Zašto ne biste trebali doručkovati poslije 8:30 ujutro?

    Zašto ne biste trebali doručkovati poslije 8:30 ujutro?

    Novo istraživanje sugerira svi oni koji rano ustaju imaju dodatno vrijeme za planiranje dana i bolju razinu šećera u krvi.

    Ilustracija: Pixabay

    Naime, rezultati istraživanja pokazuju da je rani doručak povezan i s nižom rezistencijom na inzulin i manjim rizikom od dijabetesa tipa 2.

    Istraživanje je obuhvatilo 10.575 Amerikanaca kako bi se utvrdilo postoji li obrazac između vremena obroka i razine šećera u krvi i inzulina, te je utvrđeno kako je povremeni post povezan s većom rezistencijom na inzulin što znači da su osobe koje poste u manjoj mjeri reagirali na inzulin, hormon koji regulira razinu šećera u krvi. Inzulinska rezistencija faktor je rizika za razvoj dijabetesa tipa 2.

    Također, utvrđeno je da su ljudi koji su prvi obrok imali prije 8:30 sati ujutro imali nižu razinu inzulinske rezistencije, bez obzira na to jesu li postili ili ne.

    Istraživanje je pokazalo da osobe koje doručkuju prije 8.30 sati imaju nižu razinu šećera u krvi, što sugerira da je jutarnji obrok imao više metaboličkih koristi. To potvrđuje onu staru da je doručak je jedan od najvažnijih obroka u danu, a dobar doručak može vam pomoći da duže ostanete energični tokom dana.

    Inače, za doručak se preporučuje jesti kombinaciju proteina, zdravih masti, vlakana i cjelovite hrane, savjetuje Times of India. Za doručak možete pojesti jogurt s voćem i orašastim plodovima ili jaja s povrćem i tostom.