Nacionalna turistička organizacija Crne Gore danas je u Sarajevu na press konferenciji, koju je organizovala u saradnji s turističkim magazinom Furaj.ba, predstavila turističku ponudu Crne Gore za ovogodišnju sezonu.
Tokom press konferencije novinarima, turističkim djelatnicima i ostalim gostima, predstavljene su novine koje se odnose na plaže, nacionalne parkove, ali i gastronomske i vinske ture koje zadnjih godina privlače sve veću pažnju posjetitelja. Prisutni su imali priliku da se informišu i o ponudi smještaja za ovu sezonu, cijenama i novitetima kada su u pitanju hoteli.
Ljiljana Čukić, menadžer u NTO CG, istakla je kako gosti iz Bosne i Hercegovine rado dolaze u Crnu Goru prvenstveno zbog lijepe obale, ali i da je sve više onih koje privlači opuštanje u prirodi, nacionalni parkovi, etno sela i domaća hrana.
„Kroz našu ovogodišnju kampanju „Dobro.Bolje.Domaće“ stavljen je poseban akcenat na gastronomsku ponudu Crne Gore. Svi turisti koji posjete Crnu Goru mogu uživati u širokom asortimanu autentičnih crnogorskih proizvoda koji su prepoznati po svom kvalitetu, a za mnoge od njih ne postoji dovoljno vrijednosan opis, te je s toga najbolje doći i isprobati ih. Posebnu pažnju posjetitelja privući će i dva nova nacionalna restorana u NP Durmitor i Biogradska gora koji nude tradicionalne domaće specijalitete durmitorskog i kolašinskog kraja, ali i brojne male lokalne gastronomske manifestacije poput Ljeta dobrog ukusa i Žućenica festa u Tivtu, Dana durmitorske zdrave hrane, Dana krapa u Podgorici, Rožajske Sofre, Dana borovnica u Plužinama, Fešti od ruštula i marakula u Budvi, Dana vina i ukljeve na Virpazaru, Maslinijade u Baru, Koštanjade, Dana pljevaljskog sira i druge, kroz koje se gosti mogu upoznati s lokalnom kulturom i tradicijom.“ istakla je Čukić.
Ove godine se očekuju značajno interesovanje turista s bh. tržišta koji učestvuju s 9,3% u ukupnim dolascima međunarodnih turista. Oni su prethodne godine ostvarili preko million i sto hiljada noćenja što ih pozicionira na treće mjesto u strukturi dolazaka i ostvarenih noćenja inostranih turista.
Pored NTO CG, ponudu za ovogodišnju sezonu predstavili su i predstavnici lokalnih turističkih organizacija Budve, Herceg Novog, Bara, Tivta i Podgorice.