Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
    • Zenica
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
Kontakt
Marketing
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
Furaj.ba | S nama u avanturu Furaj.ba | S nama u avanturu
  • NASLOVNA
  • Zavrti Globus
  • Bosna i Hercegovina ❤
    • Banja Luka
    • Bihać
    • Blagaj
    • Bugojno
    • Bosanska Krupa
    • Brčko
    • Foča
    • Goražde
    • Gradačac
    • Jajce
    • Konjic
    • Kraljeva Sutjeska
    • Kreševo
    • Ljubuški
    • Mostar
    • Neum
    • Ostrožac
    • Sanski Most
    • Sarajevo
    • ⚫ Sarajevo Ljubavi moja
    • Srebrenica
    • Stolac
    • Travnik
    • Trebinje
    • Tuzla
    • Vareš
    • Velika Kladuša
    • Višegrad
    • Visoko
    • ⚫ Zemlja u Obliku Srca
    • Zenica
    • Bjelašnica
    • Fojnica
    • Gradačac
    • Počitelj
    • Sarajevo
    • Zenica
  • Furaj Planetom
    • Razglednica
    • Korisne Informacije
    • Kuhinja
    • Neobični Muzeji
    • Putopisi
    • Zanimljivosti
  • Magazin
    • Intervjui
    • Kolumne
    • Moj Život u Inostranstvu
    • Fotografi
    • U nastavcima
    • Uspješne priče
  • Vikend Planer
    • ⚫ Nacionalni parkovi
      • NP Kozara
      • NP Sutjeska
      • NP Una
    • ⚫ Planine
      • Vlašić
      • Jahorina
      • Bjelašnica
      • Igman
    • Izletišta
    • Sport i rekreacija
    • Ski centri
    • Vikend s psom
  • Furaj.ba projekti
    • BiH Bucket list challenge 2021
    • Konkursi i Nagradne Igre
  • Novosti
    • Aktuelna ponuda putovanja
    • Održivi razvoj
  1. Home
  2. Novosti
  3. Slogani kojima nas zemlje Mediterana pozivaju na ljetovanje kod njih
 Slogani kojima nas zemlje Mediterana pozivaju na ljetovanje kod njih
Corfu, Grčka
Novosti

Slogani kojima nas zemlje Mediterana pozivaju na ljetovanje kod njih

by Furaj.ba 3 min read

AA

Mediteran koji u normalnim godinama privlači otprilike trećinu svih svjetskih turista i u 2021. bit će najpoželjnije ljetno odredište. Mnoge turističke zemlje ovih dana pojačano nastoje skrenuti turiste sebi.

Corfu, Grčka

Hrvatska je prije nekoliko dana lansirala kampanju sa stranim turistima u glavnoj ulozi “Trust me, I’ve been there”. Pridružile su joj se Francuska, Grčka, Španjolska, Turska, Austrija…

“All you want is Greece”

Zahvaljujući vakcinisanju i tzv. zelenom pasošu svi u utrku za goste ulaze s povećanim apetitima. Hrvatska, koja je lani ostvarila svako drugo noćenje iz rekordne 2019., sada cilja barem 60 posto turističkog prometa iz te godine. Grčka se poigrala s hitom Beatlesa “All You Need is Love” i prije nekoliko dana pokrenula šestomjesečnu kampanju pod sloganom “All you want is Greece”. Cilja 50 posto rezultata iz 2019.

Zemlja koja je lani uprihodila samo četiri milijarde eura od turizma (u 2019. 18 mlrd. eura) nada se najvećom kampanjom u posljednjem desetljeću privući oko 15 miliona turista. Grčka je promocija fokusirana na prirodne ljepote zemlje i sigurnost od korone, što u svoju promociju nastoje ukomponirati mnoge zemlje.

Možda ste propustili:  Postpandemijski trendovi u oblasti turizma

“Safe stay in Croatia”

Hrvatska se po tom pitanju pozitivno izdvojila još u februaru kampanjom “Safe stay in Croatia”, a koliko udovoljavanje stranim gostima može biti hod po rubu pokazalo se s turskom porukom “Enjoy, I’m vaccinated’. Ogorčenje u turskoj javnosti prvo su izazvale mjere prema kojima su oni trebali ostati izolirani u kući dok je turistima, koji su u kratkom posjetu, dopušteno izuzeće.

“You deserve Spain”

Turistička velesila Španija ovaj je mjesec lansirala promotivnu kampanju pod sloganom “You deserve Spain”. Ta je zemlja prije pandemije godišnje ugostila 84 miliona stranih turista, a u 2021. se nada ugostiti 45 miliona. Kampanja uglavnom ide u digitalnom formatu, a u Britaniji, Njemačkoj i Francuskoj i klasičnim oglasima u medijima, na otvorenom, autobusima itd.

Najveći konkurent Španjolskoj i dalje je Francuska, koja u normalnim godinama ima 90 miliona turista i 57 milijardi eura prihoda. Kampanjom “What really matters” u deset europskih zemalja Francuzi promoviraju lifestyle, naročito u ruralnim i rijetko naseljenim područjima, prenosi Hina.

  • 0
    Facebook
  • 0
    Twitter
  • 0
    Linkedin
  • 0
    Viber
  • 0
    Whatsapp
Previous post
Next post
Čitaj više
Novosti

8. Festival dječije umjetnosti FEDU je donio radost hiljadama mališana

28 Juna, 2022
Novosti

Skokovi na Bentbaši i summer event 6. i 7. augusta

28 Juna, 2022
Novosti

Pogledajte kako će izgledati skywalk “Sarajevo Eye”!

28 Juna, 2022
Izdvojeno

Na pakovanjima Nutelle fotografije ljepota BiH fotografa Dženada Džine

28 Juna, 2022
Pratite nas
  • 34K
    Fans
    34K
    Fans
  • 1.3K
    Followers
    1.3K
    Followers
Newsletter
Povezani TEKSTOVI
Španija Zavrti globus

Ko nije vidio Granadu, nije vidio ništa!

“Ko nije vidio Granadu, nije vidio ništa”, kaže španska izreka,

Hrvatska Zavrti globus

Nacionalni park Plitvička jezera

Nacionalni park Plitvička jezera očarava svakog posjetitelja. Njegova kristalno čista

Grčka

Akropolj – Najvažnija stanica svakog turiste u posjeti Atini

Žene iz Karije bile su toliko lijepe, da su ih

Implemented By HudHudPro ®. All Right Reserved ©.