Šta trebamo uraditi prije kraja ljeta?

    Šta trebamo uraditi prije kraja ljeta?

    Prije nego što se oprostite od ovog godišnjeg doba, iskoristite ga maksimalno uz ove aktivnosti. Najbolje od svega je što s njima možete nastaviti i tokom jeseni.

    Ako imate manje šanse da u organizam unesete dovoljno vitamina D kroz izlaganje sunčevoj svjetlosti tokom zime, počnite ga uzimati sada putem hrane i dodataka prehrani. Pitajte ljekara o dodacima prehrani i vodite računa o tome da dosta vitamina D unesete konzumirajući masnu ribu, nemasno mlijeko i jaja.

    Ako imate porodičnu ili ličnu historiju raka kože, ili provodite mnogo vremena izloženi sunčevoj svjetlosti, preventivnim pregledom potražite na koži znake kožnih nepravilnosti, te posjetite ljekara i zamolite da prekontroliše Vašu kožu kako bi ustanovio da li postoje bilo kakve patogene promjene.

    Brzim hodanjem možete lako sagorjeti 250 kalorija za sat vremena. Savladavanje uspona i drugi izazovi, koji idu uz planinarenje, pospješuju to sagorjevanje. I šetnja može ublažiti stres, te umanjiti rizik od srčanih oboljenja, moždanog udara, raka dojke i debelog crijeva, ojačati vaše kosti i mišiće, pomoći da regulišete težinu, i još mnogo toga.

    Kupite svježe voće i povrće na pijaci. Svojstva svježih namirnica su na vrhuncu unutar nekoliko dana od berbe. Ishrana bogata svježim povrćem i voćem može pomoći preveniranju i regulisanju srčanih oboljenja, reduciranju rizika od određenih kancerogenih bolesti i povećati koncentraciju važnih vitamina i minerala u vašem organizmu.

    Sadnja i njega vrta vašem organizmu donosi mnoštvo blagodeti, ali i obilje lijepih, zdravih i ukusnih poslastica koje nastaju kao plodovi vašeg rada. Rad u vrtu će vam također pomoći da sagorite kalorije.

    Uzmite časove tenisa, trčite, naučite plivati ​​ili se usudite otisnuti se dalje od obale u kajaku. Ne samo da ćete sagorjeti mnogo kalorija, već će aktivnosti koje ne obavljate redovno i na koje niste naviknuti povoljno djelovati na vaš mozak.