Turska je postala omiljena kulturna destinacija za dobrostojeće evropske putnike

Zahvaljujući vrhunskim hotelima, kvalitetnoj usluzi i gostoprimstvu, Turska nije samo vrlo popularna destinacija za porodične odmore, već je i ključno kulturno odredište za dobrostojeće putnike, zahvaljujući nedavnim investicijama i uspješnim novim strategijama.

U ovoj značajnoj promjeni, privatni sektor je uvijek bio uspješan i inovativan u svom pristupu, a važnu ulogu je odigralo tursko Ministarstvo kulture i turizma, koje po pravilu djeluje prema utvrđenim smjernicama. Ovo ministarstvo, vođeno iskusnim turističkim stručnjakom Mehmetom Nuri Ersoyom, razvilo je proizvode koji privlače posjetitelje na kratkoročne boravke, poput međunarodnih događaja, sportskih turnira i festivala. Ti napori su značajno podstakli posjete imućnih pojedinaca zemlji.

Nadalje, Ministarstvo je kreiralo razne programe kako bi turisti napustili udobne hotelske prostore u Turskoj i otišli na izlete.S namjerom da poveća broj turističkih atrakcija, Ministarstvo je proširilo arheološka iskopavanja koja se sada provode tokom cijele godine, te povećalo broj lokacija iskopavanja na 172 u okviru inspirativnog projekta „Baština za budućnost“, uključujući i regiju Bergama. Očekuje se da će iskopavanja i restauracije doprinijeti razvoju ovog okruga i okolnih gradova, omogućavajući svim dionicima u lokalnoj zajednici da koriste prihode od turizma. Osim toga, Ministarstvo je kreiralo inovativne koncepte poput „noćnih muzeja“, koji omogućavaju turistima da mogu posjetiti monumentalne građevine i drevne gradove izvan redovnog radnog vremena. Ova inicijativa dovela je do rekordnog broja posjetitelja muzeja na otvorenom poput Afrodizije.

 

S ciljem transformisanja Turske u najbolju destinaciju za dobrostojeće turiste, Mehmet Nuri Ersoy, ministar kulture i turizma, želi proširiti turističku sezonu na 12 mjeseci i privući turiste u svaku od 81 provincije, i sumira svoje ciljeve: ‘Marmara i mediteranska regija Turske pretežno ostvaruju 80% prihoda od turizma u zemlji. Egejska regija čini oko 10%, dok se preostalih 10% dijeli na Crnomorski region i druge dijelove Anadolije. Jedan od naših ključnih ciljeva je povećati broj turista i prihoda uz širenje turizma na druge regije različitim ponudama. Shodno tome, jedna od najvažnijih tema za nas je obala Egejskog mora: uprkos svom potencijalu, kulturnim dobrima, obalama i prirodnim resursima, nije dovoljno turistički iskorištena. Stoga ćemo nastaviti s našim poduhvatima postavljanja Egejske obale na više mjesto putne agende međunarodnih turista.“

Imajući na umu da imućni i ekološki osviješteni turisti pridaju veliku važnost održivosti, ministar Ersoy čini velike napore da promoviše certifikaciju održivosti turističkih objekata. U tom smislu, postignut je značajan napredak, s obzirom da je više od 16.000 od oko 21.000 hotela u Turskoj uspješno steklo certifikate održivosti.

Turska agencija za promociju i razvoj turizma (TGA), koja promoviše Tursku u više od 200 država kako bi privukla istaknute turiste, ističe da Turska nije samo idealna destinacija za „more, pijesak i sunce“ odmor, već sada nudi više od 60 različitih turističkih proizvoda. Neki od njih su priroda i avantura, krstarenja i plava krstarenja, biciklizam i druge sportske aktivnosti, arheološke i kulturne ture, religijske rute, kao i gastronomska iskustva. Uvrštavanje Istanbula, Izmira i Bodruma u prestižni  Michelinov vodič, jedan od najcjenjenijih svjetskih gastronomskih vodiča, dovoljno je jasan i ubjedljiv dokaz uspjeha u ovom kontekstu. Još jedan dokaz kontinuiranih postignuća Turske je sve veći broj lokacija na UNESCO-ovoj Listi svjetske baštine, poput Ankare i drevnog grada Gordiona.

S ciljem da postane treća po važnosti turistička destinacija na svijetu u skorijoj budućnosti, sa 56.7 miliona posjetioca i 54.3 milijarde dolara prihoda od turizma u 2023., Turska obećava da će biti i jedna od najpoželjnijih destinacija za dobrostojeće turiste.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content