu prikazuje kako odmor u Njemačkoj može kombinirati održivost, ukus luksuza i različite doživljaje i otkrića. Ideje za putovanja izabrane za kampanju također odražavaju sve veći broj turističkih regiona, hotela, operatera i prevoznih kompanija koje se fokusiraju na održivost. Strategija i sprovođenje kampanje direktno podržavaju ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDG) i naš cilj da učinimo dolazni turizam u Njemačkoj održivijim.”

 

Simply FEEL GOOD 2023.

U srcu kampanje Turističke organizacije Njemačke nalazi se odredišna stranica na stranici www.germany.travel. Ova platforma za informacije i inspiraciju prikazuje oko 140 ideja za održivo putovanje odabranih iz različitih dijelova Njemačke. Četiri klastera: Discover, Enjoy, Stay overnight  i On tour olakšavaju pregled ponuda.

Mape Njemačke se također povezuju sa drugim idejama za održivo putovanje na odgovarajućim internet-stranicama 16 saveznih država i sa smještajem koji je certificiran od barem jednog od 17 priznatih programa održivosti.

Propratni video FEEL GOOD pruža dodatnu inspiraciju. Održivi odmor čuva prirodne resurse, podstiče međukulturno razumijevanje i podržava lokalne biznise.

Mnoge destinacije su posvećene ovom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre za životnu sredinu ali i za domaćine i njihove goste. Njemačka kao turistička destinacija ima idealne sastojke za izuzetna i održiva iskustva odmora koja također pomažu u zaštiti  klime i životne sredine. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da se upustite u otkrivanje održive turističke ponude na FEEL GOOD mikrotranici.

 

Njemačka željeznica (Deutsche Bahn) – sveobuhvatna posvećenost održivosti

Kao Premium Partner, Deutsche Bahn aktivno učestvuje u realizaciji kampanje Simply FEEL GOOD. Kompanija je pokrenula je brojne mjere kako bi zaštitila klimu, prirodu i resurse, smanjila zagađenje bukom i postigla svoje ciljeve održivosti.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content