Tourism Networking Forum (TNF 2018) ugostit će svjetske stručnjake RJ Friedlandera i...

    Tourism Networking Forum (TNF 2018) ugostit će svjetske stručnjake RJ Friedlandera i Philippa Klöcknera

    Regionalni događaj „Tourism Networking Forum (TNF) 2018“, ugostit će velika regionalna, ali i svjetska imena iz hotelijerstva, marketinga i biznisa, koji će u okviru edukacijskog dijela programa učestvovati na panelima o temama u vezi sa savremenim komunikacijskim trendovima u vezi sa turizmom, inovacijama u turizmu, te modernim biznis modelima.

    U sarajevsku Vijećnicu, 8. novembra stižu, između ostalih, RJ Friedlander iz Španije koji će govoriti o temi „Uticaj online reputacije na poslovanje i savremeni marketinški trendovi u turizmu“, te Philipp Klöckner iz Njemačke, čije je predavanje nazvano „Pametno ulaganje u digitalni marketing“. Na forumu će govoriti i regionalni stručnjaci iz marketinga Ivan Bildi iz Beograda, i Dino Oreški iz Zagreba.

    RJ Friedlander je poduzetnik, govornik i investitor koji dolazi iz Barcelone. Osnivač je i izvršni direktor ReviewPro-a, svjetskog lidera za guest intelligence u hotelskoj industriji. ReviewPro razvija sisteme i alate za istraživanje tržišta kroz online sadržaj koji stvaraju gosti i za upravljanje tim sadržajem. Od 2017. godine, Friedlander je kompaniju na čijem je čelu i dalje, prodao Shiji grupaciji (Shenzhen Stock Exchange), jednoj od najvećih korporacija za ugostiteljsku tehnologiju na svijetu, koja je danas djelimično u vlasništvu „Alibabe“ (alibaba.com).

    Friedlanderova kompanija sarađuje sa više od 30 000 hotela u više od 150 zemalja širom svijeta, te je dobila najprestižniju nagradu u online turističkoj industriji „Phocuswright Best Emerging Technology Innovation Award“. Friedlander je čest govornik na svjetskim konferencijama o turizmu, te redovan predavač na seminarima Svjetske turističke organizacije (UNWTO).

    Njemački marketing stručnjak, Philipp Klöckner radio je sa više od 100 start-upa i kompanija i njegovo jedinstveno znanje o online marketingu i Search Engine Optimization (SEO) pomoglo je kompanijama koje vrijede milijarde dolara kao što su Trivago, HomeToGo, GetYourGuide i TrainLine da rastu brže i unaprijede efikasnost svojih marketinških napora.

    Istaknutim svjetskim stručnjacima, organizator foruma Agencija za komunikacije EBBE COMMS, uručit će specijalno priznanje – statuu koju će po uzoru na vitraž iz sarajevske Vijećnice kojim je inspirisan i logo TNF-a,  izraditi kipar Adis Fejzić.

    Osim edukativnog programa, učesnici foruma će moći izlagati svoje ponude na jednom od štandova (EXPO) u Vijećnici, te učestvovati na događaju poslovnog umrežavanja koji će se isti dan u večernjim satima održati u auli Vijećnice.

    Prijave za forum otvorene su do 20. oktobra putem zvanične web stranice www.tourismnetworkingforum.com