Turistička zajednica Kantona Sarajevo je sa partnerima – Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom BiH, Turkish Airlines-om, USAID Razvojem održivog turizma u Bosni i Hercegovini i turističkim agencijama iz BiH (Bosnia Travel Tours, Lambada Travel, Sarajevo Funky Tours, BH Passport, Fortuna Tours Mostar, Zoom Travel Bosnia, Bosnian Tour Operator, Devim Tours) učestvovala na sajmu Tourism Expo Japan – Osaka 2023. Sajam je trajao od 26. do 29. oktobra 2023. godine.
Radi se o tradiconalnom sajmu koji se održava od 2014. godine u Japanu a na kojem je Turistička zajednica KS prvi put promovisala turističku ponudu posjetiocima. Na štandu je vladalo veliko interesovanje, uz upite kako najlakše doći do naše turističke destiancije, kakve su mogućnosti smještaja, o historiji i kulturi naše zemlje, koja su naša najatraktivnija prirodna bogatstva, kakva je gastronomija i slično.
Podršku promociji turizma pružio je Mato Zeko, ambasador BiH u Japanu, koji je posjetio štand BiH na sajmu u Osaki, a potom predstavnike Turističke zajednice KS ugostio u Ambasadi BiH u Tokiju. Razgovarano je o zajedničkim aktivnostima u cilju jačanja turizma, a prvi konkretni rezulati bi se mogli očekivati već za nekoliko mjeseci prilikom obilježavanja 40 godina od održavanja Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu.
Radi se o jednom od najvećih svjetskih godišnjih festivala putovanja, koji za tu priliku okuplja zemlje i regije iz cijelog svijeta i turističke destinacije iz cijelog Japana. Na sajmu je učestvovalo 70 zemalja iz svijeta, odnosno blizu 1 300 učesnika, a tokom četiri dana sajamskih aktivnosti organizatori su zabilježili blizu 150 000 posjetilaca.
Izglači su bili raspoređeni u šest dvorana, a naš štand je u dijelu izlagača iz Europe. Sajam je ove godine ponovo organiziran nakon nekoliko godina pauze zbog pandemije koronavirusa.
Događaj organiziraju Japansko udruženje za putovanja i turizam, Japansko udruženje turističkih agenata (JATA) i Japanska nacionalna turistička organizacija (JNTO) a tokom četiri dana trajanja desili su se brojni poslovni sastanci, diskusije i direktna promocija između poduzeća i poslovnih korisnika. Bila je to jedinstvena prilika da se na efikasan i konkurentan način promoviše poslovanje na japanskom tržištu.