Stvari koje trebate učiniti prije odlaska na skijanje

Stvari koje trebate učiniti prije odlaska na skijanje

Skijanje može biti uzbudljiv sport. Bez obzira da li želite da skijate po izazovnim stazama ili po ravnoj putanji, odlazak u planine zahtijeva planiranje i pripremu. U nastavku članka pročitajte spisak stvari koje trebate uraditi prije nego krenete na skijanje, kako biste se osjećali sigurno i toplo dok ste vani.

20121008__fe09owcover1p1_200

Jako je bitno da su vaši mišići spremni za skijanje. Kako biste ih pripremili za ovaj sport uradite nekoliko vježbi. Naslonite se na zid, a stopala neka vam budu na podu, a koljena savijena. Trebalo bi da napravite položaj kao kada sjedite na stolici. Pomoću ove vježbe pripremit ćete donji dio svoga tijela za skijanje. Kako biste poboljšali svoju snagu radite čučnjeve i iskorak.

Stanite na malu klupu sastavljenih nogu. Skočite sa klupe dok se okrećete za 90 stupnjeva. Zatim, skočite opet, i okrenite se natrag u početni položaj. Osim težine, ova vježba je dobra za vašu koordinaciju, a to je osobito važno za snowboardere i freestyle skijaše, jer dočarava skokove.

0

Ove vježbe biste trebali raditi najmanje nekoliko sedmica prije odlaska na skijanje. Prije nego stanete na skije i krenete da skijate trebate se zagrijati. Zagrijati se možete vježbama poput trčanja i hodanja, kako biste zglobove pripremili za skijanje.

Prije skijanja biste trebali provjeriti i opremu koju imate. Provjerite skije i vezove, koji ne smiju da budu labavi. Slomljene vezove zamijenite ako je potrebno. Provjerite da li je skije potrebno dodatno namazati voskom. Kaciga bi trebala da vam odgovara, pa i o tome trebate da vodite računa. Kaiš na kacigi bi trebao moći dobro zakopčati ispod brade. Provjerite naočale da li su ispravne. Ako imate i neku dodatnu opremu provjerite da li je ispravna. Svakako biste trebali povesti računa o tome da imate dovoljno hrane, vode i suhe odjeće.

54

Na stazi se trebate zaštititi od hladnoće. Odjeća koju nosite bi trebala prije svega da vas grije, ali i da bude udobna. Unutarnja odjeća koja se nalazi ispod skijaškog odijela bi trebala da bude od vune. Preko nje trebate obući vodootpornu jaknu i skijaške hlače. Također, morate imati rukavice kako bi i vaše ruke bile tople i kako biste mogli održati motoriku ruku.

Dok skijate gubite više energije. Prije nego krenete na skijanje svoju prehranu obogatite proteinima i ugljikohidratima. Pomoću ovih tvari vaše tijelo će imati više energije. Jedite jela kao što su piletina, riba, proteinske pločice, supa, krompir, banane i tjestenina. Svakako biste trebali da pijete više vode i da sa sobom uvijek imate bocu kako biste mogli uzeti koji gutljaj između staza.